На літаках Коломойського немає цукру, бо – монополіст
Вже багато написано про монополію Ігоря Коломойського на ринку пасажирських авіаперевезень в Україні. Вважається, що йому де-факто підконтрольні "Аеросвіт", "Донбасаеро", "Дніпроавіа" і частково "Роза ветров". Таким чином, структурам олігарха належить більше половини ринку українських перевізників.
Два тижні тому в чергове літав до Петербургу. Туди доправляла мене "Россия". Назад "пощастило" всістися на "Донбасаеро". Один й той самий рейс, але два різні перевізники. Серед іншого дуже впадає в око, наприклад, різниця у харчуванні.
Ось так виглядає пайок в "России".
А ось так годує своїх пасажирів монополіст Коломойський.
Але це не все! Коли мені налили чаю, я мав необережність попросити цукор. На що почув відповідь, мовляв, цукру на борту вже другий день немає. Аж щелепа відвисла. Аналогічне змушені були вислуховувати півсотні інших пасажирів, які мали нахабство бажати пити солодкий чай та каву на маршруті, квиток на який коштує під 2000 гривень. Навіть ложку і серветку треба було просити (хоча ці складові прийому їжі завжди видаються за замовчуванням).
Навколоавіаційних запитань до умовної групи "Приват" чимало. Серед найпопулярніших такі: чи не вашими зусиллями зник дельтівський рейс Київ – Нью-Йорк – Київ? чи не ви долучилися до ліквідації внутрішніх рейсів лоукостівської компанії Wizzair?
Так от тепер назріло ще одне запитання! Точніше – прохання: посилюючи свою авіамонополію, втрачаючи почуття конкурентної реальності, не забувайте видавати цукор на борт! Ну, і до бутербродів бодай одне тістечко додайте. Бо геть все по-жлобському виглядає. Не дратуйте!
Блог автора – матеріал, який відображає винятково точку зору автора. Текст блогу не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, яка у ньому піднімається. Редакція "Української правди" не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія. Точка зору редакції УП може не збігатися з точкою зору автора блогу.