27 квітня 2018, 17:34

У транспортной изоляции Мариуполя есть реалистичное решение #MRPLconnection

Четыре дня назад мы с нашей Стендфордской группой начали подготовку решения транспортной изоляции Мариуполя. Напомню, проект готовится в рамках программы по госуправлению под руководством профессора Френсиса ФУКУЯМЫ. Сегодня на основе реальной информации мы предложили предварительное видение, бюджет и карту стейкхолдеров проекта. Основные данные мы собрали у местной администрации, министерства инфраструктуры и общественных организаций.



Честно говоря, после анализа ситуации, сложно понять, почему этот вопрос до сих пор не решен. У проекта практически нет противников, его реализация выгодна всем – начиная от президента, премьер-министра, министерства инфраструктуры, губернаторов и заканчивая местными властями, жителями самого Мариуполя и отдельно – даже крупному бизнесу Рината Ахметова. Да, проект нуждается в финансировании, но в масштабах страны и учитывая большую заинтересованность в проекте со стороны доноров и политиков, это вполне реальные цифры.

ЧТО ДАЛЬШЕ

Это пока общее видение, в нем учтены основные цифры и факторы, но очевидно это еще не план. Сюда входит параллельное продвижение трех проектов – оптимизация существующего жд сообщения, электрификация участка железной дороги Мариуполь – Камыш-Заря и ремонт трассы Мариуполь-Запорожье. В течение праздников мы постараемся довести проект до уровня целостной стратегии, которую публично представим и передадим всем заинтересованным сторонам. Следите за анонсами.



Спасибо большое за информацию и экспертизу Министру инфраструктуры Владимиру Омеляну, заместителю министра инфраструктуры по вопросам евроинтеграции Виктору Довганю и отдельно – заместителю мэрии Мариуполя по вопросам транспорта Сергею Захарову.

Спасбио за программу School of Public Management UCU, Академія лідерства для розвитку, инициативе Потяг на Маріуполь, Olya Gvozdik, Віктор Гарвона, Олександр Рудоманов, Khrystyna Morozova. Отдельное спасибо нашей небольшйо команде – Iryna Ozymok, Денис Базилевич, Maryna Bohun, Inna Grebeniuk, Anton Waschuk, Taras Khavunka, Viktor Plakhuta.





#MRPLconnection #LADUkaraine #SMP_UCU #CIPE #Stanford #CDDRL

Блог автора – матеріал, який відображає винятково точку зору автора. Текст блогу не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, яка у ньому піднімається. Редакція "Української правди" не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія. Точка зору редакції УП може не збігатися з точкою зору автора блогу.

Чому Трипільська ТЕС не була достатньо захищена та чи вдасться ворогу знищити українську енергосистему

Через втрату Трипільської ТЕС виникло багато питань про ступінь захисту енергетичних об'єктів України від атак ворога. Агентство відновлення захищає лише частину енергетичних об'єктів розподільчої мережі, але далеко не всі...

Проєкти відновлення: зустрічі держави і бізнесу

До кінця листопада плануємо провести чотири великі зустрічі з представниками будівельного ринку прифронтових областей, які найбільше постраждали від воєнних дій...

Нові правила тендерів відновлення

Наприкінці літа Агентство відновлення розпочало перші тендери на проектні та будівельні роботи з відновлення житла та соціальної інфраструктури...

У Ягідному розпочинається відбудова житла: відновлюємо одне з найбільш постраждалих українських сіл

Розбиті й понівечені житлові будинки, зруйнований сільський клуб, спалена військова техніка окупантів на вулицях та школа, яка перетворилася на вʼязницю для 370 людей – таким село Ягідне на Чернігівщині бачили ті, хто приїздив туди після деокупації...

Розпочали відновлювальні роботи у Макарові Київської області

Це один із населених пунктів, який найбільше постраждав через вторгнення російських військ. Відбудова житла у таких містах і селах – один із наших пріоритетів...

Запрошуємо на тендери з відновлення Посад-Покровського 

Агентство відновлення оголосило перші 2 тендери на будівництво 13 житлових будинків у селі Посад-Покровське Херсонської області. Усього буде проведено  9 тендерів – від 5 до 14 будинків у кожному...