Результат транспортних обмежень: +10% вакцинованих
Сьогодні п'ята доба карантинних обмежень на громадському транспорті. Попри всі побоювання та критику нові заходи виявились результативними.
🚑 У перший день набрання чинності нових обмежень була зроблена рекордна кількість щеплень за день - 269 тис.
🚑 Наступні чотири доби зроблено майже 10% (!) усієї кількості щеплень за час початку вакцинації. Йдеться про 1,5 млн щеплень з загальних 15,9 млн.
Але цей результат дали не лише заборони й обмеження. З першого дня наші зусилля були зосереджені на тому, щоб розгорнуто облаштування пунктів вакціинацій та надати громадянам адекватну альтернативу: або безкоштовно вакцинуватися, або зробити експрес тест, але вже за власний кошт.
🚆 Пункти вакцинації наразі працюють в 16 головних залізничних вокзалах по всій країні – Київ (2 пункти), Львів, Харків, Одеса, Дніпро, Ніжин; Коростень, Рівне, Хмельницький, Ужгород, Івано-Франківськ, Маріуполь, Вінниця, Миколаїв, Ковель. І вже за добу запрацюють нові пункти у Херсоні, Кривому Розі, Нікополі, Подільську, Чернівцях та Роздільному, а загалом найближчим часом – у всіх обласних центрах. На залізничних вокзалах пасажири з квитками на міжрегіональні потяги можуть зробити тест за 350 грн, що вдвічі дешевше, ніж у клініках.
🛩 Відновлено пункт вакцинації у Міжнародному аеропорту "Бориспіль". Оперативно йде робота з влаштування пункту вакцинації в Міжнародному аеропорту "Львів".
🚌 Компанія Укрпас першою підхопила ініціативу і вже запустила пункт вакцинації на Центральному автовокзалі у Києві. Ведемо перемовини також з іншими легальними автовокзалами щодо облаштування пунктів вакцинації.
І щодо самих обмежень та заходів контролю на автомобільному транспорті.
Ми свідомі, що новими обмеженнями можуть скористатися нелегальні перевізники. Щоб запобігти цим наслідкам сьогодні Уряд вніс деякі зміни у постанову щодо обмежень на автомобільних маршрутах міжобласного сполучення.
(1) обмеження не будуть поширюються на перевезення легковими автомобілями з кількістю пасажирів, включаючи водія, до п'яти осіб без урахування осіб віком до 14 років або більшою кількістю пасажирів за умови, що вони є членами однієї сім'ї;
(2) відповідальність за порушення обмежень на автомобільних маршрутах міжобласного сполучення несе пасажир; обов'язок перевізника – забезпечити інформування пасажирів про передбачені обмеження.
Тим часом усі регіональні підрозділи та інспектори Укртрансбезпека отримали доручення керівництва зосередити максимальну увагу на перевірках саме нелегальних перевізників, які намагаються скористатися карантинними обмеженнями.
Тому що головна мета нових обмежень не у тому, щоб "кошмарити" бізнес або вбити пасажирські перевезення. Головна мета – мотивувати громадян вакцинуватися та запобігати подальшому розповсюдженню вірусу.
Команда Міністерство інфраструктури України у тісній співпраці з колегами з Міністерство охорони здоров'я України робить усе можливе, щоб у найближчий час охопити пунктами вакцинації основні транспортні хаби по всій країні.
Блог автора – матеріал, який відображає винятково точку зору автора. Текст блогу не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, яка у ньому піднімається. Редакція "Української правди" не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія. Точка зору редакції УП може не збігатися з точкою зору автора блогу.