Казли, що заважають жити і літати
Восени Віззейр остаточно прибрали з внутрішніх авіаліній. Кому в Україні потрібен конкурент, який перевозить за 150-500 гривень новими літакахами? Кому потрібна компанія із системою контролю безпеки вище, ніж того вимагає Мінтранс України?
Три роки українці могли насолоджуватися поєднанням дешевих та якісних польотів. І хоча на адресу Віззейру лунало чимало критики, часом цілком слушної, вони були як на мене N1. Віззейр нікуди не подівся. Він і далі перевозить пасажирів з Києва до багатьох європейських летовищ, але напрямки на Львів, Одесу та Сімферополь вже у минулому.
Звичайно, панівним "господарникам", що покращують наше життя вже сьогодні не потрібно руйнувати безсоромну монополію Аеросвіту-Донбасаеро-Дніправіа. Навіщо? Літають собі застарілі Боїнги вартістю 2 тисячі гривень за квіток в економ-класі. А хто неможе сплатити нехай їздить в смердючих потягах, що рухаються зі швидкістю 60 км на годину.
Зникнення Віззу тимчасово компенсувала авікомпанія Хорс. По цінах та якості вони, звичайно, не Візз, але принаймні квіток в два кінці на напрямку Київ-Харків коштував від 1 тис гривень. Тепер і вони "відмовилися" від внутрішніх первезень. Їм залишилися Афіни.
Не знаю кому дякувати за це паскудство: Коломойському, Колесникову, або, може, Цушку? Дядя Вася, куди дивиться АМК?
Блог автора – матеріал, який відображає винятково точку зору автора. Текст блогу не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, яка у ньому піднімається. Редакція "Української правди" не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія. Точка зору редакції УП може не збігатися з точкою зору автора блогу.