Борис Кушнірук Економіст. Член Центрального проводу Народного Руху України

Газові угоди Тимошенко – хронологія злочинів та національної зради (частина друга)

14 вересня 2011, 13:32

Газові угоди: хто заважав Путіну і Тимошенко

Посередники та їхні господарі

Крім Президента Віктора Ющенка, винуватцями січневих газових угод, які пані Тимошенко проголосила була успішними, називають Фірташа, Бойка та їхню "РосУкрЕнерго".

Як відомо, протягом 15 років (з середини 90-х років) у схемах транзиту та постачання газу в державах колишнього Радянського Союзу постійно з'являлися різноманітні посередницькі структури. Спочатку це була "Республіка" Бакая, потім АТЗТ "Інтергаз", яку пов'язували з тим таки Бакаєм та Шаровим, після них прийшла "Ітера" Макарова в купі з ЄЕСУ Юлії Тимошенко та Лазаренка, далі була Eural TG, за якою манячила постать Могилевича. На заміну останньої структури влітку 2004 року постав весь "білий та пухнастий" "РосУкрЕнерго", співвласниками якого спочатку оголосили Arosgas Holding AG, що належить Газпромбанку, та австрійську компанію "Райфайзен Інвестмент". Щоправда потім, після прискіпливого інтересу Мін'юсту Сполучених Штатів, з'ясувалося, що "Райфайзен Інвестмент" є лише номінальним власником "РосУкрЕнерго", а реальним – "Центрогаз Холдинг", який на 90 відсотків контролює Дмитро Фірташ і на 10 – Іван Фурсин. Сам факт існування всіх цих приватних посередницьких структур в нинішніх монополізованих схемах транзиту та постачання газу є відображенням жахливого рівня корупції, яка панувала й продовжує панувати на всьому пострадянського просторі.

Але очевидно, що організатором та координатором корупції на газовому ринку є Газпром та керманичі Росії. Для них газовий монополіст – це не тільки бездонне джерело власного збагачення, а й інструмент корупційного розбещення політичних еліт. Причому давно вже не тільки пострадянського, а й усього європейського простору. Варто згадати хоча б колишнього канцлера Німеччини Герхарда Шредера, який, перебуваючи при владі, активно лобіював ідею створення Північного газового потоку, а потім пішов працювати в комерційну структуру, пов'язану з його будівництвом. Корумпованих можновладців завжди легко переконувати та схиляти до прагнень і намірів, які має хабародавець.

Аналітики неодноразово звертали увагу на те "диво", що якийсь бізнесмен із Чернівців отримав фактично половину капіталу в компанії, яка не тільки постачає газ в Україну, а й у декілька центральноєвропейських країн. Якби "РосУкрЕнерго" забезпечувало лише Україну, то можна було б припускати, що Фірташ, маючи половину в капіталі компанії-посередника, представляє інтереси певних осіб лише в українській владі. Але повірити, що йому та деяким українським можновладцям справді належить половина капіталу компанії, яка отримує значну частину прибутку від російського газу, що постачається в центральноєвропейські країни і до яких наші можновладці не мають жодного стосунку, може тільки дуже наївна людина.

За очевидною логікою, компанія, яка не має за душею нічого, крім можливості бути посередником та отримувати на цьому величезні прибутки і яка в будь-який момент може припинити своє існування, насправді контролюється тими, від кого залежить її діяльність, – Газпромом та російськими можновладцями, котрі є її справжніми власниками. Абсолютно переконаний, що насправді їм у цій структурі належить значно більше, ніж формальних 50 відсотків Газпрому, хай би що з цього приводу не казали офіційні особи в Москві та Києві.

Це все є принципово важливим для розуміння, якою мірою Фірташ, Бойко чи будь-хто з українських посадовців міг впливати на рішення Газпрому щодо підписання чи не підписання газових угод з Нафтогазом наприкінці грудня 2008 року.

Як заважали Фірташ і Бойко

Пані Тимошенко та бютівські політтехнологи намагаються переконати суспільство, що Фірташ з Бойком своїми поїздками в Москву й переговорами з російськими високопосадовцями та керівниками Газпрому заважали підписанню контракту між Газпромом і Нафтогазом. Більш того, нам як доконаний факт підносять твердження про те, що ці пани з метою збереження "РосУкрЕнерго" на українському ринку пропонували Газпрому купити газ для України по 285 доларів за тисячу кубів, у той час як Нафтогаз вважав навіть ціну в 235 доларів дуже завищеною.

Спробуємо логічно помислити та розібратися, що з цих тверджень відповідає дійсності, а що є відвертою неправдою.

Очевидно, що Фірташ розраховував, незважаючи на всі підписані у 2008 році між президентами та урядами України й Росії документами, зберегти "РосУкрЕнерго" як посередника в постачанні газу в Україну. І його сподівання не в останню чергу ґрунтувалися на наявності заборгованості за поставлений газ. Пам'ятаєте одну з ключових тез меморандуму, підписаного Тимошенко й Путіним, – прямі договори між Газпромом та Нафтогазом, але за умови відсутності боргів станом на кінець 2008 року?

