Руслан Кухарчук Журналіст, медіа-менеджер, голова Асоціації "Новомедіа"

Врадіївський шанс

06 липня 2013, 13:59

Врадіївка – це шанс, хоч і трагічний, але таки шанс! Слід розігнати всього-на-всього два територіальні підрозділи МВС – Миколаївське обласне управління і Врадіївський районний відділ. Звільнити всіх до одного! І винуватих, і не винуватих. Не чіпати лише прибиральниць і службових собак! А потім заново набрати штат для цих двох територіальних підрозділів – з нормально атестацією, з детектором брехні, з перевіркою фізичної і моральної підготовки.

Давно лунають заклики вчинити, як в Грузії – мовляв, відразу по всій країні повністю замінити весь особовий склад міліції. Але не вірю, що нині можна таке зробити в Україні. По-перше територія країни завелика, по-друге, це спровокує погіршення криміногенної ситуації всюди у перехідний період, по-третє, політичному керівництву країни зробити таке слабо в принципі. Тому й годі сподіватися.

А от відкатати схему на Миколаївщині, щоб іншим лячно було – просто конче необхідно! Суспільний резонанс достатній, обставини сприяють, всі чекають! Мершій! Звільнити начальника обласного УМВС Парсенюка та районного РВ Синицького замало. По-перше, всі розуміють, що незабаром вони спливуть в іншій області, а по-друге, цього не достатньо, щоб низовий особовий склад по всій країні реально повернув собі почуття страху. А це конче важливо, щоб міліціонери не втрачали острах перед законом і перед громадянами!

Я просто не вірю, що нагорі (у президента на Банковій і у міністра на Богомольця) немає достатньої кількості впливових людей, щоб домогтися апробації схеми повної люстрації. На прикладі Миколаївського обласного управління МВС и Врадіївського районного відділу УМВС.

Якщо дійсно таких людей нагорі не знайдеться, то шансів на зцілення правоохоронної системи ніяких. Тоді лікуванням системи займатимуться люди знизу. Як Віталій Запорожець.

