1 жовтня 2021, 18:24

Запущено систему автоматичної фіксації порушень габаритно-вагового контролю



Це – постанова N00001 про адміністративне правопорушення за перевантаження транспортного засобу, яке "побачила" НЕ ЛЮДИНА, А СИСТЕМА автоматичної фіксації порушень габаритно-вагового контролю.

Систему було запущено сьогодні опівночі. І символічно, що перший автоматичний штраф за перевантаження – одразу максимальний – 51 тис грн. Вантажівка рухалась з перевищенням допустимої норми маси на вісь 39%. Це вкотре доводить, що функція контролю – ключова у питанні збереження об'єктів Великого будівництва.

📲 ЯК ЦЕ ПРАЦЮЄ

За допомогою вмонтованих в дорожнє покриття датчиків, система WIM (Weigh-in-Motion) дозволяє визначити вагу автомобіля. Камери фіксують швидкість, габарити та номерні знаки транспортних засобів. Дані про порушення передаються та опрацьовуються в Центрі обробки даних Державної служби України з безпеки на транспорті.

Інспектор не може скасувати зафіксоване порушення, він лише перевіряє дані, формує постанову та накладає електронний підпис. Після цього постанова з реквізитами на сплату автоматично надсилається порушникові.

При цьому відповідальність за порушення встановлених габаритно-вагових норм тепер значно підвищено у залежності від розміру перевантаження:

▪від 5 % до 10 % – 8 500 грн

▪від 10 % до 20 % – 17 000 грн

▪від 20% до 30 % – 34 000 грн

▪більше 30 % – 51 000 грн

😈 ЧИ МОЖНА СХОВАТИСЬ ВІД СИСТЕМИ

Ні. Хіба що об'їжджаючи станції контролю, і до цього ми теж готуємось. Втім, за рік майданчики запрацюють по всій Україні. Наразі ж повноцінно функціонують та збирають дані 52 WIM-комплексів по всій країні. До кінця року їх кількість буде подвоєна. Кінцева мета – покрити станціями головні транспортні артерії країни.

ЩО ДУЖЕ ВАЖЛИВО, з сьогоднішнього дня відповідальність за порушення будуть нести однаково як перевізник, так і вантажовідправник. Саме відправник вантажу є першою ланкою перевезень.

❗ЧОМУ ЦЕ ВАЖЛИВО І ЧОМУ МИ ЦЕ РОБИМО

Руйнівний вплив на дорогу навіть від 25% перевантаження збільшується в три рази і дорівнює руху 70,5 тисяч (!) автомобілів. Кожен п'ятий кілометр зруйнованих доріг – це наслідок саме перевищенням допустимих вагових норм.

Наша мета – не нарахувати якомога більше штрафів, а захистити дороги та мотивувати перевізників та вантажовідправників НЕ порушувати, дотримуватися правил і запобігти руйнуванню доріг. Зараз ми розміщуємо майданчики WiM на всіх ключових дорожніх і мостових об'єктах Великого будівництва.

🙏 МИ ВДЯЧНІ усім, хто вже усвідомив неминучість штрафування. У переддень запуску системи кількість порушень різко впав: частка порушників знизилась майже утричі! Якщо раніше вона становила 12% від загального потоку вантажного транспорту. То вже сьогодні становить лише 4%. Вочевидь, перевізники очікували на запуск WIM-комплексів і усвідомлюють наслідки.

Ми пропрацювали усі нормативні документи таким чином, щоб уникнути випадків, коли можлива похибка зачіпає добросовісних перевізників.

🚔 Запуск системи автоматичної фіксації порушень габаритно-вагового контролю – один з перших кроків реформування Державної служби безпеки на транспорті . У понеділок ми презентуємо нове бачення служби та її функцій.

Блог автора – матеріал, який відображає винятково точку зору автора. Текст блогу не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, яка у ньому піднімається. Редакція "Української правди" не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія. Точка зору редакції УП може не збігатися з точкою зору автора блогу.

Чому Трипільська ТЕС не була достатньо захищена та чи вдасться ворогу знищити українську енергосистему

Через втрату Трипільської ТЕС виникло багато питань про ступінь захисту енергетичних об'єктів України від атак ворога. Агентство відновлення захищає лише частину енергетичних об'єктів розподільчої мережі, але далеко не всі...

Проєкти відновлення: зустрічі держави і бізнесу

До кінця листопада плануємо провести чотири великі зустрічі з представниками будівельного ринку прифронтових областей, які найбільше постраждали від воєнних дій...

Нові правила тендерів відновлення

Наприкінці літа Агентство відновлення розпочало перші тендери на проектні та будівельні роботи з відновлення житла та соціальної інфраструктури...

У Ягідному розпочинається відбудова житла: відновлюємо одне з найбільш постраждалих українських сіл

Розбиті й понівечені житлові будинки, зруйнований сільський клуб, спалена військова техніка окупантів на вулицях та школа, яка перетворилася на вʼязницю для 370 людей – таким село Ягідне на Чернігівщині бачили ті, хто приїздив туди після деокупації...

Розпочали відновлювальні роботи у Макарові Київської області

Це один із населених пунктів, який найбільше постраждав через вторгнення російських військ. Відбудова житла у таких містах і селах – один із наших пріоритетів...

Запрошуємо на тендери з відновлення Посад-Покровського 

Агентство відновлення оголосило перші 2 тендери на будівництво 13 житлових будинків у селі Посад-Покровське Херсонської області. Усього буде проведено  9 тендерів – від 5 до 14 будинків у кожному...