Так, 21 грудня 2008 року в інтерв'ю телеканалу "Інтер" Фірташ назвав "риторичним" запитання про те, чи залишиться "РосУкрЕнерго" посередником у поставках газу у 2009 році.

"Ми обговорюємо це питання щороку, і давайте подивимося, як все скінчиться. Насправді, ситуація складна. Україна ніколи, починаючи з 1995 року – до речі, коли ще було ЄЕСУ (очолюване Юлією Тимошенко) – ще не робила таких великих боргів. Тому, моя думка, будуть складні перемовини. Для Росії буде складним ухвалення рішення, бо треба розуміти, як будуть закриватися ці борги", – сказав Фірташ.

Отже, очевидно, він сподівався, що борги за газ збережуться, а отже, будуть підстави для збереження "РосУкрЕнерго" в схемі постачання газу в Україну. Очевидно, що саме з цим були пов'язані його поїздки напередодні 2009 року в Москву. Але Ющенко, який за версією бютівських політтехнологів лобіював інтереси "РосУкрЕнерго" та намагався зберегти його як посередника, втрутився в питання погашення боргів і сприяв його вирішенню. Хоча, якщо йти за логікою піарщиків від БЮТ, Ющенко повинен був "умити руки" й не займатися газовими боргами, більш того – навіть заважати цьому, тим самим забезпечуючи передумови для збереження "РосУкрЕнерго" як посередника.

Слід також зазначити, що Фірташ почувався доволі впевнено навіть без виконання функцій посередника. І мав для цього підстави. Уже на початку 2009 року він наголошує: "У разі виключення РУЕ зі схеми постачань російського газу в Україну компанія залишиться як мінімум на українському ринку, як бізнес на розподільному ринку, і не факт, що вона не залишиться на експорті". Він також сказав, що RUE придбало контрольні пакети облгазів в Україні й контролює 75% обсягу газу, що продається в Україні (майже 50 млрд. куб. м на рік). "Газ реально продає не "Нафтогаз України", а облгази".

Фантазії від Бакая?

Але головним своїм козирем у намаганні переконати суспільство, що саме "РосУкрЕнерго" сприяло зриву підписання газових угод наприкінці 2008 року, бютівські політтехнологи називають пропозицією купити газ для України за ціною 285 доларів, яку начебто зробив Газпрому "РосУкрЕнерго".

Узагалі вперше таку інформацію озвучив у інтерв'ю "Дзеркалу тижня" колишній керівник НАК "Нафтогаз України" Ігор Бакай, який в Україні в той час офіційно перебував у розшуку, але при цьому спокійно жив тоді в Москві й на переговорах був консультантом для представників української сторони.

"Пристрасті підігрівали самі посередники тим, що завжди давали Газпрому ціну вищу, ніж просив "Нафтогаз". Газпром каже, мовляв, ви не погоджуєтесь на 235 дол., а ось ця структура пропонує нам по 285 дол.", – зазначив Бакай.

Потім цю ж інформацію озвучив Міллер – уже після підписання газових угод 20 січня 2009 року.

А вже після того її як беззаперечний факт почали активно поширювати бютівські технологи, посилаючись на того самого Міллера.

Але задамося питанням: наскільки взагалі це твердження відповідає дійсності?

Спочатку слід звернути увагу на те, що до 20 січня 2009 року жодного разу цього ніхто не стверджував. Публічно про це не заявляв ні Газпром, ні Тимошенко з її агітаційною командою, ні Фірташ, ані будь-хто, кого можна було б пов'язати з "РосУкрЕнерго". Хоча в період з 1-го по 19 січня 2009 року з боку Тимошенко та її політтехнологів на адресу "РосУкрЕнерго" було висунуто безліч звинувачень. Та цього не звучало.

Чи не дивно? Якщо навіть уявити, що, наприклад, Фірташ робив таку пропозицію Газпрому до 1 січня 2009 року, то не на вушко ж Міллеру (і за умови, аби той за жодних обставин не озвучував цього представникам Нафтогазу?). Цінність для Газпрому такої пропозиції полягала б, навпаки, у тому, аби швидше донести її до відома керівників Нафтогазу й Тимошенко. Ось, мовляв, бачите, у нас є краща пропозиція від ваших конкурентів, але ми все рівно плануємо працювати без посередника. Проте жодного слова з приводу такої пропозиції Фірташа від керівників Нафтогазу та прем'єр-міністра Тимошенко з грудня 2008 до 19 січня 2009 року ми не чули. Хоча якби така інформація була в пані Тимошенко, то можна було б не сумніватися, що в ті перші дні 2009-го ми на додачу до всього сказаного почули б ще дуже багато цікавих висловлювань на адресу Дмитра Фірташа.

Купуйте в нас, бо ми пропонуємо гірші умови?

Наші, та й російські, політики й можновладці вважають пересічних громадян своїх країн бидлом, біомасою та ідіотами... Таким їх ставленням до людей уже нікого не здивуєш. Але забавно, коли ідіотами вони фактично намагаються обізвати одне одного.

