Гнусмас-філософія.
День, коли "Samsung Україна" зробила офіційним сервіс-центром в Києві місцеву компанію МТІ, треба оголосити днем спільної бізнес-жалоби України та Піденної Кореї.
****************************************************************
-Чи можна надіслати мені рахунок електронною поштою?
- Ні.
- Чи є поруч з вами банки, котрі працюють в суботу?
- Не знаю.
Пояснюю адміністратору: на Хрещатику є відділення одного з банків, котре приймає платежі цілодобово 7 днів на тиждень. Але двічі їздити з центру на Лепсе, потім знову в центр і знову на Лепсе – це безглуздя. Адміністратор – незворушний. Сплачувати з власного рахунку шляхом інтернет-банкінгу – теж не можна, бо де ж я їм в суботу отримаю банківську виписку з мокрою печаткою?
Якби я почав говорити про пос-термінали для користувачів карток – думаю, мене взагалі захотіли б стратити за знущання над компанією МТІ.
Десятки варіантів спрощення життя клієнтам, чиї гроші роблять можливим існування цього бізнесу, не цікавлять сервіс-центр компанії Гнусмас.
Раніше я б луснув зі злості через невміння "підприємців" в столиці України в 2010 році розвивати цивілізований, клієнт-орієнтований бізнес. (Задовольняти клієнтів – то взагалі збочення, у які сервісні фірми в нашій країні переважно не бавляться).
Але тепер я вже не лютую. Через низку міркувань: ми – щаслива країна, тут навіть бізнес не потребує клієнтських грошей, ніхто не женеться за швидкістю сплат за рахунками, ніхто не економить власний час та час своїх клієнтів, не бажає спрощувати життя для себе та для клієнтів. Аякже – це ж так приємно, коли клієнти бігають туди-сюди, аби здійснити найпростішу операцію з оплати послуг.
Блог автора – матеріал, який відображає винятково точку зору автора. Текст блогу не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, яка у ньому піднімається. Редакція "Української правди" не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія. Точка зору редакції УП може не збігатися з точкою зору автора блогу.