8 серпня 2017, 16:12

30 недоброчесних кандидатів залишаються претендентами на суддів НОВОГО Верховного Суду: що і коли з ними зробить Вища рада правосуддя?

До уваги всіх, хто вболіває за успіх судової реформи і створення справді НОВОГО чесного, непідкупного, непідвладного (иншим гілкам влади чи олігархам) Верховного Суду: конкурс до Верховного Суду триває, поки він не "зразковий", хоч так його оцінив президент. Насправді, ще купу роботи треба виконати, аби можна було цей конкурс назвати зразковим.

У списку конкурсантів досі залишаються щонайменше 30 кандидатів, що дістали "чорну мітку" від Громадської ради доброчесності (ГРД) – висновок про цих кандидатів невідповідність критеріям доброчесності і професійної етики.

Чому щонайменше? Бо, окрім висновків, до Вищої кваліфікаційної комісії суддів (ВККС) ми подавали ще інформацію, що містила обгрунтовані сумніви у доброчесності кандидатів, але потребувала уточнення у джерел, до яких ВККС має доступ, а ми не мали. Наприклад, в ВККС є доступу до даних Податкової, а у ГРД такого доступу нема. Так от, щодо 80% кандидатів-фіналістів ми склали таку інформацію, однак ми не знаємо, чи перевіряла її ВККС.

Тепер ці висновки та цю інформацію передано до Вищої ради правосуддя (ВРП), яка поставить крапку у конкурсі до НОВОГО Верховного Суду – затвердить остаточний склад НОВОГО Верховного Суду.

Громадська рада доброчесності листом звернулася до Вищої ради правосуддя з питанням, коли буде розглянуто формат участі ГРД у роботі ВРП...



Зважаючи на інформацію на сайті ВККС, ми орієнтувалися, що питання участі ГРД в роботі Вищої ради правосуддя буде розглянуто вже сьогодні на черговому засіданні. Та це питання в порядку денному поки не з'явилося. Дуже чекаємо, що вже найближче засідання Вищої ради правосуддя буде присвячено саме нашій спільні роботі над висновками та інформацію про недоброчесних кандидатів і їх відсіюванні з числа майбутніх суддів Верховного Суду.

Для критиків і скептиків нагадаю положення Закону України "Про Вищу раду правосуддя": у ст. 3 йдеться про те, що Вища рада правосуддя може залучити до своєї роботи Громадську раду доброчесності за її згодою. МИ ЗГОДНІ!

Блог автора – матеріал, який відображає винятково точку зору автора. Текст блогу не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, яка у ньому піднімається. Редакція "Української правди" не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія. Точка зору редакції УП може не збігатися з точкою зору автора блогу.

Ухвалений закон про Рахункову палату – це НЕ перемога! Соромно за депутата-''опозиціонера'' Железняка і журналістів.

Верховна Рада 30 жовтня ухвалила законопроєкт N10044-Д про Рахункову палату. Не вірте переможним реляціям влади, деяких представників опозиції, зокрема, Ярослава Железняка із фракції "Голос", і компліментарним заголовкам ЗМІ! Це не перемога! Це законодавчо закріплене захоплення інституції, яка мала би чесно і принципово рахувати гроші державного бюджету і міжнародну фінансову допомогу...

Радники, як в ОП, при космічних зарплатах. ДефектN2 законопроєкту про ''реформу'' Рахункової палати

Почнемо із зарплат, які законопроєкт N10044-д про нібито реформу Рахункової палати: народні депутати проявляють велику щедрість і пропонують встановити такі виплати: Голова РП – 55 прожиткових мінімумів – зараз це 160 тис грн на місяць + доплати, зокрема за доступ до держтаємниці + премія 30% від окладу, за спеціальне звання для державних аудиторів = приблизно 300 тис грн на місяць! 
Заступник Голови – 50 прожиткових мінімумів, це 146 тис грн + і ті ж доплати, инший член РП – 48 прожиткових мінімумів, це 140 тис грн на місяць + доплати...

Стратегічні дефекти законопроєкту про реформу Рахункової палати. Дефект N1.

"Рахункова палата – це наші очі", – сказала мені під час інтервʼю на Українському радіо Ніна Южаніна, народна депутатка з фракції ЄС, членкиня Комітету ВР з питань податкової та митної політики Зміст нашої подальшої розмови про законопроєкт 10044-д про реформу Рахункової палати, що його ухвалено 19 вересня 2024 р...

Український інститут майбутнього проти майбутнього України і ЗА підтримку міжнародного спонсора війни. За кого будуть народні депутати?

На 4 червня заплановано важливе голосування – з тих, які журналісти аналізують поіменно. Мова про підвищення податків на тютюнові вироби. Законопроект N11090, ініційований Міністерством фінансів і підтриманий податковим комітетом Данила Гетманцева, вже рекомендований на розгляд парламенту...

Міністр фінансів Марченко і нардеп Слуг Устенко хочуть підвищити ставки податків для всіх, а для продавців ТВЕНів (айкосів) знизити. Ціна питання = 1 Patriot

В Україні з 2021 року роки діють однакові ставки податку (акцизу) на сигарети та ТВЕНи (в народі їх називають айкосами, бо 80% українського ринку пристроїв для електричного нагрівання тютюну належить компанії Philip Morris, що виготовляє ці iqos)...

Мінус 5 млрд грн! Що курить міністр фінансів Марченко?

Україна має підвищити акцизи на тютюнові вироби. Це наше зобов'язання перед ЄС, яке закріплено у Директиві. Згідно цьому документу до 2025 року акцизи на сигарети, сигарили та тютюнові вироби для електричного нагрівання (ТВЕН) повинні бути не менше 90 євро за 1000 сигарет...