Замислимось над суттю твердження про 285 доларів. Нас хочуть переконати, що Фірташ – Бойко, бажаючи зберегти "РосУкрЕнерго" як посередника в поставці російського газу в Україну, пропонували купувати газ у Газпрому за 285 доларів за тисячу кубів. Це при тому, що Нафтогаз, нагадаю, за підсумками 2009 року, навіть за середньорічної ціни у 233 долари був у стані фактичного банкрутства.

Цікаво, а кому б в Україні у разі підписання такого контракту Фірташ зміг цей газ запропонувати? Підприємствам Ахметова, Пінчука, Коломойського, Ярославського, чи, може, бюджетним установам, які повністю залежать від уряду? Кому?

Уявімо, що Газпром пристав на цю пропозицію свого дочірнього підприємства. Яким би чином це допомогло Газпрому домовлятися з Нафтогазом з приводу транзиту газу по Україні? Як і кому вдалось би вплинути на прем'єр-міністра Тимошенко, аби вона погодилася на збереження "РосУкрЕнерго" як посередника, котрий, до того ж, постачатиме газ в Україну по 285 доларів? Це при тому що без такого посередника Газпром пропонував газ Нафтогазу за 235 доларів.

Хтось собі уявляє цю фантасмагоричну картину?

Нас намагаються переконати, що Фірташ та Бойко повні ідіоти, які озвучували пропозицію Газпрому, яку в принципі неможливо було реалізувати. Цих двох можна вважати великими б'яками, корупціонерами, ким завгодно, але позиціонувати їх як повних бовдурів, навряд чи варто.

Очевидно, що нам підсунули відверту ахінею, навіть не замислюючись, наскільки неправдивою і нелогічною вона виглядає.

Нагадаю свою думку, висловлену на початку першої частини цієї статті.

Ми живемо в часи, коли не важливо, наскільки правдивим є те чи інше твердження. Важливо – скільки людей та коштів буде витрачено, аби відверту брехню перетворити в суспільній свідомості на беззаперечний факт.

Отже, можу впевнено стверджувати, що Фірташ, бажаючи зберегти "РосУкрЕнерго" як посередника міг пропонувати лише схеми, за якими газ для України буде дешевший і аж ніяк не дорожчий. По-перше, це зберігало для Газпрому цю структуру як інструмент різноманітних не дуже прозорих схем постачання газу в центральноєвропейські країни. При тому що (з урахуванням тих методів роботи, які сповідує Газпром), викинувши зі схеми "РосУкрЕнерго", він все рівно потребував би такої структурі.

По-друге, якби ціна була нижчою щонайменше на 10-15 доларів від тієї, яку Газпром пропонував Нафтогазу при прямих поставках, тоді теоретично, це посилювало б для самого Фірташа та його лобістів в Україні аргументи на користь збереження "РосУкрЕнерго" як посередника та для тиску на Тимошенко, аби вона погодилася на це.

У такому контексті пропозиції пана Фірташа могли справді заважати укладанню прямих угод між Газпромом та Нафтогазом, враховуючи рішучій настрій на викидання з ринку "РосУкрЕнерго" з українського боку, особливо якщо мати на увазі рішучість пані Тимошенко. Більш імовірним виглядає те, що Фірташ, справді, міг заважати вести переговори та своїми діями впливав на підвищення ціни для Нафтогазу, але це відбувалось тому, що керівники Газпрому могли казати: "Або ми торгуємо через посередника, або напряму – але ціна буде дорожча".

У зв'язку з цим виникає питання, чому ж була запущена ця відверта деза? Зрозуміло, що підписані газові угоди, враховуючи вирішення на рівні Тимошенко – Путіна долі газу "РосУкрЕнерго", передбачали остаточне знищення цієї структури. А отже, потрібно було максимально дискредитувати осіб, котрі з нею асоціювалися. При цьому Фірташ змушений був мовчати та не заперечувати брехню на свою адресу з боку російських можновладців, аби не накликати на свою голову ще більшого лиха. Як відомо, пан Фірташ після січневих угод і так перетворився на особу вельми небажану в Росії. До того ж, відмовчуючись, він розраховував через власних лобістів у Москві все ж таки повернути прихильність до себе та своїх українських партнерів з боку головного керманича Росії.

Як показали подальші події, це йому певною мірою вдалося, щоправда, лише після поразки Юлії Тимошенко на президентських виборах.

Що об'єднує Ющенка з Фірташем

Бютівці намагаються переконати громадян, що саме з вини Фірташа, ну, звісно, і Ющенка, було зірвано підписання газових угод у Москві 31 грудня 2008 року, а тому пізніше підписали погані газові угоди. Відкинемо в цьому випадку неодноразові твердження самої Тимошенко – що вона підписала гарні угоди для України. Визнаємо те, що є очевидним фактом, – газові угоди просто жахливі.

Що ж ми в цьому разі побачимо?