powered by lun.ua
Коментарі — 67
vlaroutsky _ 06.07.2013 17:51
IP: 93.72.65.---
Ukrsadomaso:
Почти трое суток удерживали в погребе несовершеннолетнего жителя Дзержинска двое приятелей, заподозрив его в краже мобильного телефона.
В течение нескольких дней его удерживали там. Иногда выпускали, кормили и поили. А потом физически пытали, добиваясь признания и, не получив его, снова закрывали в подвале. Через некоторое время пленнику удалось расширить вентиляционное отверстие и убежать. Сразу же он пришел к своему следователю
А к кому, собственно, он должен был идти? На то он (в теории) и следователь...
vlaroutsky _ 06.07.2013 17:49
IP: 93.72.65.---
Xarlampiy:
vlaroutsky:
Так то- то и оно, что идут они в расчете на будущие дивиденды! А где взять других на такие условия? Здесь один предлагал набрать " хлопцiв з Галичины". Только это не баранов на Говерле пасти!
Не нада про "баранов".:)) "Хлопці з Галичини" в єтом смысле ничуть не лучше прочих "хлопцев". Исторический опыт показывает. "Аппарат" всегда следует правилу "Делай, как я", он приспосабливается к стилю "Старшего" (презедента ли, главы парламента – не важно). "Каков поп, таков и приход". Сейчас "у попа" стиль "по понятиям". Вот "аппарат" и действует соответственно. Я слегка утрирую, конечно. Дальше – сами додумайте...
Xarlampiy _ 06.07.2013 17:35
IP: 176.121.195.---
vlaroutsky:
Так то- то и оно, что идут они в расчете на будущие дивиденды! А где взять других на такие условия? Здесь один предлагал набрать " хлопцiв з Галичины". Только это не баранов на Говерле пасти!
kren _ 06.07.2013 17:32
IP: 194.0.206.---
vlaroutsky.
Этот режим породил " перитонит" во всей провоЗАхоронительной и судебной системе, и за счет него (Ну "перитонита") только и держится, хотя болезнь єта, конечно же, хроническая...
Ну,десь приблизно таке і моє враження,Видатний правник Олійник і бруднорота Бондаренко,
говорячи рєгіональним язиком-пєрєвєлі тєму в конкрєтний базар-.а опозиційні свідомо,чи не свідомо,
але підіграли їм.і не сталося,як на мою думку,кваліфікації приступу відділка,оскільки і одні й другі,
є системою-можливо,що це їм і не потрібно,бо чим.чорт не бавиться-раптом ми завтра владою
станемо,тоді-як же...
vlaroutsky _ 06.07.2013 17:25
IP: 93.72.65.---
Xarlampiy:
vikib:
Так в чем дело? Свободных мест в любом райотделе почти 40%! Только на стройку и 8 классов хватит, а на опера 5 лет экзамены поздавать нужно!
Ну и что? "Єкзаменующихся" кто-то гонит "єкзамены сдават" или они все ломятся в академию МВД по "зову сердца" (есть и такие, конечно) на 1600грн? Вы бы не фарисействовали. Дело вовсе не в "операх". У "оперов", кстати, "план по валу"... или Вы не знаете?
vlaroutsky _ 06.07.2013 17:20
IP: 93.72.65.---
Стен1:
Врадіївка стала б шансом, якби гвалтівників перебили, як ті вбивали людей – а потім почали б наступ на сусідні райони та на Миколаїв. Все, внутрішніх резервів для реформування НЕМАЄ. Держапарат неможливо реформувати зсередини. Тільки з боку суспільства, ззовні.
За цієї влади – НЕМАЄ!
Xarlampiy _ 06.07.2013 17:20
IP: 176.121.195.---
vikib:
Так в чем дело? Свободных мест в любом райотделе почти 40%! Только на стройку и 8 классов хватит, а на опера 5 лет экзамены поздавать нужно!
Хозарин _ 06.07.2013 17:16
IP: 91.222.61.---
"...шансів на зцілення правоохоронної системи ніяких." Саме так! І як би там не було, ніяким чином події у Врадіївці на стан правоохоронної системи України найблизчим часом не вплинуть.
Хозарин _ 06.07.2013 17:16
IP: 91.222.61.---
"...шансів на зцілення правоохоронної системи ніяких." Саме так! І як би там не було, ніяким чином події у Врадіївці на стан правоохоронної системи України найблизчим часом не вплинуть.
Хозарин _ 06.07.2013 17:16
IP: 91.222.61.---
"...шансів на зцілення правоохоронної системи ніяких." Саме так! І як би там не було, ніяким чином події у Врадіївці на стан правоохоронної системи України найблизчим часом не вплинуть.
Хозарин _ 06.07.2013 17:15
IP: 91.222.61.---
"...шансів на зцілення правоохоронної системи ніяких." Саме так! І як би там не було, ніяким чином події у Врадіївці на стан правоохоронної системи України найблизчим часом не вплинуть.
Xarlampiy _ 06.07.2013 17:14
IP: 176.121.195.---
aspirin:
