27 червня 2012, 14:39

Іменем України: судді врятували 4 тисячі гектарів лісу від винищення

Після п'ятирічної війни журналістів та активістів за 4 тисячі гектарів лісу столиці мені довелося стати свідком доленосного рішення апеляційного суду.

Вступну та резулятивну частини, які я почула в залі суду, дуже хочеться оприлюднити.

Суддям Безименній, Гром та Кучмічесть, за це конкретне рішення.

Велика подяка Олександру Фрідману, який готував позов як юрист Київради та Аліні Ткаченко, яка в особі Київради гідно представила інтереси територіальної громади столиці.

Ми також вдячні представнику прокуратури міста Києва Олексію Воліку та прес-службам всіх інстанцій, які допомагали роками нам у цій справі достукатися до чиновників.

Денису Крайнику, адвокату, який представляв інтереси Коцюбинської селищної ради, яка хотіла роздерибанити 4 тисячі гектарів рекреаційного ресурсу держави, – ганьба. (І щоб Ваше прізвище, пане Крайник, гуглилось завжди і всюди у цій ганебній програшній справі, як і прізвища всіх осіб, які причетні до цієї афери).

Ганьба і Владиславу Євстифєєву – депутату Коцюбинської селищної ради, голові земельної комісії, який у цій справі виконував роль шептуна й підказував Крайнику пошепки в суді, як відбріхуватись у стилі "земля крестьянам".

Він в суді відстоював свій паркан, яким обгородив близько 2 гектарів лісу, щоб побудувати там багатоповерхівки "Новатора".



Постанова

Іменем України

(вступна та резолютивна частини)

21 червня 2012 року м. Київ

Колегія суддів Київського апеляційного адміністративного суду в складі:

головуючого судді: Безименної Н.В.,

суддів: Гром Л.М. та Кучми А.Ю.,

при секретарі Проценко А.О.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні справу за апеляційними скаргами Прокуратури міста Києва та Київської міської ради задовольнити частково.

Постанову Окружного адміністративного суду міста Києва від 23 грудня 2011 року – скасувати та постановити нову, якою адміністративний позов Київської міської ради – задовольнити частково.

Визнати протиправною бездіяльність Київського обласного управління лісового мисливського господарства щодо нездійснення державного контролю в галузі ведення лісового господарства у межах Ірпінського регіону Київської області, яка призвела до незаконного вилучення земель лісогосподарського призначення.

Визнати протиправною бездіяльність Державного управління охорони навколишнього природного середовища в м. Києві щодо нездійснення комплексного управління та регулювання у сфері охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання, відтворенння та охорони природних ресурсів, яке призвело до незаконного вилучення земель лісогосподарського призначення.

Визнати відсутність повноважень Коцюбинської селищної ради Київської області щодо прийняття нижчезазначених рішень:

- прийнятих на двадцять третій сесії п'ятого скликання "Про вибір місця розташування та надання земельної ділянки для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд" від 29 жовтня 2008 року та від 30 жовтня 2008 року;

- на двадцять четвертій сесії п'ятого скликання "Про надання дозволу на розроблення проекту відведення земельних ділянок" від 14 листопада 2008 року;

- на двадцять п'ятій сесії п'ятого скликання "Про затвердження проекту землеустрою щодо відведення та передачі у приватну власність земельної ділянки для будівництва, обслуговування житлового будинку, господарських будівель та споруд" від 24 грудня 2008 року та від 25 грудня 2008 року;

- від 29 квітня 2010 року N75 "Про затвердження проекту формування і встановлення межКоцюбинської селищної ради та межі смт Коцюбинське Київської області";

- від 15 вересня 2010 року N153 "Про затвердження генерального плану" смт Коцюбинське", в частині, що стосується земельних ділянок, які знаходяться в користуванні Святошинського лісопаркового господарства;

- від 30 грудня 2010 року N51 "про погодження проекту землеустрою щодо встановлення й зміни меж селища Коцюбинське Київської області";

- від 25 вересня 2008 року N689/22-5 "про перспективний план розвитку смт Коцюбинське" в частині пунктів 1;2;3;5.