Умови купівлі газу, проти яких виступав Президент Ющенко, передбачали середньорічну ціну в 235 доларів за тисячу кубів (беремо не 250 доларів, а кращий варіант, який начебто неофіційно озвучувався Нафтогазу Газпромом). І саме цей "добрий" варіант, як нас переконують у Тимошенко, мав підписати Нафтогаз, якби не заважали Ющенко й Фірташ.

Саме вони є тими злодіями, котрі призвели до того, що Тимошенко була змушена погодитися на погані умови Росії. Але якщо ще раз згадати, якою за підсумками 2009 року була середньорічна ціна газу в результаті газових угод Тимошенко, то виявиться, що вона становила 233 долари. Тобто жахливі газові угоди призвели до тієї ж середньорічної ціни, проти якої категорично виступав Ющенко напередодні 2009 року. Саме ця ціна, навіть трохи нижча, довела Нафтогаз фактично до банкрутства, але це та сама ціна, з якою, як нам стверджують, погоджувалася Тимошенко.

Нас намагаються переконати, що це Ющенко винний у ганебних газових угодах, підписаних керівництвом Нафтогазу під тиском прем'єр-міністра Тимошенко. Мовляв, все було би добре, якщо би був підписаний контракт лише на постачання газу на 2009 рік. А потім підписали би кращий. Хоча незрозуміло, з якого дива Газпром погоджувався би наприкінці вже 2009 року підписувати контракт на постачання газу на кращих умовах? Навіть при заповнених вщент українських газових сховищах та можливостях Нафтогазу розгорнути ГТС та здійснювати транспортування газу в реверсному режимі Газпром розпочав газову війну з Україною. При цьому він ніс щоденні збитки, які вимірювались сотнями мільйонів доларів.

Так от цікаво, які такі причини могли примусити Путіна та Газпром піти в 2009 році на поступки Нафтогазу в питаннях постачання газу в 2010 році? Які у керівництва України та Нафтогазу мали з'явитись додаткові можливості в 2009 році (це напередодні президентських виборів), щоби протистояти тиску з боку російських можновладців? Очевидно, що таких додаткових можливостей не було, а тому захищати національні інтереси можна і потрібно було саме наприкінці 2008р – початку 2009р. Бо таких сприятливих умов для цього Україна не мала всі роки незалежності.

При цьому доцільно звернути увагу, що ціна тисячу кубів в 235 доларів в 2009 році для України вже була фактично середньоєвропейською. Якщо мати на увазі ті переваги в якості споживача, які мав Нафтогаз для Газпрому з точки зору обсягів та умов та витрат на постачання газу. Так за даними Газпрому, які він наводить в своєму довіднику "Газпром в цифрах у 2006-2010 рр", середня ціна реалізації газу країнам далекого зарубіжжя в 2009 році склала 246,4 долара за тисячу кубів (за виключенням експортного мита, ставка 30 відсотків від митної вартості).

До речі, ще більша радість за газові угоди Тимошенко може охопити, коли з довідника Газпрому дізнаєшся, яка була середня ціна реалізації газу країнам далекого зарубіжжя в 2010 році. Вона (за виключенням експортного мита) становила 243,5 долара США. Тобто з митом ця ціна була десь в межах 317 доларів.

При цьому, виходячи з даних Держкомстату України, можна зробити висновок, що Нафтогаз з урахуванням зменшення на 100 доларів, які зараховуються в рахунок майбутньої оренди ЧФ Росії, сплатив в 2010 році з травня по грудень (після застосування зменшення в 100 доларів) в середньому 246 долара за тисячу кубів. Тобто повна середня ціна тисячі кубів газу обійшлась Україні в 2010 році (з травня по грудень) в 346 доларів.

Але повернемось знову до "винуватого" Президента Ющенка.

Так в чому винні Ющенко і, як нас намагаються переконати, Фірташ, який нібито зривав газові угоди напередодні 2009 року? У тому що завадили домовленостям Тимошенко й Путіна щодо умов газопостачання в Україну у 2009 році, які неминуче вели Нафтогаз до банкрутства?

Будемо вважати це питання риторичним, бо впевнений – усе робилося значно підступніше й аморальніше. Домовленості Тимошенко з паном Путіним виходили далеко за межі суто газових питань...

Постать Фірташа як учасника непрозорих корупційних схем Газпрому виглядає далеко не позитивною. Але при цьому необхідно відокремлювати звинувачення на його адресу, котрі мають за собою підстави, від тих, що відверто неправдиві. І це важливо не для того, щоби зробити пана Фірташа "білим та пухнастим", а щоб зрозуміти, навіщо на нього намагаються повісити чужі гріхи. Бо роблять це не "просто так". За цим стоять не дуже гарні речі, які намагаються приховати.

powered by lun.ua
Коментарі — 420
Zaraycik _ 01.10.2011 21:12
IP: 80.237.226.---
.

Кушнирук, как и его босс по УНП Костенко, – работают на ПРУ-донов.

Они – такие же пи-да-расы, как и их хузяева.