Цитрамончик, за идею в СССР работали!
Я не сволочей оправдываю, оправдания им нет! Я имею в виду, где других, нормальных на такие условия взять? Если тебе сегодня на бумагу и заправку картриджа надо где- то взять, то завтра тяжело на бутербродик себе не добавить!
vlaroutsky _ 06.07.2013 17:14
IP: 93.72.65.---
Вадим Кварцяный:
P.S. Вчера стало известно,что замглаврача врадиевской райбольницы мадам Ростова уже,оказывается, не подозреваемая по делу об изнасиловании,и "ничего не фальсифицировала", хотя ее подчиненные утверждали обратное. Судя по всему, даже в этом деле СИСТЕМА постарается отделаться "малой кровью", сдав лишь непосредственных участников данного преступления, но "отмазав" всех остальных. Не удивлюсь, если снятые с должностей менты и прокуроры всплывут в других районах и областях, и даже получат повышение. Ведь такие кадры для Януковича на вес золота! Впереди их ожидает много "грязной работы".
100% К гадалке не ходи...
Вадим Кварцяный _ 06.07.2013 17:10
IP: 109.95.48.---
P.S. Вчера стало известно,что замглаврача врадиевской райбольницы мадам Ростова уже,оказывается, не подозреваемая по делу об изнасиловании,и "ничего не фальсифицировала", хотя ее подчиненные утверждали обратное. Судя по всему, даже в этом деле СИСТЕМА постарается отделаться "малой кровью", сдав лишь непосредственных участников данного преступления, но "отмазав" всех остальных. Не удивлюсь, если снятые с должностей менты и прокуроры всплывут в других районах и областях, и даже получат повышение. Ведь такие кадры для Януковича на вес золота! Впереди их ожидает много "грязной работы".
vikib _ 06.07.2013 17:09
IP: 130.185.9.---
Xarlampiy:
Русик, а ты на 1600 гр пойдешь? Опером? На ненормированный рабочий день?
А на будівництві за ці гроші без соцпакету та пенсії по12 годин в день? Ви мабудь не в цій країні живете? Я з радістю за 200 баксів буду опером з повним соцпакетом.
vlaroutsky _ 06.07.2013 17:06
IP: 93.72.65.---
Xarlampiy:
Русик, а ты на 1600 гр пойдешь? Опером? На ненормированный рабочий день?
"Мусик, готов гусик?" (С) Готов! "Гусик" єтой системы уже "готов", если Вы меня понимаете.:)) "Опер" на 1600грн. – єто нонсенс. Еще больший нонсенс вереницы "Тойот камри" у каждого "райвідділка", кортеж Ген. Прокурора, минимум из 6 машин, и 280 000!!! "правоЗАхоронителей, что вдвое больше АРМИИ. Вы про зар. плату и социальный пакет "Беркута" лучше здесь поведайте, а не про "оперов" распространяйтесь. Когда говорят "у нас это невозможно", как в Грузии, а также, "а кто заплатит" (в Грузии, как говорит г. Бондаренко, заплатил Госдеп), я всегда говорю: "А что, кто-то пробовал? Кто-то средства искал?" Здесь один неглупый человек недавно написал (kren) "Янукович,разом з рєальними пацанами,прівів зовнішній вид у відповідність до внутрішнього змісту,таким чином всякий,хто здатний думати,зараз має практичний майчстер клас від януковичів,щоб зробити висновки." Я с ним полностью согласен.
Вадим Кварцяный _ 06.07.2013 17:03
IP: 109.95.48.---
Этому режиму нужны не цивилизованные милиционеры и полицейские, а "мусора", которые вместо охраны правопорядка и борьбы с реальной преступностью, крышуют наркоторговлю, преследуют общественных активистов и оппозиционных политиков, пресуют предпринимателей, занимаются вымогательством, делают "бизнес" на открытии и закрытии уголовных дел, а вместо поиска преступников, назначают виновных, выбивая из них показания, но при этом исправно передают бабло наверх! Разве будут этим заниматься нормальные, порядочные люди? И разве будут вменяемые прокуроры покрывать этот беспредел?
Поэтому не стоит ждать милости и расчитывать на вменяемость нынешней власти. Она, как бешенная собака, не поддается ни лечению, ни перевоспитанию. И поступать с ней следует так, как поступают с бешенным животным.
Valeriy Potapenko _ 06.07.2013 16:53
IP: 93.72.14.---
Как член Общественного совета при МВД, на 100% с Вами согласен – расформировать Врадиевский РО. Только такое предложение сделал 2 июля, но на него не откликнулись. А "позицию" Совета можно увидеть здесь – mvs-gr.org.ua
Вадим Кварцяный _ 06.07.2013 16:50
IP: 109.95.48.---
