15 березня 2019, 06:20

Facebook запускає архів української політичної реклами та хто за неї заплатив

Починаючи з 18 березня Facebook запускає процедуру підтвердження політичної реклами. Тобто менше, ніж за 2 тижні до завершення першого туру виборів.



"Ви мене так хотіли, як я вас боялась" (с)

Очевидно, що Фейсбуку вибори в Україні не цікаві. А всі кроки, які соцмережа здійснює в рамках "контролю за маніпуляціями" були викликані тиском з боку окремих політиків в США...

Нові правила суттєво ускладнять роботу українських політиків в інтернетах, адже тепер доведеться світити суми грошей, потрачені на рекламу. Ймовірно, частина бюджетів перейде з Фейсбука/Інстаграма до Google, який поки що не заморочується процедурами ідентифікації рекламодавців.

Ми часто про це говоримо в подкасті Digitalizirenn. І у свіжому, 70-му випуску багато говорили саме про Facebook. Так що обов'язково послухайте про це ось тут: https://soundcloud.com/digitaliziren/

Отже, що має змінитись в політичній рекламі в Україні з 18 березня.

Вся політична реклама буде маркуватись повідомленням "Paid for by..." – тобто буде вказуватись, хто заплатив за політичну рекламу.

До 18 березня сторінки, які запускають політичну рекламу, зобов'язані пройти процес ідентифікації

Процес ідентифікації детально описано тут: https://www.facebook.com/business/m/one-sheeters/ads-with-political-content-ukraine

В разі, якщо ви хочете запускати політичну рекламу, необхідно підтвердити свою особистість.

Процес підтвердження можна зробити ось тут: facebook.com/id або в розділі налаштувань у мобільному додатку Facebook.

Процес перегляду документів триватиме до 48 годин. Тому якщо ви плануєте щось запускати 18 березня, треба стартувати вже.

Для підтвердження особистості потрібно:

- обов'язково ввімкнути двофакторну авторизацію

- Обрати одну з опцій ідентифікації: офіційний документ, випущений урядом (паспорт, права); нотаріальна форма, яку можна завантажити ось тут facebook.com/id

Більше деталей щодо документів можна почитати за цим посиланням: https://www.facebook.com/help/159096464162185

Як відбувається процес ідентифікації "Paid for by"

Процедура установки дисклеймерал "Paid for by" відбувається через таб Authorizations в розділі налаштувань сторінки, і шляхом приєднання рекламних акаунтів, які ви плануєте використовувати для реклами сторінки. Процедура налаштування дисклеймерів відбувається на рівні сторінки, а не рекламного кабінету. Цю процедуру можна здійснити лише на десктопній версії соцмережі.

Вимоги до дисклеймера:

- Чітке ім'я

- Не можна використовувати абревіатури

- Не можна використовувати лінки

- Відповідність вимогам: https://www.facebook.com/policies/ads/restricted_content/disclaimers

Бібліотека реклами

Facebook створив Бібліотеку політичної реклами (https://www.facebook.com/ads/archive/). Вся реклама, яка буде ідентифікуватись, як політична, буде зберігатись в бібліотеці протягом 7 років. Бібліотека реклами буде також агрегувати інформацію про те, як реклама поширювалась – налаштування таргетингу, кошти, витрачені на рекламу і т.д.

А хто казав, що буде легко:)

Блог автора – матеріал, який відображає винятково точку зору автора. Текст блогу не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, яка у ньому піднімається. Редакція "Української правди" не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія. Точка зору редакції УП може не збігатися з точкою зору автора блогу.

Соцмережі стали ефективним інструментом руйнування демократій

Ми часто обурюємось бездіяльністю Фейсбука (як й Інстраграма) щодо дезінформаційних кампаній росіян. Так само ми обурюємось відвертим шкідництвом Фейсбука щодо контенту, який створюють українці (коли вас можуть банально забанити за те, що ви пишете правду про злочини росіян)...

Instagram в Україні вперше випередив Facebook за аудиторією

Instagram за 6 місяців стрімко зріс – до 17,3 мільйона користувачів (+2,3 млн). Facebook за півроку збільшив українську аудиторію на 800 тисяч користувачів – до 16,8 мільйона...

Суспільні травми та ІТ-підприємництво

Кожного разу, коли з'являється чергова крута історія про успіх українських ІТ-підприємців, виникає купа коментаторів, які починають копатись в тому, де зареєстрована компанія, де її хедофіс, скільки часу проводить підприємець в Україні, чи немає раптом у нього подвійного громадянства і купа всього іншого...

Про маски в ліфтах

У ліфтах нашого бізнес-центру все рідше можна побачити людей у масках. Таких певно відсотків 10-20. Часто їздять групками по 2-4 людини. На обід, на каву, додому...

Губернатор Каліфорнії заборонив Президенту США робити будь-які заяви на території штату

"Губернатор Каліфорнії заборонив Президенту США робити будь-які заяви на території штату" – звучить дивно? Але це приблизно те, що відбулось з баном низки соціальних мереж акаунтів Трампа...

Як ваше спілкування в Zoom може допомогти мільйонам українців

Комунікаційна агенція plusone знайшла рішення для безкоштовного просування ініціатив українських регіональних антикризових штабів. Для цього використовується фон у сервісі відеозв'язку Zoom...