Брітні для села
Проповідниця незайманості у свої 19 та символ пороку у свої 29 – вперше у Києві. До нас їде Брітні Спірс. Тобто – вона вже тут. Сьогодні ввечері запалюватиме в Палаці спорту.
Але голова інтрига не в тому, що одягне на себе Брітні на сцені. Швидше за все, вбереться по-мінімуму. Сюрприз в іншому – з якогось медіаменеджерського дива генеральним телевізійним партнером цього дійства став державний Перший національний телеканал. Не молодіжний Новий, не музичний М1, не розважальний СТБ, не тінейджерський ТЕТ, а саме сільський екс-УТ1.
Як відомо, основною аудиторією Першого національного є люди старші середнього віку, які мешкають у невеличких містах і селах, пасуть корів, вирощують курей і шляхетно рятують сільське господарство України. Для них на каналі навіть створили спеціальні програми: "Сільрада", "Офіційна хроніка", "Надвечір'я", "Околиця", "Слово регіонам". Але тепер у них буде ще й Брітні Спірс. Десь після "Сільради" і перед "Надвечір'ям".
Будуть тепер наші селяни вчити просунуті тексти. Щоб замість "Нiч яка мiсячна, зоряна, ясная..." вечорами під вишнями волати "Yeah, this sounds nice / yeah, yeah / I got a plan we can do it / Just when you want it baby, baby, baby / As long as you want it / Come with me we can do it / Baby, baby, baby".
Топ-менеджери національного мовця радикально омолоджують свою аудиторію – методами шокової терапії:)
Блог автора – матеріал, який відображає винятково точку зору автора. Текст блогу не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, яка у ньому піднімається. Редакція "Української правди" не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія. Точка зору редакції УП може не збігатися з точкою зору автора блогу.