30 вересня 2021, 19:26

Пластична совість Разумкова

Народні депутати України щонайменше чотирьох попередніх скликань ганьбилися неприкритим лобізмом тютюнових компаній. У демократичному світі – це крайній моветон. Бо тютюновий бізнес вважається надзвичайно шкідливим, а тому різними міжнародними документами парламентарям усього світу просто заборонено пускати на свої засідання, слухання, комітети тютюновиків.

Інтереси тютюновиків лобіювали рядові депутати, очільники Комітетів і фракцій. Зокрема, лягала кістьми проти антитютюнових законопроєктів Ніна Южаніна – у VIII скликанні голова податкового Комітету ВР, педалював послаблення податків для виробників тютюнових виробів голова правлячої фракції "Слуга народу" Давид Арахамія. Тепер, схоже, у ганебні лави тютюнових лобістів записався голова Верховної Ради Дмитро Разумков.

Здивовані? А уявіть, як були здивовані глядачі онлайн-засідання податкового комітету ВР, коли в одному з віконець "зуму" з'явився спікер парламенту з пропозицією зняти одну норму у "податковому" законопроекті 5600.

Здавалося б, при чому тут Разумков? Чим, взагалі, має займатися Голова Верховної Ради? Чому в сферу його інтересів ще й на тлі загострення внутрішньої партійної боротьби раптом потрапили податкові правки?

Хто ж зрадів би "законодавчим зусиллям" Разумкова? Найочевидніше, як мені видається, компанія "Тедіс", яка є монополістом на ринку торгівлі сигарет? Якщо так, то це просто подвійна ганьба, зважаючи на історію цього донедавна російського бізнесу.

Але гроші не пахнуть і статус цілого Голови Верховної Ради сумління Разумкова не тисне.

А от наслідки від цієї пластичності совісті спікера відчувають мільйони українців, бо, напевно, саме через його зусилля антитютюнові законопроєкти у Верховній Раді блокуються.

Як інакше пояснити те, що антитютюнові законопроекти або ігноруються або ставляться офісом Разумкова у непрохідну частину для голосування?

І чому антитютюновий законопроект 4358 не виноситься Разумковим на друге читання?

Епічна поява спікера парламенту Дмитра Разумкова та пояснення деяких подій і фактів дивіться у моєму відео

Блог автора – матеріал, який відображає винятково точку зору автора. Текст блогу не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, яка у ньому піднімається. Редакція "Української правди" не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія. Точка зору редакції УП може не збігатися з точкою зору автора блогу.

Ухвалений закон про Рахункову палату – це НЕ перемога! Соромно за депутата-''опозиціонера'' Железняка і журналістів.

Верховна Рада 30 жовтня ухвалила законопроєкт N10044-Д про Рахункову палату. Не вірте переможним реляціям влади, деяких представників опозиції, зокрема, Ярослава Железняка із фракції "Голос", і компліментарним заголовкам ЗМІ! Це не перемога! Це законодавчо закріплене захоплення інституції, яка мала би чесно і принципово рахувати гроші державного бюджету і міжнародну фінансову допомогу...

Радники, як в ОП, при космічних зарплатах. ДефектN2 законопроєкту про ''реформу'' Рахункової палати

Почнемо із зарплат, які законопроєкт N10044-д про нібито реформу Рахункової палати: народні депутати проявляють велику щедрість і пропонують встановити такі виплати: Голова РП – 55 прожиткових мінімумів – зараз це 160 тис грн на місяць + доплати, зокрема за доступ до держтаємниці + премія 30% від окладу, за спеціальне звання для державних аудиторів = приблизно 300 тис грн на місяць! 
Заступник Голови – 50 прожиткових мінімумів, це 146 тис грн + і ті ж доплати, инший член РП – 48 прожиткових мінімумів, це 140 тис грн на місяць + доплати...

Стратегічні дефекти законопроєкту про реформу Рахункової палати. Дефект N1.

"Рахункова палата – це наші очі", – сказала мені під час інтервʼю на Українському радіо Ніна Южаніна, народна депутатка з фракції ЄС, членкиня Комітету ВР з питань податкової та митної політики Зміст нашої подальшої розмови про законопроєкт 10044-д про реформу Рахункової палати, що його ухвалено 19 вересня 2024 р...

Український інститут майбутнього проти майбутнього України і ЗА підтримку міжнародного спонсора війни. За кого будуть народні депутати?

На 4 червня заплановано важливе голосування – з тих, які журналісти аналізують поіменно. Мова про підвищення податків на тютюнові вироби. Законопроект N11090, ініційований Міністерством фінансів і підтриманий податковим комітетом Данила Гетманцева, вже рекомендований на розгляд парламенту...

Міністр фінансів Марченко і нардеп Слуг Устенко хочуть підвищити ставки податків для всіх, а для продавців ТВЕНів (айкосів) знизити. Ціна питання = 1 Patriot

В Україні з 2021 року роки діють однакові ставки податку (акцизу) на сигарети та ТВЕНи (в народі їх називають айкосами, бо 80% українського ринку пристроїв для електричного нагрівання тютюну належить компанії Philip Morris, що виготовляє ці iqos)...

Мінус 5 млрд грн! Що курить міністр фінансів Марченко?

Україна має підвищити акцизи на тютюнові вироби. Це наше зобов'язання перед ЄС, яке закріплено у Директиві. Згідно цьому документу до 2025 року акцизи на сигарети, сигарили та тютюнові вироби для електричного нагрівання (ТВЕН) повинні бути не менше 90 євро за 1000 сигарет...