"Тютюнова реклама" в черзі за підписом
Я, як людина, що підписала "Мініфест проти куріння" наряду із іншими небайдужими радий Вас повідомити, що закон "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо заборони реклами, спонсорства та стимулювання продажу тютюнових виробів" дійшов своєї черги підписання на президентському столі.
Уся справа у тому, що цим законом, який підтримали більшість депутатів, медиків, вчителів, спортсменів, церков та просто небайдужих покликаний звільнити Україну від згубної реклами, спонсорства та стимулювання продажу тютюнових виробів. Нажаль, прийняття закону затрималось на 2 роки (реєстраційний N5164 від 24 вересня 2009 року. Закон направлений на виконання міжнародного договору – Рамкової конвенції Всесвітньої Організації охорони здоров'я із боротьби проти тютюну, яка була ратифікована Україною 2006 року), і це не найкраще вплинуло на молодь нашої країни. Адже як показує статистика ВООЗ, від спричинених тютюнокурінням хвороб у світі щорічно помирає понад 5 млн. людей, з яких 110 тисяч – українці.
Даний закон пропонує заборонити рекламу тютюну в магазинах, кіосках, супермаркетах, а також у всесвітній мережі інтернет, адже як зазначають лікарі Американської академії педіатрії на основі дослідження "Довготривале вивчення впливу реклами сигарет в магазинах на рішення розпочати курити" молодь, яка постійно бачить рекламу тютюну, принаймні двічі на тиждень, має значно більше шансів почати курити.
За даними дослідження ВООЗ "Глобальне опитування дорослого населення щодо вживання тютюну" (GATS), що було оприлюднене 27 вересня 2010 р. у Києві, 70 процентів населення держави виступає за повну заборону реклами тютюнових виробів.
20 вересня 2011 року Віктор Янукович виступаючи на засіданні Генеральної Асамблеї ООН зазначив, що Україна приділяє надзвичайно важливе значення виконанню взятих на себе міжнародних зобов'язань у сфері охорони здоров'я, а також наголосив, що одним із пріоритетних напрямків нашої державної політики є боротьба з тютюнокурінням. Також гарант Конституції нагадав усім присутнім, що Україна однією з перших у Східній Європі підписала Рамкову Конвенцію ВООЗ із боротьби проти тютюну.
Я сподіваюсь і вірю в те, що закон і справді буде підписаний, адже усі ми розуміємо, що часткова заборона реклами, абсолютно не має ніякого впливу у нашій країні, так як тютюнові магнати завжди знаходять вільні сегменти у рекламному бізнесі для своєї продукції.
Блог автора – матеріал, який відображає винятково точку зору автора. Текст блогу не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, яка у ньому піднімається. Редакція "Української правди" не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія. Точка зору редакції УП може не збігатися з точкою зору автора блогу.