Визнати незаконними і скасувати рішення Коцюбинської селищної ради Київської області:

- 29 квітня 2010 року N75 "Про затвердження проекту формування і встановлення меж Коцюбинської селищної ради та межі смт Коцюбинське Київської області";

- від 15.09.2010 року N153 "Про затвердження генерального плану смт Коцюбинське", в частині, що стосуються земельних ділянок, які знаходяться в користуванні Святошинського лісопаркового господарства;

- від 30.12.2010 року N51 "Про погодження проекту землеустрою щодо встановлення й зміни меж селища Коцюбинське Київської області";

- від 25 вересня 2008 року N689/22-5 "про перспективний план розвитку смт Коцюбинське" в частині пунктів 1;2;4;5.

Визнати незаконними і скасувати рішення Коцюбинської селищної ради Київської області:

(і далі йдуть рішення, якими депутати роздали 501 ділянку собі, близьким до себе людям та підставним особам з Дніпропетровської області, чиї прізвища я опублікувала у попередньому блозі.)

В частині позовних вимог щодо визначення нечинними і скасування рішень Ірпінської міської ради Київської області від 27 червня 2002 року N49-3-ХХІV "про віднесення земель Ірпінського регіону, які обслуговує Бучанська лісогосподарська установа Київського області від 6 листопада 2009 року N170, N689/22-5 від 25 вересня 2008 року "про перспективний план розвитку смт Коцюбинське" в частині пункту "3" – провадження у справі закрити.

Постанова набирає законної сили з моменту проголошення та може бути оскаржена протягом 20 днів в касаційному поряжку шляхом подачі касаційної скарги безпосередньо до Вищого адміністративного суду України."

Залишається сподіватися, що на шальки Феміді в касації дерибанники не вплинуть й не перехилять знову на свій бік.

Український інститут майбутнього проти майбутнього України і ЗА підтримку міжнародного спонсора війни. За кого будуть народні депутати?

На 4 червня заплановано важливе голосування – з тих, які журналісти аналізують поіменно. Мова про підвищення податків на тютюнові вироби. Законопроект N11090, ініційований Міністерством фінансів і підтриманий податковим комітетом Данила Гетманцева, вже рекомендований на розгляд парламенту...

Міністр фінансів Марченко і нардеп Слуг Устенко хочуть підвищити ставки податків для всіх, а для продавців ТВЕНів (айкосів) знизити. Ціна питання = 1 Patriot

В Україні з 2021 року роки діють однакові ставки податку (акцизу) на сигарети та ТВЕНи (в народі їх називають айкосами, бо 80% українського ринку пристроїв для електричного нагрівання тютюну належить компанії Philip Morris, що виготовляє ці iqos)...

Мінус 5 млрд грн! Що курить міністр фінансів Марченко?

Україна має підвищити акцизи на тютюнові вироби. Це наше зобов'язання перед ЄС, яке закріплено у Директиві. Згідно цьому документу до 2025 року акцизи на сигарети, сигарили та тютюнові вироби для електричного нагрівання (ТВЕН) повинні бути не менше 90 євро за 1000 сигарет...

І мертвим, і живим, і ненарожденним, і Зеленському

Тарас Шевченко, з "І мертвим, і живим, і ненарожденним...": "Не минайте ані титли, Ніже тії коми, Все розберіть... та й спитайте Тойді себе: що ми? Чиї сини? яких батьків? путінська пропаганда, а до того совітська й імперська пхають скрізь свої божевільні версії про Миколу Потоцького, Австрійський генштаб і леніна-сталіна як засновників України...

Як тг-канал +Вертикаль, компліментарний до глави ОП Єрмака, собачиться із журналістами

Почнімо трохи з лікнепу: в системі державної влади в Україні такої гілки влади як Офіс президента НЕ ІСНУЄ. В Конституції НЕМА згадки про Офіс президента...

Як Генеральний прокурор Костін ставить під загрозу наступний транш допомоги США на майже всю медицину України?

А чи чули ви про програму "Доступні ліки", у якій понад 500 препаратів українського та закордонного виробництва, що видають пацієнтам безплатно або за невелику оплату? А от просто зараз запитайте у своїй знайомих з ближнього чи дальнього кола, скільки вони заплатили за онкологічну операцію, скільки платять зараз за знеболюючі ліки? Тільки не про те, як було колись, а саме зараз – восени 2023 року...