17 жовтня 2013, 11:48

Лікувати не можна помилувати – пора відкривати карти щодо єдиного варіанту вирішення питання Тимошенко.

З одного боку, для всіх зрозуміло, що питання полегшення долі Тимошенко – ключова умова для підписання Угоди про Асоціацію. З іншого боку, учасники переговорів так часто міняють свою позицію і видають абсурдні заяви, що істина тоне в морі білого шуму. Проте насправді картина виглядає досить просто і ясно.

1. Помилування не буде. Ні повного, ані часткового з викупом. На це є ряд політичних, психологічних та юридичних причин, про які достатньо сказано і написано.

2. Лікування за кордоном є можливим. І в принципі, станом на середину вересня всі сторони на це погодилися і випустили відповідні меседжі. Чому потім дехто змінив позицію і повернувся до мови ультиматумів – можна винуватити чи повний місяць, чи руку Кремля.

3. Пора створювати правовий механізм для виконання пункту "лікування в "Шаріте", бо часу все менше. Є міжнародний досвід запровадження механізмів переривання ув'язнення для лікування, і нехай справа Тимошенко стане приводом для появи такої гуманної норми у нас.

4. Є лише один варіант зміни законодавства – через Верховну Раду. І суперечки щодо того, хто ж має розробити і внести законопроект, виглядають як дивні ритуальні танці. Влада і опозиція не довіряють одна одній і бояться зробити подачу, яку не приймуть опоненти? Ну добре, внесіть той законопроект разом, або попрохайте це зробити позафракційних.

5. На крайній випадок ставимо в порядок денний наступного пленарного тижня (з 22 жовтня) законопроект С.Міщенка 2453а, перед тим розглядаємо його в комітетах. Терміново доопрацьовуємо на друге читання, бо там є ряд дискусійних моментів. На тижні 5-8 листопада реально прийняти закон в цілому і Президенту оперативно його підписати. Відповідно, до Вільнюського саміту реально вивезти хвору в "Шаріте" і відкривати шампанське.

6. Все інше – білий шум від лукавого.

Блог автора – матеріал, який відображає винятково точку зору автора. Текст блогу не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, яка у ньому піднімається. Редакція "Української правди" не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія. Точка зору редакції УП може не збігатися з точкою зору автора блогу.

Гарантії безпеки для України – НАТО, ЄС, двосторонні та регіональні союзи

Україна потребує військової допомоги та гарантій безпеки з боку країн-союзників для стримування Російської Федерації в цій війні на після її закінчення...

Чи вдасться повернути біженців до України і розвинути зв'язки з "новою діаспорою"?

Питання біженців з України у країнах Заходу залишається актуальним від початку повномасштабного вторгнення РФ 2022 року. Масштабне переселення з території України мільйонів людей створює стратегічні проблеми соціального, економічного, демографічного характеру для майбутнього нашої держави, що обумовлює формування політичного дискурсу повернення Українців на батьківщину, який зараз стає все більш популярним...

Гарантії безпеки та країна-фортеця

Навколо Києва посилено будуються фортифікації, це візуально помітно при подорожах особливо у північному напрямку. Робота проводиться масштабна і капітальна, з використанням важкої будівельної техніки, великої кількості бетону та металу...

Безпека, євроінтеграція і відновлення – виклики для аналітичних центрів

Українська держава перебуває на етапі масштабних трансформацій. Повномасштабна війна змінила пріоритети суспільства, висунула нові вимоги до економіки та до державного управління...

Мир в Україні стане основою для післявоєнної архітектури безпеки в регіоні.

Посол Великобританії в НАТО Девід Куоррі заявив, що Україні не варто сподіватися на суттєвий прогрес у питанні членства на саміті НАТО у Вашингтоні...

Оборонні закупівлі мають стати прозорими і ефективними

Під час війни ставлення суспільства до можливої корупції ще більш жорстке, особливо прискіплива увага – до закупівель у сфері оборони. Скандальні журналістські розслідування привели до значного резонансу, кримінальних проваджень та кадрових рішень...