6 жовтня 2016, 11:44

Як не допустити сирійського сценарію в Україні? Не голосувати за N4370-1 на догоду президенту

Два слова про законопроект N4370-1:

"Згідно з Конституцією, голови МДА призначаються президентом за поданням Кабінету Міністрів. Відповідно Уряд, у спосіб визначений законом, повинен добирати кандидатів на ці посади і подавати їх президенту на призначення.

Законопроект 4370-1 пропонує неконституційну альтернативу, щоб конкурсний добір кандидатів здійснювала спеціально створена комісія при Президенті України. Ця Комісія обирає кандидата та виключно церемоніально передає його до Кабміну, щоб Кабмін одразу ж вніс кандидатуру назад на Банкову. Таким чином роль Уряду в процесі повністю нівелюється", – йдеться у сьогодніщній заяві Реанімаційного пакету реформ.

Тобто, йдеться про спрробу подальшої концентрації влади в руках президента Порошенка.

До чого тут Сирія?

"Алавіти Асада, що складали панівну верхівку до початку спочатку мирних протестів у Сирії, не хотіли впускати у своє замкнуте середовище нікого..." Нічого не нагадує?

Сьогодні у "Ранковій хвилі" на Громадському радіо говорили із політологинею Світланою Машаровською про те, як концентрація влади стала однією з головних причин того, що країна стає мапою. Мапою для розігрування чужих сценаріїв і утвердження сторонніх інтересів.

Серед висновків і рекомендацій щодо убезпечення України від сирійського сценарію є оця – вона не стосується процедури призначень голів місцевих державних адміністрацій, але все про те ж – про відкритість політичної системи:



"Треба вирішувати політичні питання політичним шляхом. Влада має чути громадян, а громадяни повинні вміти формулювати вимоги. Потрібно відкручувати гайки доступу в політику інших. Для цього треба зменшити вартість "вхідного квитка" в політику. Зараз його собі дозволити можуть тільки олігархи. Також треба прийняти виборчий закон про відкриті списки".


Повністю розмову слухайте тут. Ваші думки – сюди.

Деталі неконституційного законопроекту у заяві Реанімаційного пакету реформ тут.

Блог автора – матеріал, який відображає винятково точку зору автора. Текст блогу не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, яка у ньому піднімається. Редакція "Української правди" не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія. Точка зору редакції УП може не збігатися з точкою зору автора блогу.

Ухвалений закон про Рахункову палату – це НЕ перемога! Соромно за депутата-''опозиціонера'' Железняка і журналістів.

Верховна Рада 30 жовтня ухвалила законопроєкт N10044-Д про Рахункову палату. Не вірте переможним реляціям влади, деяких представників опозиції, зокрема, Ярослава Железняка із фракції "Голос", і компліментарним заголовкам ЗМІ! Це не перемога! Це законодавчо закріплене захоплення інституції, яка мала би чесно і принципово рахувати гроші державного бюджету і міжнародну фінансову допомогу...

Радники, як в ОП, при космічних зарплатах. ДефектN2 законопроєкту про ''реформу'' Рахункової палати

Почнемо із зарплат, які законопроєкт N10044-д про нібито реформу Рахункової палати: народні депутати проявляють велику щедрість і пропонують встановити такі виплати: Голова РП – 55 прожиткових мінімумів – зараз це 160 тис грн на місяць + доплати, зокрема за доступ до держтаємниці + премія 30% від окладу, за спеціальне звання для державних аудиторів = приблизно 300 тис грн на місяць! 
Заступник Голови – 50 прожиткових мінімумів, це 146 тис грн + і ті ж доплати, инший член РП – 48 прожиткових мінімумів, це 140 тис грн на місяць + доплати...

Стратегічні дефекти законопроєкту про реформу Рахункової палати. Дефект N1.

"Рахункова палата – це наші очі", – сказала мені під час інтервʼю на Українському радіо Ніна Южаніна, народна депутатка з фракції ЄС, членкиня Комітету ВР з питань податкової та митної політики Зміст нашої подальшої розмови про законопроєкт 10044-д про реформу Рахункової палати, що його ухвалено 19 вересня 2024 р...

Український інститут майбутнього проти майбутнього України і ЗА підтримку міжнародного спонсора війни. За кого будуть народні депутати?

На 4 червня заплановано важливе голосування – з тих, які журналісти аналізують поіменно. Мова про підвищення податків на тютюнові вироби. Законопроект N11090, ініційований Міністерством фінансів і підтриманий податковим комітетом Данила Гетманцева, вже рекомендований на розгляд парламенту...

Міністр фінансів Марченко і нардеп Слуг Устенко хочуть підвищити ставки податків для всіх, а для продавців ТВЕНів (айкосів) знизити. Ціна питання = 1 Patriot

В Україні з 2021 року роки діють однакові ставки податку (акцизу) на сигарети та ТВЕНи (в народі їх називають айкосами, бо 80% українського ринку пристроїв для електричного нагрівання тютюну належить компанії Philip Morris, що виготовляє ці iqos)...

Мінус 5 млрд грн! Що курить міністр фінансів Марченко?

Україна має підвищити акцизи на тютюнові вироби. Це наше зобов'язання перед ЄС, яке закріплено у Директиві. Згідно цьому документу до 2025 року акцизи на сигарети, сигарили та тютюнові вироби для електричного нагрівання (ТВЕН) повинні бути не менше 90 євро за 1000 сигарет...