Наталя Соколенко Журналістка

Референдум вбиває. Журналісти перші у розстрільному списку

09 вересня 2013, 09:58

Вчора, 8 вересня в Києві на стадіоні "Спартак" Компартія України і медведчуківській "украинский выбор" провели велелюдне зібрання, які вони самі назвали "зборами ініціативної групи із проведення референдуму із вступу України в Євразійське економічне співтовариство".



"В духе демократиии коммунисты..." Фото Дмитра Ларіна

Що це було насправді, має визначити Центральна виборча комісія. Справа у тому, що за чинним (недемократичним, несправедливим, антиконституційним, на мою думку і моїх колег з Коаліції "За чесний референдум") законом, на ці збори має ОФІЦІЙНО ДЕЛЕГУВАТИ свого представника Центральна виборча комісія. Однак суд ДВІЧІ заборонив ЦВК посилати свого члена (членкиню) на збори до комуністів і медведчуківців

Одразу зазначу, і я і мої колеги по Коаліції вважаємо цю норму Закону України "Про всеукраїнський референдум" недемократичною і вимагаємо її скасувати разом із тими нормами, що суперечать чинній Конституції України.

Уявіть, проводить збори ініціативної групи із проведення референдуму опозиція парламентська чи позапарламентська. А суд так само забороняє ЦВК присилати свого члена на збори, або делегований член ЦВК по дорозі до опозиційних зборів ногу зламає і не доїде. За чинним законом, такі збори із проведення референдуму ЦВК не визнає і всі зусилля організаторів – намарно.

Попри заборону суду делегувати ЦВК свою людину на збори з ініціювання референдуму по ЄвразЕС, комуністи і медведчуківці зібрали повний стадіон людей. За законом "Про всеукраїнський референдум" (ця норма якраз демократична) ВСІ ЗАХОДИ ІЗ ПІДГОТОВКИ РЕФЕРЕНДУМУ є ВІДКРИТИМИ і ПУБЛІЧНИМИ. Як цю норму виконали комуністи?

Журналістів 5-го каналу, ТВІ, ТРК Ера, радіо "Свобода", газети "День, видання "Українська правда" та инших не пустили на це зібрання. Вимагали акредитацію, якої у журналістів цих видань не було.

Я не знаю, як в ЄвразЕС чи у Митному Союзі, а в Україні акредитація не є обов'язковою. Акредитація проводиться для того, щоби організатори знали, скільки стільців, пляшок води чи бутербродів запасти для журналістів, тобто, скільки місця потрібно для того, щоби вмістити всих охочих. До того ж закон про референдум прямо вказує, що організатори не можуть забороняти проходити на місце зборів ініціативної групи із референдуму НІКОМУ: мали пустити і журналістів, і простих громадян.



Оборона Симоненка. Фото Дмитра Ларіна

З усих, кого не пускали, врешті, тільки я потрапила на стадіон. Як написав сайт "Свідомо":), "прорвалася на стадіон силою". Не знаю, чому чоловіки у червоному зрешотю підняли руки і пропустили, може, справді, не захотіли битися)).



Й комуністи инколи "здаються":) Фото Дмитра Ларіна

На стадіоні тим часом попри заборону суду на центральній трибуні сидів член Центральної виборчої комісії Юрій Донченко. Голова КПУ повсякчас до нього звертався як до члена ЦВК. І невідомо ще що з цього всього вийде.

Оцінки учорашнім діям члена ЦВК Донченка, комуністам і медведчуківцям учасники Коаліції "За чесний референдум" дадуть сьогодні, у понеділок 9 вересня на прес-конференції в Інтерфаксі на 12.00.

Учасники Коаліції на прес-конференції також розглянуть можливі варіянти розвитку подій.

Уявімо, що комуністи і медведчуківці грають у гру референдум не самі, а разом із владою, цього не можна виключати. Уявімо, що ЦВК дає "добро" на проведення цього референдуму. Уявили? І журналісти теж? То далі можете уявляти скільки завгодно, тільки уявляти, бо писати, показувати, говорити про референдум ви вже НЕ ЗМОЖЕТЕ. Теперішній закон "Про всеукраїнський референдум" забороняє журналістам робити будь що на тему референдуму, якщо ЗМІ не підпише УГОДУ із ініціятивною групою з проведення референдуму (після того як ЦВК дасть дозвіл ініціативні групі збирати підписи та гроші у фонд референдуму).

Колеги! в Україні тільки газет понад 10 000!!! Як ви гадаєте, чи встигне ініціятивна група, яка має ще й 3 мільйони підписів за 40 дні зібрати на підтримку референдуму, ще й укласти стільки угод зі журналістами. Чомусь мені здається, не встигне. При чому черга так і не дійде до тих видань, як вчора лишилися за парканом стадіону "Спартак": 5-й канал, радіо "Свобода", газета "День".

А що ж буде, якщо ці ЗМІ почнуть висвітлювати референдум без УГОДИ? Та їм заткнуть рота. При чому на підставі цього ж закону "Про всеукраїнський референдум". Закон передбачає, ти газетам, які не мають Угоди, але пишуть про референдум, суд заборонить друкуватися аж до проголошення результатів референдуму, а у телеканалів і радіостанцій забере ліцензію на мовлення.