Борис Кушнирук. Анал-- по найму – стукач по заданию

Боря, БЫЛ ТЫ ГРЯЗНОЙ НЫШПОРКОЙ ПУКШИНА, СТАЛ полной Ж*ОПОЙ ЛЕВОЧКИНА

http://www.uafiles.com/boris_kushniruk_analitik_po_najmu___stukach_po_zadaniju.html

Боря, ты напрасно тратишь время, вытирая мои коменты.

Они были есть и будут.

только в бОльшем количестве...:-)))
.

Боря Кушнірук + Костенко=П.И.Д.А.Р.А.С.Ы:

Надзвичайно змістовне до речі дослідження.Надзвичайно.Якби було на паперовому носії та щей

папір був мякенький – був би безсумнівний бестселлер.

.
да, Кушнируку с Костенко пора занятся выпуском полного собрания своих

ссучи-нений...в "мягком" переплете...:-)))))))))))

ведь в депутаты и помощники их больше никто не возьмет.

мусор патамушо...

Центральний офіс партії: м. Київ, вул. Пушкінська, 28а
.
Zaraycik _ 01.10.2011 21:11
IP: 80.237.226.---
.

Кушнирук, как и его босс по УНП Костенко, – работают на ПРУ-донов.

Они – такие же пи-да-расы, как и их хузяева.

Борис Кушнирук. Анал-- по найму – стукач по заданию

Боря, БЫЛ ТЫ ГРЯЗНОЙ НЫШПОРКОЙ ПУКШИНА, СТАЛ полной Ж*ОПОЙ ЛЕВОЧКИНА

http://www.uafiles.com/boris_kushniruk_analitik_po_najmu___stukach_po_zadaniju.html

Боря, ты напрасно тратишь время, вытирая мои коменты.

Они были есть и будут.

только в бОльшем количестве...:-)))
.

Боря Кушнірук + Костенко=П.И.Д.А.Р.А.С.Ы:

Надзвичайно змістовне до речі дослідження.Надзвичайно.Якби було на паперовому носії та щей

папір був мякенький – був би безсумнівний бестселлер.

.
да, Кушнируку с Костенко пора занятся выпуском полного собрания своих

ссучи-нений...в "мягком" переплете...:-)))))))))))

ведь в депутаты и помощники их больше никто не возьмет.

мусор патамушо...

Центральний офіс партії: м. Київ, вул. Пушкінська, 28а
.
bolivarit _ 18.09.2011 14:36
IP: 134.147.198.---
.
"Ваше сообщение не добавлено из-за использ. запрещённой лексики"

Админы УП получили указание – не допускать появление в коментах

фразы "с.па-сибо...". Они вводят в "черный список" различные

варианты написания и популярной речевки, но ВСЕХ вариантов

предусмотреть нельзя. Вы сами можете в этом убедиться, вводя

различные вспомогательные знаки:

С.п.а, с-бо жи-телям даун-бас.са з-а през-и- дента пее?-ра.с.а.!!!
.
bolivarit _ 18.09.2011 02:02
IP: 77.247.181.---
.



Есть такая порода человеческая – сутяжник-скандалист. В Москве одна учительница установила абсолютный рекорд по жалобам во все инстанции – вплоть до генпрокуратуры, премьера и президента – на подделку классного журнала. В отличие от нее наш местный жалобщик-блоггер Борис Кушнирук не просто ищет управу на бюджет, газовые соглашения и Юлию Тимошенко. Он подрабатывает в комбинации, затеянной СБУ.

Работа для него привычная:

бывший подставной председатель правления скандального банка "Юнекс",

заслуживший уголовное дело за финансовые махинации,

после выхода из СИЗО подвизается в разных проектах, изображая,

за умеренное вознаграждение, "независимого аналитика".

http://www.uafiles.com/boris_kushniruk_analitik_po_najmu___stukach_po_zadaniju.html

