Владислав Синяговський

Україна – RESET

06 березня 2011, 13:38

Якщо українці реально хочуть впливати на життя в своїй країні, вони мають мати той медіа-ресурс, який точно фіксує і відображує реальність.Точно, без впливів і тиску, без маніпуляцій і спекуляцій.

Зазвичай, подібні ресурси фінансуються за кошти читачів, глядачів, слухачів.

Так працює Бі-Бі-Сі (BBC).

Кожен британець знає, що він особисто утримує на роботі своїх журналістів, які риють, викривають, фотографують, фіксують та інформують...

Так би мав фінансуватися і проект українських журналістів, які хочуть зробити свій внесок в створення незалежної і солідарної держави Україна.



Серед українських журналістів є кілька сміливих і досвідченних, чиї навички можуть пролити світло на "закулісся", показати людям те, що стосується їх життя.

Рік тому ми думали над подібним проектом.

Виявилося, що українцям це не потрібно...

P.S. Як фінансується Бі-Бі-Сі і багато іншого цікавого стосовно основ функціонування громадських медіа – тут

powered by lun.ua
Коментарі — 75
Гайди До Байди _ 07.03.2011 14:36
IP: 91.20.198.---
У помережі можна знайти чимало голосів, які дуже відстороняються від ББС.
Одне дуже важливо та це скарбова (фінансова) незалежність. Хоча це дуже глупо, вийти від того, що покривання ЗМІ крізь стягнення податків робило б їх незалежними. Бо переважно верховодять в суспільствах політичні сили, як ось політичні партії, які мали за Конституцією лише частиною бути в створенні суспільної думки
Нікуди правду діти, а живемо поміж двома бігунами корпоративного і партійного засилля.
У великій мірі, ані "громадські", ані ринкові ЗМІ не виправдалися. Звідки сперечання про одну з двох можливостей буває марно.
Що було б служно, що, байдуже в якому укладі, забезпечувати певний рівень. От, не все від ББСі буває цілком погано або цілком добре. У Німеччині серед громадських ЗМІ можна хіба такі передачі як Monitor видзьобати, шукаючи можливості, щоб такого й в Україні забезпечувати.
На загал, треба олігархам негайно заборонити, що вони мали вирішальний вплив на ЗМІ, без права відтягування грошей.
qwrtz _ 06.03.2011 22:29
IP: 2.204.6.---
-Зазвичай, подібні ресурси фінансуються за кошти читачів, глядачів, слухачів--

А за чий кошт фінансуються всі державні канали? Чи не за кошти читачів, глядачів, слухачів? Наведіть краще тут лад.