Отакий закон, колеги... Теперішній Закон України "Про всеукраїнський референдум" був ухвалений ізгрубими порушеннями Конституції, не тільки чужими картками голосували, на друге читання внесли не той тест, який був проголосований у першому читання, не розглянули жодну із тисячі!!! поправок комітету, сам закон знищує Конституцію, права і свободи громадян, дуже реально може призвести до втсновлення диктатури.

Приходьте на прес-конференцію на 12.00 в Інтрефакс

До речі, акредитація на прес-конференцію Коаліції "За чесний референдум" – на місці і без обмежень:)

powered by lun.ua
Коментарі — 20
poltavka _ 10.09.2013 00:27
IP: 91.124.27.---
привольский:
Хотя надо честно признать, большинство украинцев до того бестолковы, что с трудом понимают разницу между евро и таможенным союзами, а возможные последствия вступления в один из них находятся за гранью их понимания.
Пане,тепер зрозуміло,чому такі безглузді ваші дописи.Ви помиляєтесь,ми не такі вже й дурні,як вам би хотілось.Так що наступного разу прикрасьте ваші інсинуації якось розумніше.Тоді може зайву копійчину й хазяї підкинуть...
Aresta _ 09.09.2013 14:03
IP: 62.80.175.---
commi:
Внук Белогвардейца:
Умный. А Европейскую резолюции принимали те, кто возглавляет гейпарады и легализирует однополые семьи... Так что место этой резолюции сами знаете где. Да, что-то не слышно гневного возмущения по поводу регулярных маршей эсэсовцев в Прибалтике. Так, похулит Европа ласково и все дела.
Комуністи в Україні постійно влаштовують марші. От і на стадіоні влаштували шабаш. А чим вони кращі за есесівців – такі ж людожери і вбивці, якщо не гірші. І Європа Україну навіть "хулит".
commi _ 09.09.2013 13:35
IP: 193.93.76.---
Внук Белогвардейца:
Умный. А Европейскую резолюции принимали те, кто возглавляет гейпарады и легализирует однополые семьи... Так что место этой резолюции сами знаете где. Да, что-то не слышно гневного возмущения по поводу регулярных маршей эсэсовцев в Прибалтике. Так, похулит Европа ласково и все дела.
Внук Белогвардейца _ 09.09.2013 13:07
IP: 81.24.208.---
привольский:
Тебе нужно побольше читать.
Внук Белогвардейца _ 09.09.2013 13:06
IP: 81.24.208.---
commi:
Краснопузый?
Внук Белогвардейца _ 09.09.2013 13:04
IP: 81.24.208.---
В Германии агитация за национал-социалистов наказывается четырьмя годами тюрьмы.Европейская резолюция приравняла сталинский и гитлеровский режимы назвав их преступными.Когда наконец краснопузые уйдут со сцены?
mekkaod _ 09.09.2013 12:44
IP: 91.90.12.---
Думаю демократическим журналистам надо удвоить количество выливаемого на комунистов г...на. И тогда в следующий раз они не будут припятствовать гов...метам присутствовать на своем сборище.
Igor_kyiv_ _ 09.09.2013 12:10
IP: 176.36.34.---
комуністи = диктатура = концтабори
Наталя Соколенко _ 09.09.2013 11:57
IP: 77.120.242.---
Владимир Богун:
Наталя Соколенко:

Так зачем тогда выборы проводить, если все под контролем власти? Требуйте нового закона о выборах.
Или в данном случае отсрочки подписания Соглашения с ЕС, пока не появится новый закон о референдуме. Может, народ ни в ассоциацию, ни в ТС не захочет.
законпро вибори передбачає спостергіачів і від влади, і від опозиції, закон про вибори не відбирає ліцензію на мовлення під час виборів у телеканадів, комісії формуються еж не ідеально, але в комісіях були представники опопзиції, а за цим законом про референдум навіть протоколи з мокрими печатками з дільниць отримують тільки представники ініціативної грпуи!!!! ну, прочитайте закон, благаю!!!!
Владимир Богун _ 09.09.2013 11:26
IP: 194.88.206.---
Наталя Соколенко:

