11 березня 2014, 13:53

Референдум у лапках

Те, що відбудеться у Криму 16-го березня, не можна називати референдумом, хіба референдумом у лапках. Це коротка оцінка учасників Коаліції За чесний референдум. Деталі – у заяві.

ЗАЯВА Коаліції громадських організацій "За чесний референдум" щодо імітації референдуму в Автономній Республіці Крим

11 березня 2014 року

Громадські організації, що об'єднали свої зусилля для забезпечення проведенння чесних референдумів в Україні, занепокоєні призначеним парламентом АР Крим на 16 березня 2014 року "референдумом".

На території, окупованій та повністю контрольованій військами іноземної держави, коли не дотримано основних передумов вільного і чесного волевиявлення – не забезпечено свободу пересування, свободу зібрань і свободу слова, – провести чесний референдум неможливо.

"Референдум" 16 березня буде під наглядом таких "мирних" спостерігачів? Чи це майбітні "підрахуї" – члени "комісій"?

Цей інструмент народовладдя заплановано використати для прикриття відверто неправових рішень.

Верховна Рада АРК зневажила свій обов'язок забезпечувати на території автономії реалізацію принципів народовладдя, верховенства права, конституційності, поєднання інтересів АРК і України, що прямо приписані у Конституції АРК від 1998 року.

Зігноровано положення Конституції України про те, що питання зміни території України вирішуються виключно всеукраїнським референдумом.

Відсутність законодавчої основи для кримського референдуму, дуже стислі строки, які не дозволяють організувати його належне проведення, та демонстративне ігнорування очевидних складнощів у процесі організації та проведення чесного референдуму означають наміри лише імітувати волевиявлення громадян та оголосити вже наперед підготовлені результати.

Уся політична та історична відповідальність за суспільно-політичні та економічні наслідки рішення "референдуму" буде лежати на парламенті автономії.

Закликаємо Верховну Раду Криму відповідально ставитися до інструментів влади народу, відмовитися від імітації референдуму 16 березня 2014 року, повернутися у правове поле, розпочати діалог із кримчанами, що представлені різними за своїм етнічним, мовним і релігійним складом групами, та спільно із парламентом України працювати на єдність та громадянський спокій.

Центр політико-правових реформ

Центp UA

Лабораторія законодавчих ініціатив

Український незалежний центр політичних досліджень

Блог автора – матеріал, який відображає винятково точку зору автора. Текст блогу не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, яка у ньому піднімається. Редакція "Української правди" не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія. Точка зору редакції УП може не збігатися з точкою зору автора блогу.

Ухвалений закон про Рахункову палату – це НЕ перемога! Соромно за депутата-''опозиціонера'' Железняка і журналістів.

Верховна Рада 30 жовтня ухвалила законопроєкт N10044-Д про Рахункову палату. Не вірте переможним реляціям влади, деяких представників опозиції, зокрема, Ярослава Железняка із фракції "Голос", і компліментарним заголовкам ЗМІ! Це не перемога! Це законодавчо закріплене захоплення інституції, яка мала би чесно і принципово рахувати гроші державного бюджету і міжнародну фінансову допомогу...

Радники, як в ОП, при космічних зарплатах. ДефектN2 законопроєкту про ''реформу'' Рахункової палати

Почнемо із зарплат, які законопроєкт N10044-д про нібито реформу Рахункової палати: народні депутати проявляють велику щедрість і пропонують встановити такі виплати: Голова РП – 55 прожиткових мінімумів – зараз це 160 тис грн на місяць + доплати, зокрема за доступ до держтаємниці + премія 30% від окладу, за спеціальне звання для державних аудиторів = приблизно 300 тис грн на місяць! 
Заступник Голови – 50 прожиткових мінімумів, це 146 тис грн + і ті ж доплати, инший член РП – 48 прожиткових мінімумів, це 140 тис грн на місяць + доплати...

Стратегічні дефекти законопроєкту про реформу Рахункової палати. Дефект N1.

"Рахункова палата – це наші очі", – сказала мені під час інтервʼю на Українському радіо Ніна Южаніна, народна депутатка з фракції ЄС, членкиня Комітету ВР з питань податкової та митної політики Зміст нашої подальшої розмови про законопроєкт 10044-д про реформу Рахункової палати, що його ухвалено 19 вересня 2024 р...

Український інститут майбутнього проти майбутнього України і ЗА підтримку міжнародного спонсора війни. За кого будуть народні депутати?

На 4 червня заплановано важливе голосування – з тих, які журналісти аналізують поіменно. Мова про підвищення податків на тютюнові вироби. Законопроект N11090, ініційований Міністерством фінансів і підтриманий податковим комітетом Данила Гетманцева, вже рекомендований на розгляд парламенту...

Міністр фінансів Марченко і нардеп Слуг Устенко хочуть підвищити ставки податків для всіх, а для продавців ТВЕНів (айкосів) знизити. Ціна питання = 1 Patriot

В Україні з 2021 року роки діють однакові ставки податку (акцизу) на сигарети та ТВЕНи (в народі їх називають айкосами, бо 80% українського ринку пристроїв для електричного нагрівання тютюну належить компанії Philip Morris, що виготовляє ці iqos)...

Мінус 5 млрд грн! Що курить міністр фінансів Марченко?

Україна має підвищити акцизи на тютюнові вироби. Це наше зобов'язання перед ЄС, яке закріплено у Директиві. Згідно цьому документу до 2025 року акцизи на сигарети, сигарили та тютюнові вироби для електричного нагрівання (ТВЕН) повинні бути не менше 90 євро за 1000 сигарет...