І де гарантії того, що профінансоване з народної кишені нове СеняГовТВ не стане таким же бридким, як і теперішнє державне?
zuzj _ 06.03.2011 21:54
IP: 178.158.83.---
Nimiru:
zuzj:
Nimiru:
Ещё одно: после "оттепели" 2005-20010 к людям возвращается страх.
*****************************************************************************************************
Вот, Вы, . конкретно, чего боитесь?
Если Вы имеете в ввиду не себя, то, пожалуйста, скажите, что страшит людей?
Только не надо о политиках, многим из которых, есть чего опасаться.
Прежде всего в подсознании остался страх, в котором жил народ, начиная с 30-х годов. Задавить буквой закона любого из нас – примеров этому множество, даже из отфильтрованных СМИ. Всё, что делается сейчас, прикрываясь демократическими декларациями, загоняет народ в условия, подобные "накопителю" в аэропорте.
А есть ли 100%-ая уверенность, что в определённое время эта власть не внесёт в "чёрные списки" оппозиционных к этой власти комментаторов УП с последствиями для последних? Методы КГБ ещё не канули в Лету.
*******************Фантазия у Вас, однако, разыгралась.
agosto _ 06.03.2011 21:40
IP: 193.151.105.---
shturm:
Верно. У нас таких нет. А есть ли такие вообще? Что, ВВС – сплошная объективность и беспристрастность? Чушь.
А у Вас представление о ВВС из марксистско-ленинского учения о классовой борьбе?
Владислав Синяговський _ 06.03.2011 21:38
IP: 195.78.59.---
shturm:
Ніхто не може знати всього...
Але принцип правильний.
shturm _ 06.03.2011 21:35
IP: 194.44.167.---
Верно. У нас таких нет. А есть ли такие вообще? Что, ВВС – сплошная объективность и беспристрастность? Чушь.
Gillan _ 06.03.2011 21:07
IP: 85.242.252.---
http://www.spilnasprava.com/wp/?p=1919
Автори пенсійної реформи зникнуть з грішми на Канарах!
Почитайте,ДУЖЕ ИНТЕРЕСНО!
tetete _ 06.03.2011 20:31
IP: 77.122.17.---
Це надзв.цікавово коли жиди евреї іудеї мойші і інше "отродье"
welder1985 _ 06.03.2011 20:29
IP: 193.107.108.---
Владислав Синяговський:
Politexpert:
Це дуже складно. Є легітний механізм – вибори.
В.Ф.Януковича обрав народ України. І з тим треба рахуватися.
Він, як на мене, не є ані візіонером, ані провідником, ані реформатором.
Він є звичайним номенклатурником, який хоче утриматися при владі при будь-який погоді.
Сумно.
Дуже сумно, що лідером великої нації є дуже обмежена людина.
Нічого, давайте поборимося і почекаємо.
В.Ф.Я. не зможе бути лідером після 2012 року.
Головне, щоб усі демократичні сили заявили про себе і отримали підтримку народу.
Головне, щоб ми знайшли один одного і вийшли на площу...
йому ніхто не давав повноважень які незаконно дав Конституційний Суд...він є нелегітимним!
ValeryMMM _ 06.03.2011 20:00
IP: 193.239.254.---
Відомий письменник Юрій Андрухович пропонує всім небайдужим українцям "взути владу", зібравши 280 тисяч гривень для автора історичного роману "Чорний ворон" Василя Шкляра.

