23 травня 2014, 10:00

ЧОГО ХОЧУТЬ КИЯНИ

    1) Зупинити нахабну і хаотичну забудову, проти якої майже скрізь протестують люди. Варварська вирубка зелених насаджень теж як правило пов'язана із цією забудовою. Довгобуди, у яких бомжі і пустка – всі пустити з "молотка" хоч і за 1 гривню. Умова: проект обов'язково має бути погоджено із мешканцями району.

    Правда, легко сказати – важко зробити: лобісти забудови найпотужніша київська мафія. Вирішити питання може лише людина із нею НЕ пов'язана.

    2) МАФи. Вийти із метро, особливо у спальних районах, практично не можливо – торгують прямо під ногами. Продається все – від білизни до горілки. І люди не вірять, що це можна змінити.

     Звісно, винен не той, що за "пару копійок" зарплати у кіоску продає. Винен той, що має у власності тиячу-дві МАФів, сидить у Київраді, разом п'є горілку і ділиться з високим начальством. А у більшості випадків сам ним і є. 

    70-80% кіосків треба знести. Решту осучаснити, уніфікувати за виглядом і хай працюють там, де це не заважає, а допомагає киянам. А всі "розливайки" – під заборону. 

     Процес болісний і складний. Хто це зробить? Тільки той, хто НЕ пов'язаний із МАФівською мафією.

     3) Автомобілі на тротуарах. Як це не болісно для автомобілістів   (а я також автомобіліст), але тротуари доведеться повернути пішоходам. Мама з дитиною, старші люди, які петляють між машинами та клянуть і власників, і владу, і все на світі – звична київська картинка.

     Машини? Так, їм теж повинно бути місце. На місцях для паркування. А щоб це стало можливим, гроші від плати за паркування повинні не "тиритися" на 70% щонайменше, а цільово йти на будівництво стоянок та паркомісць.

    А можливо це? Можливо. Тільки для того, хто НЕ веде з собою мафію, яка наживається на київських парковках.

    4) Маршрутки. Їх час має минути. Всі зусилля міста – на розвиток великого міського транспорту, особливо електричного. Не хочу нікого образити, але "чудак", який однією рукою говорить по телефону, а другою курить, дає здачу і веде малий автобус, повинен стати надбанням минулого.

     Бо цю ЛЮДИНУ можна переодягнути у муніципальну форму із краваткою, трохи підучити по матчастині та етиці спілкування з пасажирами і довірити просторий муніципальний автобус. І йому буде приємно, і людям. І головне, корисно та по-європейськи.

     Хто на заваді? Водії маршруток? Та ні, їм якраз можна поспівчувати – вони практично безправні і абсолютно соціально не захищені. На заваді крупні власники цих самих маршруток, які звикли з киян "стригти купони". І захаращувати місто небезпечними та екологічно брудними маршрутками.

    Їхній опір буде сильний. Можна його здолати? Можна. Тільки здолає його той, хто з ними ніяк НЕ пов'язаний.

    5) ЖЕКи та їм подібне. Якщо киянин заплатив за утримання прибудинкової території по року, наприклад, 1500 гривень, а квартир у будинку приміром 200, то він та його сусіди повинні бачити, а) на початку року куди підуть ці 300 000 грн і б) у кінці року- куди пішли ці 300 000 грн. Як і мати можливість реально контролювати ці видатки протягом всього року. І так по кожній київській установі.

    Змусити дрібних і крупних монополістів стати прозорими можна і потрібно. Як перший крок на шляху повного знищення розкрадань і корупції, які завжди супроводжують непрозорі монопольні тарифи та структури. Як це зараз в Києві.

    Зробить це тільки той, хто НЕ фінансується цими монополістами уже зараз, ще тільки на шляху до київської влади.

    Ну і останнє. Містом повинна керувати людина політично суверенна і компетентна. Яка буде займатися містом особисто, щодня і щохвилини. Швидко реагувати і швидко ухвалювати рішення. А не доручати це помічникам. Авторитетним у певних колах.

    Тільки тоді Київ як місто почне виходити із затяжної ЖИТТЄВОЇ кризи, пов'язаної із втратою відчуття "єдиної київської громади". Це відчуття можуть повернути тільки дії чесної київської влади.

    Є шанс таку владу обрати? Є. Тим більше зараз – куди не глянь, скрізь нібито чесні і нові обличчя. Шкода тільки мені, що у багатьох випадках за цими обличчями сховані справжні господарі – ця сама київська мафія, яка має всі шанси повернутися у нових прізвищах та назвах.

    Втім, є і правильний вибір. І поки що, шановні кияни, все залежить від нас із вами.

                  СЛАВА УКРАЇНІ! СЛАВА КИЄВУ!

            

    

     

     

    

    

Шляхом стійкої ідентичності або Чи стане повага до всього українського незворотньою? Частина третя: Церковна деколонізація

ІІІ. Церковна деколонізація. Вплив церкви на українську ідентичність важко переоцінити. І ось чому. Відомо, що Україна переважно християнська країна...

Шляхом стійкої ідентичності або Чи стане повага до всього українського незворотньою? Частина друга: Українська мова

II. Українська мова. Другою найважливішою справою зміцнення української ідентичності є утвердження української мови. І безумовно, саме українська мова є ключовим маркером української національної ідентичності...

Шляхом стійкої ідентичності або Чи стане повага до всього українського незворотньою? Частина перша: Деколонізація.

Війна, розвʼязана росією проти України, понад усе є війною на знищення української ідентичності. Що міцнішою є наша національна ідентичність, тим міцнішою у протистоянні з російським агресором є українська політична нація...

Григорій Сковорода: 300 років вільний

Ким є для українців Сковорода? Яким його бачить кожен із нас? Адже кожен із нас мабуть про нього щось чув та щось знає? Ось це "щось" – яке воно? Сковорода був мандрівний філософ, напевно скаже більшість...

15 років тому було ухвалено Закон про Голодомор 1932-1933 років в Україні

Вчора ми вшановували пам'ять жертв Голодомору, а сьогодні виповнюється рівно 15 років від дня ухвалення Закону про Голодомор 1932-1933 років в Україні...

Ідеться не про гастролі росіян. Ідеться про майбутнє українців!

Восени 2017 року з моєї ініціативи як урядовця було ухвалено зміни до Закону про гастрольну діяльність, якими концерти російських гастролерів в Україні було практично унеможливлено...