IPloKoon _ 15.09.2011 19:13
IP: 46.203.109.---
:
IPloKoon:
264 долари.
Ха тисячу кубів платять олігархи.
Цього року.
А тобі завтра скажуть що 450 коштує українського видобутку газ.
І ти знову щасливо будеш петарди у власній жопі підривати – райську насолоду і блаженство неземне очікуючи.
Ти вже 94-тий рік саме так і розважаєшся, убогий...ги-ги-ги...
все що ти написало петарде ти дурко ніщо інще як бютануті пабрихенькі яки вже міліони разів спростованні. алеж тобі жерти треба от ти і строчіс постійно цей відстій бютівській.
IPloKoon _ 15.09.2011 19:04
IP: 46.203.109.---
:
IPloKoon:
Якщо це брехня, то позич братам Ющенкам грошей на адвоката.
Хай суд виграють – про честі і гідності захист, надрукують спростування про мільярд доларів та про каву в концтаборах...
Я за таке просто забиваю.
Тут же і в туж секунду.
А потім йду сидіти. Гонорово.
І звинувачувати мене у чомусь – нікому й в голову не приходить: всі хочуть жити і знають, з ким справу мають.
Серед людей воно так.
Тільки так...
Але – тільки серед людей...
що ще я повинен робити за твойм бажання? кому ще грощей дати? з якого це дива Ющенко повинен бігати по судрах? як що жюльку обвинувачюють то повинні довести провину а як що Ющенко оббріхують то це він забов'язанний доводити не виннісь. молодець пищи єсчо. класна в тебе логіка в жюлькі щось вигадають а Ющенко по судах забов'язанний довести що то брехня.
IPloKoon _ 15.09.2011 18:42
IP: 46.203.109.---
iskra_zp:
Відносно фантасмагорії: Уявіть собі, пане Кушнірук, таку картину: Ю. Тимошенко – президент, ціна на газ – 450... Мабуть саме цього вона і хотіла? А-а, здогадався: вона хотіла здать ГТС! Так вона ж її здає ще з часів Кучми. Пам*ятаєте як? Сьогодні, коли Нафтогаз ділять, ГТС розпилюють, реалізовують Харківські угоди, ростуть "надбання (у декого), Тимошенко знаходиться в СІЗО. Останнє не є фастмагорією. Так що, давайте в якості аргументів, будь ласка, факти. Україна -не фастмагорія.
скажіть мені а вана б зі своєй кищені б платила 450 дол. будучі президентом? звісно що ні, 450дол сплачював як і зараз сплачює лохтарат. то чого її хвилюватися 450 доларів оплачює лохтарат? а вана як завжди заводіт стару бадягу – винен Ющенко. та судить Ющенко і лохтарат наслаждається мильною оперою та закривши рота зновтаки сплачює 450дол за газ.
iskra_zp _ 15.09.2011 18:04
IP: 46.202.91.---
Відносно фантасмагорії: Уявіть собі, пане Кушнірук, таку картину: Ю. Тимошенко – президент, ціна на газ – 450... Мабуть саме цього вона і хотіла? А-а, здогадався: вона хотіла здать ГТС! Так вона ж її здає ще з часів Кучми. Пам*ятаєте як? Сьогодні, коли Нафтогаз ділять, ГТС розпилюють, реалізовують Харківські угоди, ростуть "надбання (у декого), Тимошенко знаходиться в СІЗО. Останнє не є фастмагорією. Так що, давайте в якості аргументів, будь ласка, факти. Україна -не фастмагорія.
IPloKoon _ 15.09.2011 16:42
IP: 46.203.109.---
Роял Дач Шел ПЕТРОліум, Брітіш ПЕТРОліум ПЕТРОбраз теж Ющенко брату належать чи в лище 27%? ну давай ще збрещи бо ти тільки і вмієщ що брехати та брехню строчити.
Vaunat _ 15.09.2011 15:54
IP: 93.114.44.---
.
так как эти сцуки понимают ТОЛЬКО язык силы,

предлагаю следующее:

НАРОД СТАВИТ ПАХАНА НА СЧЕТЧИК.!

Все, что они украли, вернут с окуенным процентом.

Этого хватит и на достйные пенсии и на нормальные з\пл
.
usergio _ 15.09.2011 15:36
IP: 77.122.6.---
usergio:
Натякаю вам по дружбі, що цифри, які ви самі мені надали, привели до результату 226 долл,
а цифри Бориса – до 209 долл.
Вам же легше сперечатися, коли хтось за вас рахує?

67viktor:
я не збираюся сперечатися на гаданні на кавовий гущині.
--------
Яка ж тут гущина?
Меморандум Тимошенко-Путін існує в реальності: http://www.unian.net/rus/news/news-276770.html
Згідно з яким, ціна на рос.газ зростає до европейської протягом 3-х років (по 30% на рік).
При умові сплати Україною всіх боргів перед Газпромом до 1 січня 2009 року.
Кабмін, самостійно, під кінець 2008 року не зміг розрахуватися з рашкою (не було грошей).
Ющ врятував (дістав гроші правдами чи неправдами) ситуацію, і Газпром отримав всі грощі 30 грудня 2008 р.
Тобто, всі умови Меморандуму були виконані, і ціна на газ на 2009 рік повинна була бути від (приблизно) 209 долл до 226 долл.
Юля підписала формулу (?!), згідно якої ціна стала 287 долл.
Щось не так?
BorisBritva _ 15.09.2011 14:08
IP: 95.135.97.---
Давайте вже третю частину
Peche1 _ 15.09.2011 13:23
IP: 93.127.49.---
kod123 _ 15.09.2011 11:11......Ваше мнение?

