Євген Громов: "Вважається, що грати Баха на роялі – це моветон"
Музика увійшла до його життя, коли йому було сім років і він розпочав навчання. Він був присутній на майстер-класах знаменитого Хельмута Лахенмана, композиторів та диригентів П'єра Булеза, Петера Етвеша, щоб відточити майстерність виконання шедеврів музики ХХ століття та їхніх власних творів.
Він тісно співпрацює з багатьма українськими авторами різних поколінь при підготовці до виконання їхніх фортепіанних композицій. Він здійснив понад 100 світових та українських прем'єр. Він – культова особистість у світі музики.
Зустрічайте – піаніст Євген Громов! Після перегляду нової програми "PERSONA CULT з Гульнарою Поготовою" ви отримаєте відповіді на багато запитань про класичну музику і не тільки. Обіцяю, буде дуже цікаво. А поки що – ТОП-5 цитат.
"Коли виганяли зі Спілки композиторів відомих сьогодні на весь світ Валентина Сильвестрова та Віталія Годзяцького, якийсь із доповідачів, точніше, донощиків сказав: "Хвостики ваших нот дивляться на Захід".
"Наша країна не має стратегії розвитку класичної музики".
"Коли студенти тисячі й тисячі разів грають те саме, мені починає здаватися, що у Шуберта лише дві сонати. У Прокоф'єва – одна, причому відразу сьома. Бетховенська соната – це лише тридцять друга. Музиці зараз вчать дуже фрагментарно, дуже рвано".
"Грати Баха на роялі – це моветон".
Хочу нагадати, що ми створюємо цикл із двадцяти програм за підтримки Українського культурного фонду, в яких говоритимемо про сучасну українську культуру. Не прогавте нові виходи "Persona CULT з Гульнарою Поготовою"!
Блог автора – матеріал, який відображає винятково точку зору автора. Текст блогу не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, яка у ньому піднімається. Редакція "Української правди" не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія. Точка зору редакції УП може не збігатися з точкою зору автора блогу.