Ця влада схожа на цей асфальт. АНОНС АКЦІЙ
Зовсім не люта і не така вже й сніжна зима, схоже, стала політичним горем для влади. За консенсусною думкою водіїв, зараз у державі практично відсутні нормальні автошляхи. Окрім "дороги життя" по лінії Сухолуччя – Конча-Заспа, усі шляхи між містами, а також проїжджі частини населених пунктів виглядають, як після тривалої обробки челябінськими метеоритами.
Дорога – це обличчя держави. Зараз це обличчя – суцільна діра, в яку провалюються мільйони гривень з кишень звичайних автовласників. Пересуватися зараз країною на власній машині зараз означає ремонт підвіски, латання шин, рівняння дисків та інші технічні процеси.
Якщо те непорозуміння, яке збудували по маршруту Київ-Одеса, можна колись було вважати автобаном, то зараз це, ймовірно, найповільніший автобан у світі. П'ять годин від Києва до Умані.
На наступний тиждень заплановано як мінімум дві акції, котрі присвячені дорожній кризі в Україні.
У понеділок, 12-00, члени ФБ-спільноти "любителів" Укравтодору (пишаюся моїми друзями і колегами!) принесуть під офіс цієї компанії (Фізкультури, 9) частини своїх покалічених авто. ФБ-подія тут http://www.facebook.com/events/420558254693954/?fref=ts.
У середу, об 11-00, київські автовласники збираються взяти посильну участь засіданні Кабміну, приїхавши на вулицю Грушевського у повній готовності поміняти пробите колесо. ФБ-подія ось http://www.facebook.com/events/579800885382933/?ref=2
Все тільки починається. Справа в тому, що до моменту, коли погодні умови дозволять робити ремонт доріг – півтора місяця мінімум. Півтора місяці усі тисячі мільйонів ям по Україні битимуть не тільки у підвіски авто, а й по "підвісці" режиму.
Блог автора – матеріал, який відображає винятково точку зору автора. Текст блогу не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, яка у ньому піднімається. Редакція "Української правди" не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія. Точка зору редакції УП може не збігатися з точкою зору автора блогу.