18 грудня 2014, 10:13

Що трапилось з ''Київпастрансом''?

"Не крадіть" – елементарний рецепт, котрий навіть у нинішні воєнні часи може гарантувати фінансову стабільність київського бюджету. І навпаки, якщо не припиняти крадійство, то ніяке економічне покращення чи підвищення тарифів не допоможе. Всеодно буде занепад комунальних підприємств, всеодно їх співробітникам бракуватиме грошей, рухомий склад виглядатиме як куплений на блошиному ринку, а городян возитимуть приватні маршрутчики. Столиця стабільно дивуватиме іноземних гостей дикістю звичаїв у транспортній сфері.

На жаль, мер Кличко не задає правильних питань. Бо я б на його місці спитав себе і своїх підлеглих:

- де публічні результати незалежних перевірок господарської діяльності комунальних транспортних підприємств? Власне, де незалежні перевірки?

- чому суми, котрі ми, кияни, щорічно витрачаємо на ремонт рухомого складу комунальних транспортних підприємств, співставні з вартістю самих автобусів, тролейбусів? Чи є де-небудь у комерційних автотранспортних підприємств такі "золоті" щорічні ремонти?

- скільки комунальних машин РЕАЛЬНО працюють на маршрутах? Ми тратимо в рік на субсидування наземного транспорту близько 400 млн грн. – де результат? Чому половина рухомого складу гниє попід парканами, хоча по паперах вона на маршрутах?

- де прозорі конкурси на "комерційні" маршрути? Які, взагалі, реформи відбулися в кадрово-організаційній сфері, задля підвищення прозорості київської транспортної галузі, забезпеченню чесної конкуренції між перевізниками?

Відповідально заявляю: Київпастранс є чорною дірою, де безслідно щезають гроші киян. Корупціонери розкрадають рекордні суми, у той час своїх підлеглих кидають штурмом на Кабмін, їм доводиться страйкувати, щоб отримати зарплату.

Не виключаю, що нинішня ситуація створена штучно. Зараз нам, за результатами скандалів, підвищать тарифи. Котрі навряд чи дістануться місцевим перевізникам. Зам Кличка Ніконов має у планах завести в Київ транспортного оператора, пов'язаного з Льовочкіним, і у цього оператора – луганська (!) прописка. А ви кажете гуманітарна допомога...

Дивно, але Кличко готовий втратити свій політичний рейтинг, але навіть пальцем не поворухнути для того, щоб потіснити позиції київської транспортної мафії.

Це просто якесь політичне самовбивство: "вмру як політик, аби мої підлеглі не перестали красти".

ФБ автора https://www.facebook.com/igor.lutsenko

Блог автора – матеріал, який відображає винятково точку зору автора. Текст блогу не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, яка у ньому піднімається. Редакція "Української правди" не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія. Точка зору редакції УП може не збігатися з точкою зору автора блогу.

Удар, який мали завдати ми, а не РФ

Вночі ворог завдав удару дронами-камікадзе по пункту постійної дислокації моєї бригади. Я там був лише раз у житті, але, принаймні, знаю, як виглядають ці древні будівлі...

Чи стане Україна криптомайнінговим тигром?

Іван Полтавець, керуючий партнер Fipra Ukraine Ігор Луценко, нардеп 8 скликання Заворушення у Казахстані дають Україні унікальний шанс залучити іноземні інвестиції...

До теми результатів Укрзалізниці

На межі 2021 і 2022 виникла дискусія щодо результатів роботи Укрзалізниці (я раніше неодноразово критикував цю компанію за дивні рішення)...

Чому податкова в Києві захищена від дронів, а ЗСУ під Широкіно – ні?

Читаю дослівно новину і охрінєваю: "В районі населеного пункту Широкине противник задіяв безпілотний літальний апарат, за допомогою якого скинув постріл ВОГ-17"...

А давайте все ж обговоримо нову версію законопроекту про столицю?

Шановні кияни, а також люди, котрі співчувають столиці! Як відомо, уже понад 2 роки триває епопея чинної влади по законодавчому облаштуванню нашої столиці...

Новий законопроект про Столицю України

Шановні кияни, а також люди, котрі співчувають столиці! Як відомо, уже понад 2 роки триває епопея чинної влади по законодавчому облаштуванню нашої столиці...