13 грудня 2011, 13:55

Куди ж ви позливали інфільтрат?

Фільтри бувають різними. Бувають грубої і тонкої очистки, бувають біологічні, а бувають – керамічні, чи піщані. Для води бувають, і для нафтопродуктів, і для лайна – фекалій, даруйте. В залежності від того, що і з якою метою ви фільтруєте. Припустимо, вам треба відфільтрувати рідкі органічні добрива від твердих домішок, тоді достатньо механічного фільтра грубої очистки.

Або уявімо собі, що ті самі рідкі органічні потрапили до питної води, тоді вам вже потрібний тонкий біологічний фільтр. І усе одно, відфільтрованою водичкою можна буде, хіба що машини мити.

Втім, технологи політичної фільтрації вважають громадян настільки наївними, що із серйозним виглядом пропонують їм продукт власної очистки. Навіть шістко фільтраційних критеріїв прописали: наприклад, відповідність способу життя об'єкта фільтрації – ймовірного кандидата у депутати, задекларованим ним прибуткам (критерій N4). Цікаво, а приватних детективів вже найнято, щоб вони з'ясували, де живе, що їсть, на яких курортах відпочиває кандидат у інфільтрат? Бо ідея збирати таку інформацію аматорськими силами "активістів руху "Чесно" таки й виглядає по-аматорському.

Ще одним критерієм (N5) названо особисту участь у голосуванні за себе та неучасть у голосуванні за іншого депутата. Наразі достеменно відомо лише про чотирьох народних депутатів, які у поточному скликанні не здавали своїх карток для голосування погоничам фракцій для того аби ті організували антиконституційне голосування за них. Троє з цих принципових чоловіків сидять у президії парламенту.

Також фільтратори за критерієм N2 мають намір вивести на чисту воду "тушок" – перебіжчиків з табору влади колишньої, що опинилася в опозиції, до щільного гурту попередньої опозиції, яка владарює нині. Втім, чомусь йдеться лише про зрадників в останньому скликанні, а як бути із тушками попередніх скликань. Починаючи ще з призабутого, але цілком історичного Олександра Коцюби.

Фільтрувати український політичний базар таки треба. Саме "базар", тобто базікання політиків, яке не має нічого спільного з їхніми конкретними діями. Ідея ж створення фільтраційної комісії є спробою втрутитися у складний комерційний діалог різних центрів впливу та зацікавлених у депутатстві громадян щодо погодження останніх на внесення до партійних списків та висунення в округах. Цей діалог, іще не розпочавшись, вже приречений на поразку й без громадських фільтраторів, бо партії "Батьківщина" та "Фронт змін" пасуться на одному електоральному полі, із яким межують поля "Свободи", "УДАРу", "Громадянської позиції" та інших правих лібералів. Такий саме стан у лавах опозиції лівої. Усі вони певно настворюють своїх публічних фільтраційних комісій, які наввипередки пропонуватимуть суспільству продукти власної діяльності. Ото какофонія почнеться – справжній тобі базар зі сварками, образами і, звісно, обдурюванням виборців-покупців. Ну, як було це колись на старорежимних базарах.

Цікаво, що ідеологи фільтрації чомусь розглядають як матеріал для неї лише діючих народних депутатів. Це прямо випливає зі згаданих критеріїв. Мабуть це правильно, бо виборцям буде запропоновано обирати переважно з давно вже діючих народних депутатів. Нові обличчя з'являться лише... в Партії регіонів, бо там спосіб добору кандидатів буде найефективніший – одноосібний, себто.

Найпростішим критерієм фільтрації був би один – жодного колишнього народного депутата не мусить з'явитися у наступному скликанні ВР, позаяк кожнісінький з них несе відповідальність за те, що рівень недовіри до парламенту, як представницького інституту нації подолав історичний максимум.

До речі, про націю. Чомусь фільтратори забули включити до своїх критеріїв такий очевидний, як україномовність кандидатів. Це, що бонус для політиків неспроможних вивчити українську? Таких,останнім часом, розплодилося більше, ніж було на зорі незалежності.

Системна політична криза розгортається. Чи є ще вихід з неї?

Одним з наслідків часткового оприлюднення матеріалів операції "Мідас" стала очевидність розколу правоохоронної системи. Лінія розділу пролягає між "старими" традиційними правоохоронними установами і Спеціалізованою антикорупційною прокуратурою та Національним антикорупційним бюро України...

Реальність загрози застосування ядерної зброї ІІ

Невстиг я зробити вчора допис на УП про винекнення нових чинників ядерної загрози, коли це раптом Пу провів чергове телезасідання рашистської ради безпеки, де було здійснено оцінку нової американської ракетної системи "Темний орел", яку США готові розмістити в Європі вже наступного року...

Реальність застосування ядерної зброї

До початку цієї війни загальноприйнятою була думка, що ядерна зброя існує, як чинник стримування агресії і ніколи не може бути застосована. Проте знавіснілий напад рашистів на Україну показав, що навіть наявність зобов'язуючих документів, резолюції ООН, світова громадська думка та санкції не заважають ядерній країни напасти на найближчого сусіда і вести війну вже стільки часу, скільки для Радянського Союзу тривала Велика Вітчизняна...

Опозиція домоглася збільшення доходів бюджету на 175 мільярдів гривень

Державний бюджет наступного року буде вкрай напруженим. Видатки на війну зменшити неможливо, соціальні зобов'язання держави – так само. Іноземні партнери звісно допомагають Україні, проте у них дедалі більше питань до ефективності використання цих коштів...

Якщо витягти стрижень війни?

Путін зірвав зустріч у Будапешті, бо прагне продовження війни. Навіщо? Російська економіка на межі рецесії. Внутрішня і зовнішня легітимність режиму зникає...

Парламент має повернути проект Держбюджету – 2026 в Уряд для кардинальної переробки

Вперше в історії українського парламентаризму у Верховній Раді діє урядова коаліція у складі лише однієї партії – "монобільшість". Здавалося б, що у таких ідеальних для влади умовах координація між Кабінетом Міністрів і його фракцією мала би бути ідеальною...