22 жовтня 2019, 20:04
Покоління заголовків. Соцмережі стали основним джерелом інформації для українців
Трохи вам сумного і смішного розкажу. Згідно з дослідженням Internews, соцмережі стали джерелом новин #1 в Україні.
Проблема в цій історії в тому, що люди в соцмережах не читають новини. Вони читають або інтерпретації своїх друзів, або заголовки новин. А заголовки – це в більшості випадків класичний клік-бейт і маніпуляція.
Звідки інфа, що читають лише заголовки новин? Бо частка відвідувачів українських новинарних сайтів, які перейшли на сайти з соцмереж – дуже маленька. В більшості популярних українських онлайн-ЗМІ вона є меншою 6%.
Загалом лише кожен третій український користувач інтернету заходить на сайти ЗМІ протягом дня. Тому про те, що відбувається в країні вони дізнаються з заголовків.
Ми у PlusOne раніше називали молодь – "поколінням заголовків", бо вони черпали новини з заголовків. Зараз ситуація така, що тепер ми країна заголовків.
Що ще цікаво – ЗМІ підлаштовуються під вподобання своєї аудиторії, і починають заголовки робити такими, щоб вони ще більше подобались і лайкались прихильниками чи противниками чогось
Блог автора – матеріал, який відображає винятково точку зору автора. Текст блогу не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, яка у ньому піднімається. Редакція "Української правди" не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія. Точка зору редакції УП може не збігатися з точкою зору автора блогу.