Так зачем тогда выборы проводить, если все под контролем власти? Требуйте нового закона о выборах.
Или в данном случае отсрочки подписания Соглашения с ЕС, пока не появится новый закон о референдуме. Может, народ ни в ассоциацию, ни в ТС не захочет.
М_Гайдамака _ 09.09.2013 11:12
IP: 95.67.79.---
а для чого рехферендум для комуністів і медведчеківців? кордони відкриті – зібрали чемодани і на Північ у любий процвітаючий союз. чи вони не можуть без любого народу? бо кого вони мають експлуатувати, відправляти в гулаги, Сибір і вбивати голодоморами і війнами?
commi _ 09.09.2013 10:59
IP: 77.222.149.---
Наталя Соколенко:
Виходячи з такої логіки, не треба проводити вибори бо закон недемократичний, ЦВК та суди "карманні", – все одно їх сфальсифікують (тільки тоді незрозуміло навіщо "опозиція" за вибори так горлянку рве). Не треба проводити референдум, бо закон недосконалий, не треба взагалі нічого робити практично, а тільки, як Васисуалій Лоханкін скиглити на кухні і тягати котлети? Це така активна громадянська позиція? Чі це зручна позиція журналіста-фрондера – багато галасу і "пшик" на виході?
Perlina1972 _ 09.09.2013 10:53
IP: 46.149.93.---
якщо рушниця висить на стіні вона колись вистрілить – от і вистрілила по ініціаторам – ПР прямо в обличчя
Наталя Соколенко _ 09.09.2013 10:41
IP: 78.27.173.---
commi:
Уважаемая Наталья. Убивает не референдум, убивает нежелание журналистов вникать в суть проблемы, и подменять реальные факты своими фантазиями. Помните, в одном замечательном фильме героиня говорит, что если говоришь чушь, то говори уверенно – это у них называется точкой зрения. Очень метко в адрес "независимой", и не важно от какого клана, украинской журналистики.

Когда Вы вызывали милицию и требовали пропустить Вас на собрание, Вы даже с третьего раза не смогли правильно назвать ни должность, ни фамилию, ни имя отчество того, кто Вам "преятствовал". И то, что, как Вы сказали, "не можете запомнить этих коммунистических названий", свидетельствует лишь о Вашем непрофессионализме. Можно ненавидеть коммунистов, но как журналист, Вы обязаны знать (или хотя бы запоминать со второго раза) структуры политических сил о которых пишите, название их руководящих органов и фамилии тех, с кем ведете разговор.

А провокационные заголовки, которые не соответствую содержанию – это удел слабых.
ну, слухайте, занти Політбюро КПУ? мені це ні до чого, а не змогла повторити, бо не мала часу записувати і таки справді була схвильована – але ж з третього разу міліції я ім"я Володимира Пустовойтова (вже запам"ятала) назвала, але!!!!! міліція не приїхали на виклик!!!!
Наталя Соколенко _ 09.09.2013 10:38
IP: 78.27.173.---
Владимир Богун:
Ну так что мешает проголосовать на референдуме против ТС и закрыть этот вопрос? Вроде бы и власть, и оппозиция, и честные журналисты едины в своих евроустремлениях. Так что есть шанс доказать поддержку своей позиции большинством.
якщо Ви прочитаєте закон, зрозумієте, що неможливо провести чесний референдум: абсолютно підконтрольний владі процес – нема навіть спостерігачів!!! спостерігачі тільки від ініціативної групи – тобто, від комуністів. Будь ласка, наберіть у пошукку на УП мої блоги про референдум, статті Ігора Коліушка, Світлани Конончук – посилання на деякі матеріали є в моєму сьогоднішньому тексті. Я не проти референдуму, але не за цим антидемократичним, антиконституційним законом
commi _ 09.09.2013 10:36
IP: 77.222.149.---
Уважаемая Наталья. Убивает не референдум, убивает нежелание журналистов вникать в суть проблемы, и подменять реальные факты своими фантазиями. Помните, в одном замечательном фильме героиня говорит, что если говоришь чушь, то говори уверенно – это у них называется точкой зрения. Очень метко в адрес "независимой", и не важно от какого клана, украинской журналистики.

Когда Вы вызывали милицию и требовали пропустить Вас на собрание, Вы даже с третьего раза не смогли правильно назвать ни должность, ни фамилию, ни имя отчество того, кто Вам "преятствовал". И то, что, как Вы сказали, "не можете запомнить этих коммунистических названий", свидетельствует лишь о Вашем непрофессионализме. Можно ненавидеть коммунистов, но как журналист, Вы обязаны знать (или хотя бы запоминать со второго раза) структуры политических сил о которых пишите, название их руководящих органов и фамилии тех, с кем ведете разговор.

А провокационные заголовки, которые не соответствую содержанию – это удел слабых.
Владимир Богун _ 09.09.2013 10:31
IP: 194.88.206.---
Ну так что мешает проголосовать на референдуме против ТС и закрыть этот вопрос? Вроде бы и власть, и оппозиция, и честные журналисты едины в своих евроустремлениях. Так что есть шанс доказать поддержку своей позиции большинством.
commi _ 09.09.2013 10:21
IP: 77.222.149.---
AlexSamti:
Запретить – много ума не надо... вообще ума не надо. И ярлыки навешивать – это удел слабоумных.
Uruz _ 09.09.2013 10:18
IP: 94.153.48.---
треба об'єднуватися і діяти и это то, что украинцы делать не умеют. Вот корень зла, каждый думает о собственном благополучии и считает постыдным ходить с побитым лицом даже за правое дело. Потому и живем в таком дерьме. И согласна коммунистов давно пора уже запретить за то зло, которое они чинили до распада СССР и после
AlexSamti _ 09.09.2013 10:11
IP: 213.200.52.---
Запретить коммунистическую партию, уничтожившую десятки миллионов укераинцев – как преступную организацию
ONLINE
Україна та Європа1058 тітушки18 Aтака Путіна1181 Вибори-2014158 Уряд реформ386
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter