25 листопада 2015, 16:30

Міністр Петренко забув (?) назвати дату децентралізації повноважень Мін'юста, або чим подібний уряд Яценюка до уряду Азарова-Януковича

У розрекламованому Мінюстом пакеті законопроектів, зокрема, у блозі міністра юстиції Петренка щодо децентралізації повноважень є і такі, що насправді децентралізації точно НЕ передбачають.

У законопроекті #2982 (щодо реєстрації нерухомості) уряд і депутати забули вказати дату, з якої повноваження передаються органам місцевого самоврядування.

У законопроекті заклали модель, за якою передача повноважень конкретному органу самоврядування відбувається на підставі рішення Кабінету міністрів України. На думку експертів Реанімаційного пакету реформ, зокрема, заступника голови Центру політико-правових реформ Віктора Тимощука, це або нежиттєздатна модель, або свідома маніпуляція, але аж ніяк не децентралізація.

У законопроекті мав би бути визначений час (наприклад, 1 червня 2016 року), з якого Міністерство юстиції припиняє виконувати функції з державної реєстрації нерухомості і ці функції переходять самоврядуванню.

Бо якщо йти за алгоритмом, який зараз запропонував уряд і рекламує міністр Петренко, для виконання цього закону Кабінету міністрів України доведеться ухвалити 11 тисяч!!! рішень. Чому? Беремо калькулятор і рахуємо: є 490 районів, 180 міст обласного значення, 159 об'єднаних громад, 873 селищні ради, 10000 сільських рад – і всім їм Кабмін буде окремо дозволяти перебирати на себе реєстрацію нерухомості????

До речі, це уряд Януковича-Азарова забрав у БТІ, що підпорядковуються місцевим органів влади, цю реєстрацію – забрав у Мін'юст. Тому від Кабміна треба одне просте рішення: назвати у законопроекті #2982 ДАТУ, коли всі місцеві органи почнуть реєструвати нерухомість, як вони робили це до Януковича-Азарова.

Реанімаційний пакет реформ звертається до народних депутатів з проханням голосувати ЗА #2982 тільки з конкретною датою децентралізації повноважень Мін'юстом у тексті. Бо поки виглядає так, що Мін'юст не збирається віддавати свої повноваження, а вигадує складні механізми, щоби унеможливити реальну децентралізацію.

Блог автора – матеріал, який відображає винятково точку зору автора. Текст блогу не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, яка у ньому піднімається. Редакція "Української правди" не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія. Точка зору редакції УП може не збігатися з точкою зору автора блогу.

Ухвалений закон про Рахункову палату – це НЕ перемога! Соромно за депутата-''опозиціонера'' Железняка і журналістів.

Верховна Рада 30 жовтня ухвалила законопроєкт N10044-Д про Рахункову палату. Не вірте переможним реляціям влади, деяких представників опозиції, зокрема, Ярослава Железняка із фракції "Голос", і компліментарним заголовкам ЗМІ! Це не перемога! Це законодавчо закріплене захоплення інституції, яка мала би чесно і принципово рахувати гроші державного бюджету і міжнародну фінансову допомогу...

Радники, як в ОП, при космічних зарплатах. ДефектN2 законопроєкту про ''реформу'' Рахункової палати

Почнемо із зарплат, які законопроєкт N10044-д про нібито реформу Рахункової палати: народні депутати проявляють велику щедрість і пропонують встановити такі виплати: Голова РП – 55 прожиткових мінімумів – зараз це 160 тис грн на місяць + доплати, зокрема за доступ до держтаємниці + премія 30% від окладу, за спеціальне звання для державних аудиторів = приблизно 300 тис грн на місяць! 
Заступник Голови – 50 прожиткових мінімумів, це 146 тис грн + і ті ж доплати, инший член РП – 48 прожиткових мінімумів, це 140 тис грн на місяць + доплати...

Стратегічні дефекти законопроєкту про реформу Рахункової палати. Дефект N1.

"Рахункова палата – це наші очі", – сказала мені під час інтервʼю на Українському радіо Ніна Южаніна, народна депутатка з фракції ЄС, членкиня Комітету ВР з питань податкової та митної політики Зміст нашої подальшої розмови про законопроєкт 10044-д про реформу Рахункової палати, що його ухвалено 19 вересня 2024 р...

Український інститут майбутнього проти майбутнього України і ЗА підтримку міжнародного спонсора війни. За кого будуть народні депутати?

На 4 червня заплановано важливе голосування – з тих, які журналісти аналізують поіменно. Мова про підвищення податків на тютюнові вироби. Законопроект N11090, ініційований Міністерством фінансів і підтриманий податковим комітетом Данила Гетманцева, вже рекомендований на розгляд парламенту...

Міністр фінансів Марченко і нардеп Слуг Устенко хочуть підвищити ставки податків для всіх, а для продавців ТВЕНів (айкосів) знизити. Ціна питання = 1 Patriot

В Україні з 2021 року роки діють однакові ставки податку (акцизу) на сигарети та ТВЕНи (в народі їх називають айкосами, бо 80% українського ринку пристроїв для електричного нагрівання тютюну належить компанії Philip Morris, що виготовляє ці iqos)...

Мінус 5 млрд грн! Що курить міністр фінансів Марченко?

Україна має підвищити акцизи на тютюнові вироби. Це наше зобов'язання перед ЄС, яке закріплено у Директиві. Згідно цьому документу до 2025 року акцизи на сигарети, сигарили та тютюнові вироби для електричного нагрівання (ТВЕН) повинні бути не менше 90 євро за 1000 сигарет...