а сотни других дрыжаков и лозинских примутся за ПРивычное дело, но уже гораздо аккуратнее, чтобы ни оставались в живых ни жертвы, ни свидетели. Почему? спросите вы. Да потому что этому режиму нужны именно ТАКИЕ менты, ПРокуроры, "судьи" и главы местных администраций. Потому что он на подонках держится и из них состоит. Потому что правовой беспредел на всех уровнях является него способом существования и условием выживания. Потому что впереди ПРезидентские выборы, которые Януковичу никак не выиграть без масштабных, системных фальсификаций и террора, для реализации которых нужны именно такие исполнители, готовые послушно, без угрызений совести выполнить любой, самый гнустный ПРиказ, как они это делали неоднократно в ходе минувших парламентских выборов в Первомайске, Виннице, Черкассах, при налете десятков бритоголовых гопников на агрофирму Корнацких, при нападении на журналистов на Большой Житомирской.
kren _ 06.07.2013 16:50
IP: 194.0.206.---
jonsmith:
президент гвалтівник грабіжник
про що мова?!
Янукович не ствоював цю ситему вона створена за довго до нього,такими і для таких як він.
Янукович в цій системі на своєму місці,система сама собі створює і висуває януковичів,але у
всьому можна віднайти і позитив.Янукович,разом з рєальними пацанами,прівів зовнішній
вид у відповідність до внутрішнього змісту,таким чином всякий,хто здатний думати,зараз має
практичний майчстер клас від януковичів,щоб зробити висновки.
Sieger1963 _ 06.07.2013 16:47
IP: 93.73.56.---
Ви забули про сусідню одеську область, херсонську область, кіровоградську область... Продовжувати?
Ніхто нічого не буде робити з цією міліцією при цій владі. Ця міліція – це опора теперішнього режиму.
Вадим Кварцяный _ 06.07.2013 16:47
IP: 109.95.48.---
Янукович дал команду "показово покарати" врадиевских маньяков в погонах. Оно и понятно. Слишком большой резонанс это дело приобрело, слишком народ, доведенный местными ментозаврами до отчаяния, осерчал. Поэтому, если процесс возмездия нельзя остановить, его нужно возглавить, убив сразу "двух зайцев" – успокоив возмущенную общественность и создав видимость "борьбы с коррупцией и беспределом", а для этого не жалко пожертвовать несколькими зажравшимися и подставившимися "пешками" на шахматной доске. Так что попавшихся на горячем ментов, скорее всего, действительно "показательно" накажут "по всей строгости закона". Но не за то, что беспредельничали, а за то, что оставили жертву в живых. Спектакль "добрый и справедливый царь карает злых и жестоких бояр" будет сыгран до конца, зал будет аплодтровать стоя. А когда опустится занавес и благодарные зрители покинут партер, на место уволенных и посаженных придут новые негодяи,
Xarlampiy _ 06.07.2013 16:47
IP: 176.121.195.---
Русик, а ты на 1600 гр пойдешь? Опером? На ненормированный рабочий день?
Mykola Gavrulovuch _ 06.07.2013 16:41
IP: 189.138.251.---
Тільки домовина може відлучити кримінального злочинця від влади, яку ви самі йому і вручили.
Не грайтесь зі злочинцями в демократію. Завжди програєте.
Громади по всій Україні мають брати владу в свої руки. В мехах писаних злочинцями законів перемогти, або добитися правди, неможливо.
vlaroutsky _ 06.07.2013 16:40
IP: 93.72.65.---
kren:
vlaroutsky:
Коли Ви дивилися вчорашнього шустера,що ви думаєте про ту кваліфікацію Врадіївської події,
з приступом відділка...
Я думаю, що страх і безпорадність влади виявлені наочно. Звідси і "стенания", що нікого "не будут привлекать", хоча згідно діючого "законодавства" – мусять " привлечь. Згадайте пламенную речь г. Е.Бондаренко про "подстрекателей" из "папередникав".:)) Думаю, вони розуміють, що якщо "привлекут", то це для них крах. Тому буде показовий процесс над цим Дрижаком і показові виступи "типа": "усИлить", "углУбить", "суды чести" и т.д. Кроме того, я думаю, чтобы вылечить эту болезнь "резать нужно немедленно, не дожидаясь перитонитов" (С). "Перитонит" уже наступил. Но для этого нужна политическая воля, а её нет и не будет. Этот режим породил " перитонит" во всей провоЗАхоронительной и судебной системе, и за счет него ("перитонита") только и держится, хотя болезнь єта, конечно же, хроническая...
Корупція1306 Зеленський3 Донбас5 Aтака Путіна1200 Україна та Європа1071
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter