Що насправді означає ''виліт'' Росії з Ради Міжнародної організації цивільної авіації
Росія не змогла повернути собі місце в керівному органі Міжнародної організації цивільної авіації (ІКАО), набравши на голосуванні 62 голоси зі 185, та не увійшла до числа 36 країн, які будуть представлені там у найближчі три роки. Нагадаю, що у 2022 році Росію позбавили місця у Раді ІКАО через порушення авіаційних норм та вторгнення в Україну.
Що означає це рішення?
Відсторонення та санкції змушують РФ використовувати застарілі літаки або запасні частини сумнівного походження всередині країни. Що для користувачів означає зростання ризику інцидентів з безпекою.
Без місця в Раді Росія не може безпосередньо брати участь у прийнятті глобальних рішень в сфері цивільної авіації. Однак вона все ще має непрямі важелі через ринок, галузеві союзи, стандарти та двосторонні домовленості. Зокрема, великі перевізники, такі як Аерофлот, S7, залишаються учасниками глобальної системи перевезень. Тож дуже важливо, аби позицію ІКАО підтримали й інші організації, зокрема Міжнародна асоціація повітряного транспорту (IATA), Організація цивільного аеронавігаційного обслуговування (CANSO).
Ба більше, прецедент ІКАО може стати системним і використовуватися іншими організаціями, наприклад, Міжнародною морською організацією (IMO), Міжнародним союзом електрозв'язку (ITU), Міжнародним агентством з атомної енергії (МАГАТЕ), Світовою організацією торгівлі (СОТ).
What Does Russia's Being Kicked Out of the ICAO Council Mean?
Russia did not manage to regain its place in the governing body of the International Civil Aviation Organization (receiving 62 votes out of 185), and did not enter the number of 36 countries that will be represented there in the next three years. Let me remind you that in 2022 Russia was deprived of its seat in the ICAO Council because of violations of aviation norms and the invasion of Ukraine.
What does this decision mean?
Exclusion and sanctions force the Russian Federation to use outdated aircraft or spare parts of doubtful origin inside the country. For users this means a growing risk of safety incidents.
Without a seat in the Council Russia cannot directly take part in adopting global decisions in the field of civil aviation. However, it still has indirect levers through the market, industry associations, standards, and bilateral agreements. In particular, large carriers such as Aeroflot, S7, remain participants of the global transport system. That is why it is very important that the position of ICAO is also supported by other organizations, in particular the International Air Transport Association (IATA), the Civil Air Navigation Services Organisation (CANSO).
Moreover, the ICAO precedent may become systemic and be used by other organizations, for example the International Maritime Organization (IMO), the International Telecommunication Union (ITU), the International Atomic Energy Agency (IAEA), the World Trade Organization (WTO).
Блог автора – матеріал, який відображає винятково точку зору автора. Текст блогу не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, яка у ньому піднімається. Редакція "Української правди" не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія. Точка зору редакції УП може не збігатися з точкою зору автора блогу.