От буде весело, якщо Андрухович легко збере гроші просто ні на що. Владиславу було потрібно 20000 баксів, зібрав 80. Готовий закладатися, що зовсім божевільна ідея Андуруховича дозволить отримати більше.
Uatumbai _ 06.03.2011 19:34
IP: 91.213.119.---
/Якщо українці реально хочуть впливати на життя в своїй країні, вони/, мабуть, вже впливали б.
А, якщо, /подібні ресурси фінансуються за кошти читачів, глядачів, слухачів./,
- То що ми тут робимо, в цій – "державі"? І що тут забули ті, з Банкової та Грушевського? Чи не ми, все-таки, це все фінансуємо?
А коли весь час – Reset, то це, або до Шустера, або потрібно вже переустановлювати ОСь.
Дир-дир-дир, ми за мир.
shwiec _ 06.03.2011 19:20
IP: 77.120.40.---
Владислав Синяговський:
-------------думаю "своє бачення демократії" пані ганна поміняла на завдання партії,що вже починає дратувати людей не менш освічених за пані ганну...
tetete _ 06.03.2011 18:43
IP: 77.122.17.---
А ВОНО zbn читало і мовчало......
tetete _ 06.03.2011 18:39
IP: 77.122.17.---
Ця сябака загавкала. А до сиділа сука в будці і мовчала.Щоб ти здохла.
Владислав Синяговський _ 06.03.2011 18:35
IP: 195.78.59.---
Politexpert:
Це дуже складно. Є легітний механізм – вибори.
В.Ф.Януковича обрав народ України. І з тим треба рахуватися.
Він, як на мене, не є ані візіонером, ані провідником, ані реформатором.
Він є звичайним номенклатурником, який хоче утриматися при владі при будь-який погоді.
Сумно.
Дуже сумно, що лідером великої нації є дуже обмежена людина.
Нічого, давайте поборимося і почекаємо.
В.Ф.Я. не зможе бути лідером після 2012 року.
Головне, щоб усі демократичні сили заявили про себе і отримали підтримку народу.
Головне, щоб ми знайшли один одного і вийшли на площу...
Politexpert _ 06.03.2011 18:22
IP: 95.132.47.---
Владислав Синяговський:
Саме тому досить підігрувати владі з її незмінним принципом "розділяй і владарюй!" і всьому громадсько-політичному активу необідно ЗІБРАТИСЯ В ЄДИНОМУ МІСЦІ, яке з часом стало б механізмом контрою за владою!
Пропоную саме ВОЛЮ НАРОДУ.
Владислав Синяговський _ 06.03.2011 18:16
IP: 195.78.59.---
Politexpert:
Сумно, якщо чесно. У нас стільки різни ініціатив, які пропонують зміни, а В.Ф.Я. міцно стохть на горі...Сумно, що ані британські, ані німецькі моделі демократії не працюють...
Почекаємо...
Впевнений, що Україна переможе, бо у нас неймовірні люди і Воля у нас одна!
Politexpert _ 06.03.2011 18:09
IP: 95.132.47.---
Владислав Синяговський:
Пане Владислав, все-таки що скажете про портал ВОЛЯ НАРОДУ www.volianarodu.org.ua (див., зокрема, розділ "Про проект")
Незалежний журналіст
Владислав Синяговський _ 06.03.2011 17:58
IP: 195.78.59.---
Dolento:
Думаю, що Ганна Герман є достатньо освідченною людиною зі своїм власним уявленням про демократію.
Вона – прекрасний ритор і чудовий райтер:-)
Інша справа, що таке поблажливе ставлення до СИСТЕМИ призводить до згортання демократії та згортання ринків.
Від цього страждає багато українців і це треба змінювати негайно...
Dolento _ 06.03.2011 17:52
IP: 213.231.24.---
Та, Ви шо! Цим пострадянським ідіотам буде достатньо Ганьки Геббельс!
Борт1659 _ 06.03.2011 17:48
IP: 93.72.33.---
Кожен британець знає, що він особисто утримує на роботі своїх журналістів, які риють, викривають, фотографують, фіксують та інформують...
-------
Иллюзия "обьективности" тем страшна, что она неосознаваема. По-настоящему обьективным может быть лишь все информационное пространство как результат столкновения разных вариантов предвзятости.
Владислав Синяговський _ 06.03.2011 17:43
IP: 195.78.59.---
Yuri_D:
Моє особисте ставлення до "Харківських угод" Ви можете побачити тут
Щодо шефа, то я пишаюсь тим, що в Україні є такий політик.
dybilozher _ 06.03.2011 17:37
IP: 130.79.153.---
Fist:
uaixovich:
то, что вы назвали "проектом" – через две задницы свёрстанный блог (даже не сайт) с шаровыми двиглом и дизайном.
_________________________________

Респект!

У мене теж питання – чому з таким пієтетом автор ставиться саме до ВВС?
Тому, що весь світ ставиться з пієтетом до Бі-Бі-Сі, бо це взірець об'єктивної журналістики. Наприклад, у часи Другої Світової, вони відмовилася на прохання уряду передавати в ефір фальшиву інформацію (щоб ввести в оману німців), бо їхній корпоративний принцип – це правда, тільки правда, нічого, крім правди.
Breda _ 06.03.2011 17:31
IP: 93.73.193.---
leoox:
в росії блогер Навальний зібрав 5 мільйонів на боротьбу з корупцією...Зараз вони аналізують всі держзакупки...таке саме потрібно зробити і у нас...
ЖЖ Навального http://navalny.livejournal.com/
робіть аналогічне
Підтримую.
Владислав Синяговський _ 06.03.2011 17:31
IP: 195.78.59.---
Fist:
Я не звертався особисто до Порошенка щодо громадського фінансування "чесних новин".

Вважаю, що лише проект, який напряму підтримують українці вартий уваги.
Модель Бі-Бі-Сі є зрозумілою, відомою та прийнятною, але українське суспільство є неготовим до такої моделі.

Тому, слухайте та дивіться інші моделі...
Корупція1296 Україна та Європа1068 Aтака Путіна1189 тітушки19 Уряд реформ392
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter