Хто заважає здійснити інфраструктурну реформу на залізниці – полагодити кондиціонер та бойлер у столичному експресі ''Київ-Харків''?
Юлія Тимошенко вже півтора роки як не при владі, то дуже складно списати на "папєрєдників" відсутність кондиціонера в потязі "Харків-Київ". Більшість поїздів у нас взагалі прямують без охолодження, але там, де передбачено кондиціонер і взято за це гроші з пасажирів, хотілося б, щоб він працював. Мені з донькою не повезло тричі. По-перше, саме в нашому вагоні не працював кондиціонер. По-друге, ми сиділи саме біля вікна, яке відчинялося: гаряче повітря, яке вривалося у вагон, охолоджувало не дуже, зате крізь скло сонце пекло ще немилосердніше, але ми не могли опустити сітку та ролет, бо це означало би зачинити кватирку і перекрити кисень половині пасажирів. По-третє, у вагоні не працював і бойлер, через що провідники по кип'яток до кави та чаю бігали у сусідні вагони.
Для наведення елементарного порядку не треба інвестицій в сотні мільйонів доларів, як у безглуздий експрес із Борисполя до Києва. За ті гроші можна було би забезпечити справні кондиціонери у більшості потягів. Тоді б фірмовий експрес "Харків-Київ", яким я проїхався у суботу, не нагадував би мені мою мандрівку 22 роки тому у теплушці з Дніпропетровщині на полігон в казахстанській напівпустелі.
На залізниці неме елементарного порядку. Більше того, мушу визнати, що будь-який прогрес там закінчився зі смертю Кірпи, який зміг налагодити елементарну дисципліну та повагу до пасажирів. Хоча грошей у його розпорядженні було значно менше, ніж "Укрзалізниця" має тепер.
Блог автора – матеріал, який відображає винятково точку зору автора. Текст блогу не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, яка у ньому піднімається. Редакція "Української правди" не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія. Точка зору редакції УП може не збігатися з точкою зору автора блогу.