15 березня 2019, 06:20
Facebook запускає архів української політичної реклами та хто за неї заплатив
Починаючи з 18 березня Facebook запускає процедуру підтвердження політичної реклами. Тобто менше, ніж за 2 тижні до завершення першого туру виборів.
"Ви мене так хотіли, як я вас боялась" (с)
Очевидно, що Фейсбуку вибори в Україні не цікаві. А всі кроки, які соцмережа здійснює в рамках "контролю за маніпуляціями" були викликані тиском з боку окремих політиків в США...
Нові правила суттєво ускладнять роботу українських політиків в інтернетах, адже тепер доведеться світити суми грошей, потрачені на рекламу. Ймовірно, частина бюджетів перейде з Фейсбука/Інстаграма до Google, який поки що не заморочується процедурами ідентифікації рекламодавців.
Ми часто про це говоримо в подкасті Digitalizirenn. І у свіжому, 70-му випуску багато говорили саме про Facebook. Так що обов'язково послухайте про це ось тут: https://soundcloud.com/digitaliziren/
Отже, що має змінитись в політичній рекламі в Україні з 18 березня.
Вся політична реклама буде маркуватись повідомленням "Paid for by..." – тобто буде вказуватись, хто заплатив за політичну рекламу.
До 18 березня сторінки, які запускають політичну рекламу, зобов'язані пройти процес ідентифікації
Процес ідентифікації детально описано тут: https://www.facebook.com/business/m/one-sheeters/ads-with-political-content-ukraine
В разі, якщо ви хочете запускати політичну рекламу, необхідно підтвердити свою особистість.
Процес підтвердження можна зробити ось тут: facebook.com/id або в розділі налаштувань у мобільному додатку Facebook.
Процес перегляду документів триватиме до 48 годин. Тому якщо ви плануєте щось запускати 18 березня, треба стартувати вже.
Для підтвердження особистості потрібно:
- обов'язково ввімкнути двофакторну авторизацію
- Обрати одну з опцій ідентифікації: офіційний документ, випущений урядом (паспорт, права); нотаріальна форма, яку можна завантажити ось тут facebook.com/id
Більше деталей щодо документів можна почитати за цим посиланням: https://www.facebook.com/help/159096464162185
Як відбувається процес ідентифікації "Paid for by"
Процедура установки дисклеймерал "Paid for by" відбувається через таб Authorizations в розділі налаштувань сторінки, і шляхом приєднання рекламних акаунтів, які ви плануєте використовувати для реклами сторінки. Процедура налаштування дисклеймерів відбувається на рівні сторінки, а не рекламного кабінету. Цю процедуру можна здійснити лише на десктопній версії соцмережі.
Вимоги до дисклеймера:
- Чітке ім'я
- Не можна використовувати абревіатури
- Не можна використовувати лінки
- Відповідність вимогам: https://www.facebook.com/policies/ads/restricted_content/disclaimers
Бібліотека реклами
Facebook створив Бібліотеку політичної реклами (https://www.facebook.com/ads/archive/). Вся реклама, яка буде ідентифікуватись, як політична, буде зберігатись в бібліотеці протягом 7 років. Бібліотека реклами буде також агрегувати інформацію про те, як реклама поширювалась – налаштування таргетингу, кошти, витрачені на рекламу і т.д.
А хто казав, що буде легко:)
Блог автора – матеріал, який відображає винятково точку зору автора. Текст блогу не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, яка у ньому піднімається. Редакція "Української правди" не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія. Точка зору редакції УП може не збігатися з точкою зору автора блогу.