Хватит мучаться.
Уточните свой расчет с учетом п.8.2
И... станет легче.
П.8.2 В счет авансового платежа, полученного ранее от Заказчика...
(Доп.4 от 09. 08.2004г. к контр. 21.06.2002г.)
Исполнитель окажет в 2009 году услуги по транзиту Газа
На сумму 250 млн. долл. США.
Ставка платы за транзит – 1,09375

Тогда
Цена транзита на 2009 год: $2.1млрд. / 101.65млрд.м3 / 12.4 = $1.6660583 за 100 км
IPloKoon _ 15.09.2011 11:53
IP: 46.203.109.---
ото жюлє-боти всю ніч строчили коли вже нормальні люди спати пішли. не люблять бютануті конкуренцій алюблять тіш да гладь цензурну благодать.
kod123 _ 15.09.2011 11:11
IP: 178.137.189.---
"67viktor _ 15.09.2011 03:44"

Контракт NТКГУ от 19 января 2009г между НАК "Нафтогаз Украины" и ОАО "Газпром" об объемах и условиях транзита природного газа через территорию Украины на период с 2009 по 2019 годы.
п. 3.1.1. Статьи 3. В 2009 году объем транзита Газа составит 120.083млрд.куб.м.
п. 8.1. Статьи 8. L – расстояние транспортировки в (км), равное 1240км.
п.8.5. Статьи 8. Расчетная стоимость услуг по транзиту указанных в п.3.1 Статьи 3 настоящего Контракта объемов Газа через территорию Украины в 2009 году составляет ориентировочно 2 350 000 000 долл. США.
Цена транзита на 2009 год: $2.35млрд. / 120.083млрд.м3 / 12.4 = $1.578 за 100 км
Цена транзита на 2008 год: $1.7

Ваше мнение?
67viktor _ 15.09.2011 03:59
IP: 212.80.33.---
:
Завод феросплавів припинив роботу і звільнив працівників.
Нерентабельний – через ціну на електроенергію, яку ми ще й експортуємо, від газу на відміну.
Але Тимошенко за це ще не судять.
Чомусь...
Хоча ніхто ж не сумнівається, що там – своє "РосУкрЕнерго":

http://hvylya.org/index.php?option=com_content&view=article&id=10040:2011-03-31-11-34-47&catid=38:2011-02-25-18-29-14&Itemid=49
Энергорынок
...от 18 до 34 миллиардов гривен.
Їжте, противсіхануті, грійтеся, із дєбілами своїми разом, після запою зачатими і хай вам очі повилазять.
Здоровим таке не втирають...
цікава стаття, але вона не дає відповідь на питання, чому е/енергія була на стільки високою для ЗФС, що його закрили. Відповідь звичайно ж знають власники обленерго, які накручують шалену маржу.
67viktor _ 15.09.2011 03:49
IP: 212.80.33.---
Цікавий вчорашній коментар головного регіонального економіста О.Плотнікова щодо "кабальної" ціни на газ:

"Незважаючи на те, що на зовнішніх ринках очікуються потрясіння, незважаючи на те,
що ціна на газ прописана більше 400 доларів за тисячу кубометрів при песимістичному сценарії, це нормальний бюджет, який передбачає 5,5% зростання, 7,9% інфляції, 2,5% дефіциту"
http://bit.ly/pOBKGG
67viktor _ 15.09.2011 03:44
IP: 212.80.33.---
:
Завод феросплавів припинив роботу і звільнив працівників.
Нерентабельний – через ціну на електроенергію, яку ми ще й експортуємо, від газу на відміну.
Але Тимошенко за це ще не судять.
Чомусь...
Хоча ніхто ж не сумнівається, що там – своє "РосУкрЕнерго":

http://hvylya.org/index.php?option=com_content&view=article&id=10040:2011-03-31-11-34-47&catid=38:2011-02-25-18-29-14&Itemid=49
Энергорынок
...от 18 до 34 миллиардов гривен.
Їжте, противсіхануті, грійтеся, із дєбілами своїми разом, після запою зачатими і хай вам очі повилазять.
Здоровим таке не втирають...
Не знаю. які там ціни для промпідприємств. але для населення у нас найнижча ціна в Європі
http://bit.ly/qe5r8F
67viktor _ 15.09.2011 03:38
IP: 212.80.33.---

Kabud:
оцей- Олексій Міллер заявив, що:

Україна зобов'язана РЕКЕТОМ КРЕМЛЯДІВ закуповувати не менш ніж 33 млрд кубометрів на рік.
Судячи з вашої риторики важко припустити, що в вас є залишки здорового глузду, але все ж так спробую:

У той самий кризовий рік, коли металургія обвалилася на 30%, Нафтогаз закупив у Газпрому
37,8 млрд куб м газу
http://bit.ly/pLa4c4
У цьому році, як відомо. буде закуплено 40 млрд куб.

А коли міністр палива Ю.Бойко говорить, що Україна буде купувати в наступному році лише 27, треба розуміти, що це – нісенитниця і політика, яка жодного відношення до економіки не має.
:))))))))))))))))
67viktor _ 15.09.2011 03:30
IP: 212.80.33.---
:
Цикаво. Але я так і не зрозумів, фірташ – людина путіна?.
да все було дуже просто: фірташ був потрібний, аби відсторонити Нафтогаз від прямих контрактів з туркменами, узбеками та казахами. Для цього РУЕ і створили. Параллельно з цим звичайно різниця між європейською ціною на газ. за яку РУЕ продавало газ до Європи, та ціною, за якою РУЕ отримувало газ від Газпрому, осідала на "правильних" оффшорних рахунках. Але через деякий час це путіну стало набридати, бо це вже для нього були не гроші і він вирішив прикрити цей канал, тим більше. що сер.азіати стали вимагати адекватну ціну. Тому Путін пішов назустріч Тимошенко і вирішив вилучити РУЕ – Фірташ йому став не потрібний. А Кушнируків аналіз хто-що сказав взагалі без усмішки сприймати не можна. Що стосується його маніпуляцій із цінами – то це ні в яки ворота не лізе. Це або низька кваліфікація, або свідома маніпуляція.
Kabud _ 15.09.2011 03:20
IP: 67.83.181.---
Серьозне економічне потрясіння пов'язане з рекетом ТИМОШЕНКО-ПУТІН може статися взимку

