Є така проффесія – Україною торгувати
Сьогодні у Верховній Раді України, грубо порушуючи Закон України "Про Регламент Верховної Ради України", Перший віце-спікер Верховної Ради України Адам Мартинюк поставив на розгляд законопроект, який передбачає приватизацію української газотранспортної системи.
По-перше, була подана заявка про оголошення перерви від "БЮТ"-Батьківщини" і "Нашої України – Народної Самооборони". Головуючий на засіданні згідно закону повинен був оголосити перерву. Однак він цього не зробив.
По-друге, брутально порушуючи закон Адам Мартинюк позбавив мене, як представника фракції "НУ-НС", права виступу.
По-третє, голосування відбулось поза межами часу, відведеного для проведення засідання.
Незважаючи на те, що ганебний урядовий законопроект був знятий з розгляду, ми переконані, що атака на український газогін буде продовжуватись шляхом внесення змін до другого читання.
Комуно-олігархічна більшість ще раз продемонструвала, що готова грубо і цинічно порушувати закон для досягнення своїх політичних цілей.
Крок за кроком вони руйнують Україну. Після ганебних Харківських угод відбувся черговий наступ на українську незалежність – здача української газотранспортної системи.
ГТС на сьогодні є єдиним гарантом енергетичної безпеки України. Доки національна газотранспортна система буде перебувати під контролем української держави, ми можемо говорити про стабільне постачання блакитного палива для українських сімей.
Я назву лише три ключові аргументи.
Перший. Для транспортування газу в Європу не має і не буде альтернативи українській ГТС, унікальній системі транспортування газу довжиною 37 тис. км. Її унікальність полягає ще й в тому, що до неї входить п'ять підземних сховищ західної України – Більче-Волицьке, Угерське, Опарське, Дашавське і Богородчанське для зберігання газу.
Другий. У разі продажу української ГТС, наша держава позбавляється важелів для регулювання ціни на газ для внутрішнього ринку. Україна може опинитися без важелів впливу на ціну на газ, як це сталося в Білорусі, що продала 100% акцій "Белтрансгазу" путінському "Газпрому" в обмін на доволі примарні обіцянки Кремля знизити білорусам ціну на газ.
Третій. Уже зараз є зрозумілим, що українську ГТС хочуть купити за заниженими цінами. Озвучена керівником Газпрому Міллером ціна української ГТС у 20 млрд. доларів є нахабно спекулятивною. За оцінками експертів українські магістральні газопроводи і п'ять підземних сховищ західної України – Більче-Волицьке, Угерське, Опарське, Дашавське і Богородчанське – можуть коштувати 80-120 мільярдів доларів.
Українська ГТС має належати українській державі і українському народові.
Скоро правлінню Януковича буде покладено край.
Переконаний, за півроку, після виборів до Верховної Ради України, в парламент пройде українська більшість, яка зупинить розбазарення національного майна і скасує закони, спрямовані на здачу національних інтересів України. А ініціатори маніпуляцій зі стратегічними об'єктами будуть нести кримінальну відповідальність.
Блог автора – матеріал, який відображає винятково точку зору автора. Текст блогу не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, яка у ньому піднімається. Редакція "Української правди" не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія. Точка зору редакції УП може не збігатися з точкою зору автора блогу.