Прогноз цін на газ від Клюєва врахований при розрахунку бюджету на 2012 рік.
середньозважена ціна імпортного природного газу для України в 2012 році становитиме близько 414-416 доларів/тис. куб. м.

Згідно з кримінальними контрактами ТИМОШЕНКО-ПУТІН, ціна газу розраховується щокварталу і залежить від цін на нафту і нафтопродукти за попередні (!) 9 місяців.

банда "Газпрому" шантажує Україну.

Зокрема одна з ключових мафіозних фігур беспосередньо причетних до ЗЛОЧИНУ СТОЛІТТЯ (кримінална змова ПУТІН-ТИМОШЕНКО на розграбування бюдщету Краю)

оцей- Олексій Міллер заявив, що:

Україна зобов'язана РЕКЕТОМ КРЕМЛЯДІВ закуповувати не менш ніж 33 млрд кубометрів на рік. В іншому разі, з слів бандита МІЛЛЕРА, до України застосовуватимуть штрафні санкції.

ЦЕ РЕКЕТ ПАНОВЕ.

Будете платити- ну тоді ви опущені і вам гаплик. Накриється економіка і похитнеться державність
67viktor _ 15.09.2011 03:02
IP: 212.80.33.---
usergio:

67viktor:
usergio:
Борис Кушнірук:
Тоді виходить:
Скільки там було при РУЕ?
179,5 долл?
Яка там европейська ціна на наступний рік?
270?
Додаєм тритину від різниці (270-179,5) /3=30,2
Вийшла ціна (згідно Меморандуму) 179.5+30,2= 209,6 доллара.
Так?
-
вам треба заробляти гаданням по руці. Не пробували?:))))))))))))))))
Ні, я по калькулятору "гадаю".
Натякаю вам по дружбі, що цифри, які ви самі мені надали, привели до результату 226 долл,
а цифри Бориса – до 209 долл.
Вам же легше сперечатися, коли хтось за вас рахує?
я не збираюся сперечатися на гаданні на кавовий гущині. Азарову не так давно якийсь науковий інститут вже порахував ціну для України, після чого Янукович озвучив це Медведєву. І який результат? Одна справа співставляти реальні ціни, інша – віртуальні розрахунки.
67viktor _ 15.09.2011 02:47
IP: 212.80.33.---
Андрій Іллєнко, партія "Свобода":
"Убогі нацдеми та ліберали вже підтримують "державника" Януковича. Завтра він надягне вишиванку – і вони взагалі будуть визжати від радощів. Поверхові тупі додіки. Їм не дано зрозуміти, що держава Україна сьогодні – це механізм захисту економічних інтересів олігархії, а Янукович – його гарант. Завтра олігархам буде вигідно взагалі ліквідувати державу Україна – і це буде зроблено".
usergio _ 15.09.2011 02:29
IP: 77.122.6.---
67viktor:
usergio:
67viktor:
Добре, відкладемо на потім.
Можна й у ФБ, бо мене тут банять безбожно.
а мене теж забанили на УП. Так що не переживайте. ми в рівних умовах.
Цікаво, чому забанили, адже я ніколи не відповідаю образою на образу.
Але це вже питання притулам.
Знаєте, що тут на УП твориться, якесь неподобство!
Ми створили групу СТОП ЦЕНЗУРІ НА УП на Фейсбуці (Тетяна Українка), написали Мирославі, Притулі, виклали два факти.
Але, здається, це замало.
Приєднуйтесь!
Бо виходить, якось непереконливо: ми всі "противсіхи".
usergio _ 15.09.2011 02:25
IP: 77.122.6.---
67viktor:
usergio:
Борис Кушнірук:
Тоді виходить:
Скільки там було при РУЕ?
179,5 долл?
Яка там европейська ціна на наступний рік?
270?
Додаєм тритину від різниці (270-179,5) /3=30,2
Вийшла ціна (згідно Меморандуму) 179.5+30,2= 209,6 доллара.
Так?
--
вам треба заробляти гаданням по руці. Не пробували?:))))))))))))))))
Ні, я по калькулятору "гадаю".
Натякаю вам по дружбі, що цифри, які ви самі мені надали, привели до результату 226 долл,
а цифри Бориса – до 209 долл.
Вам же легше сперечатися, коли хтось за вас рахує?
Україна та Європа1133 Aтака Путіна1291 Корупція1443 Зеленський75 Мовне питання189
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter