Віктор Уколов Політолог, колишній журналіст, екс-народний депутат ВР 6 скликання, співпрацює з Адміністрацією президента

У Президента ІСТЕРИКА?

27 червня 2009, 17:20

Інакше важко назвати гіпер емоційні і беззмістовні заяви почесного президента Нашої України. Втративши підтримку в суспільстві, Віктор Ющенко знайшов віддушину у власній партії, де все ще мають терпіння слухати його гнівні промови.

На жаль, ми вже звикли, коли Президент підміняє собою суд і оголошує винних задовго до завершення слідства. Нас не дивує, коли глава держави на очах у західних кредиторів, починає сумніватися у платоспроможності Нафтогазу. Ми майже не реагуємо, коли основним месиджем закордонних вояжів Президента стають скарги на "поганий уряд" його держави. Добре хоч не скаржиться на народ, який перестав підтримувати таку поведінку. Його щоденні заяви, на рівні білого шуму, річ прикра, але особливої шкоди не завдають.

Однак цього разу Президенту вдалося привернути увагу блискучим софізмом. З одного боку він ще раз підкреслено виступив на захист демократичних цінностей. З іншого – ті ж самі цінності перекреслив, заявивши, що Україні не потрібна ідеологія партії "В.О. Батьківщина", не зважаючи на те, що вона є частиною демократичної системи суспільства.

Ні до обрання, ні після, ні щодо комуністів, ні щодо заклятих ворогів і другів з Партії регіонів – Віктор Ющенко таких заяв собі раніше не дозволяв.

Що спровокувало таку (перепрошую представників прекрасної половини людства) "жіночу" істерику? Відставка колишнього голови ФДМ з посади міністра оборони? Чи повний провал катастрофічних прогнозів оточення самого Віктора Ющенка, де ще минулої осені публічно пророкували, що навесні Уряд вже точно не зможе платити пенсії, зарплатні бюджетникам, а тим більше за дорогий російський газ?

Схоже найбільше почесного президента "Нашої України" зачепило те, що його перестали одноголосно підтримувати навіть у його власній партії, яку він буквально утопив своєю непопулярністю та політичними кроками протягом останні років.

Київській міській організації "Нашої України" рекомендовано шукати місця в іншій політичній силі. 4 депутатам НУНС, що "заблукали", наказано негайно повернутися. Чи не до прислужництва?

Віра Іванівно, дайте йому води. Краще з м'ятою. Розумні, стримані люди, які адекватно оцінюють свою роль і місце в суспільстві – так себе не ведуть.

Схоже Юлія Тимошенко таки мала рацію, коли заявляла, що Ющенко – технічний кандидат Арсенія Яценюка.

powered by lun.ua
Віктор Уколов _ 30.06.2009 13:29
IP: 194.30.168.---
Останні повідомлення моїх опонентів профанують ідею дискусії і занижують її рівень.
Дякую всім, хто тут висловив думки, а не штампи.

Дискусія в цьому блозі закривається.
Віктор Уколов _ 30.06.2009 13:27
IP: 194.30.168.---
grafo:
Віктор Уколов:
grafo:
Чи нардеп ЗАПРОГРАМОВАНИЙ виключно на Юща-старшого?
Ні. Мене ще цікавить Яценюк, Янукович, Фірташ та багато інших політиків та олігархів. Але цей блог має іншого героя. Про нього я й говориму. Втім, на мій погляд, говорити з анонімами, це все-одно що говорити з ботом.
Віктор Уколов _ 30.06.2009 13:24
IP: 194.30.168.---
львів-750:
grafo:
Як Уколов може писати про Тимошенко правду – адже він критикую Ющенка, що його не підтримують у власній партії одноголосно.
"Графо" – брешіть, але не забріхуйтесь. Це не БЮТ, а Ющенка турбує втрата одноголосної підтримки в партії. Це Ющенку через Мартиненка зірвало дах. Це в Київській міській організації НУ, через відмінну від генеральної лінії, позицію хочуть зробити перереєстрацію.
З нетерпінням чекатиму на неї. Обіцяю найцікавіші моменти "чистки" одразу вивішувати на блог.
grafo _ 30.06.2009 12:34
IP: 194.44.153.---
львів-750:
grafo:
Що я маю з"їсти БЮТівську лапшу і тим самим себе визнати дурнем.
В жодному разі.
Повісь її, локшину, назад Уколову на вуха. Нехай собі дефілює з нею Хрещатиком, усім нашоукраїнцям на заздрість-:)
grafo _ 30.06.2009 12:30
IP: 194.44.153.---
Луценко не знає, чи стріляв син Ющенка

За його (Луценка) словами, слідству поки невідомо, "чи знайомий син президента з Валі Багіровим, і тим більше, чи перебував Андрій Ющенко в машині бізнесмена в момент інциденту".
Крім того, "мимовільний привід для пересудів" дав один з учасників інциденту. "За словами очевидців, спочатку учасники конфлікту намагалися залякати один одного зв'язками. Олександр Капітула нібито заявив: я – колишній заступник міністра. А Валі Багіров начебто йому відповів: а я – син президента!", – сказав Луценко.
Як пише видання, чутки про те, що в повітря стріляв син президента, з'явилися через те, що Андрій Ющенко справді часто відпочиває у цьому ресторані. Однак, за словами адміністратора закладу Олександра, цього дня Андрія там не було.
***
1. Адміністратор каже, що Юща-молодшого не було.
2. Свідки кажуть, що зчепилися двоє пяних у стельку – Багіров і Капітула.
3. Міністр так і не визначився, чи був там Ющ-молодший.
Не похмелився ще, після вихідних?
львів-750 _ 30.06.2009 12:22
IP: 194.44.241.---
grafo:
Як Уколов може писати про Тимошенко правду – адже він критикую Ющенка, що його не підтримують у власній партії одноголосно. Кожне слово, написане Уколовим як критичне для Ющенка, є реальністю в БЮТі. Але подвійні стандарти – друга мораль Білого братства.
А ще ображається, що його дурнем називають. Що я маю з"їсти БЮТівську лапшу і тим самим себе визнати дурнем.Оце вже ні – лопайте самі своє вариво.
grafo _ 30.06.2009 11:54
IP: 194.44.153.---
Віктор Уколов:
grafo:
Щодо сина Ющенка – мене більше цікавить його тато.
Була заява трьох депутатів від БЮТ. А сьогодні ще одна від Міщенка:
http://www.byut.com.ua/ua/news/detail.php?ID=82981
Не маю що додати – я не юрист
І я не про юридичні принципи, а про моральні.
Як журналістові, щодо моральних принципів у БЮТ, є що сказати?
Про премєрку, яка клалась перед усім народом, що в нас найкращі ціни на газ у Європі, що це її надзвичайна перемога над Росією, і що ціни на газ для населення України піднімати НІХТО КАТЕГОРИЧНО НЕ БУДЕ.
А тепер сама ініціює підняття цін.
Про моральне обличчя премєрки, у цьому контексті, прошу сказати бодай кілька слів, а також опублікувати ГРУНТОВНУ ОБ'ЄКТИВНУ СТАТТЮ.
Чи нардеп ЗАПРОГРАМОВАНИЙ виключно на Юща-старшого?
Віктор Уколов _ 30.06.2009 11:37
IP: 194.30.168.---
grafo:
Щодо сина Ющенка – мене більше цікавить його тато.

Була заява трьох депутатів від БЮТ. А сьогодні ще одна від Міщенка:
http://www.byut.com.ua/ua/news/detail.php?ID=82981

Не маю що додати – я не юрист
grafo _ 30.06.2009 11:33
IP: 194.44.153.---
Вчора пізно увечері один з відвідувачів київського ресторану "Козачок" стріляв на стоянці для машин у відвідувачів ресторану з травматичної зброї.
Деякі ЗМІ повідомили, що в стрілянині брав участь син Президента Андрій Ющенко, проте в Дарницькому райуправлінні міліції цю інформацію спростували. "Це якийсь наклеп", – сказали в міліції.
Один із свідків інциденту також підтвердив УНІАН, що син Президента не брав участі в стрілянині.

********
Попросимо коментарі у пана Уколова. І про скороспілі заяви БЮТу, і про створення комісії, і про всі рештв бютотехнологій-:)
Віктор Уколов _ 30.06.2009 11:33
IP: 194.30.168.---
Осмомисле, не переймайтесь Ви настільки. Я у своєму блозі висловив свою приватну думку політика. Ну не подобається мені поведінка нашого президента – маю право на таку оцінку. Як і 98% громадян, які його не підтримують.
Віктор Уколов _ 30.06.2009 11:30
IP: 194.30.168.---
львів-750:
grafo:
Який він до біса геній, хіба без однієї літери.
тупі коментатори... нікчемний лідер... тупим, яким себе тут кожного разу виставляє.Але ж робить це – тому на дурня заслуговує.
З Ваших коментарів я бачу, що маю справу з надзвичайно розумною людиною, яка має право роздавати оцінки інтелектуальних здібностей інших людей наліво і направо.
А головне Ви є надзвичайно інтелігентним та стриманим, хоч і боязгузливим (бо ховаєтесь за псевдонім):-)
grafo _ 30.06.2009 11:23
IP: 194.44.153.---
У бютівців істерика?

Депутат від БЮТ С. Міщенко стверджує, що не ставив підпис під вимогою провести розслідування участі Андрія Ющенка в інциденті із застосуванням вогнепальної зброї, який відбувся 27 червня.

"Я нічого не знаю про даний інцидент і не ставив свого підпису під заявою. Більш того, я не міг поставити підпис, тому що виступаю проти використання особистого чинника в політичній боротьбі – неважливо, йдеться про сина Ющенка або нашого депутата Лозінського. Лише після того, як стануть відомі результати слідства, можна робити якісь висновки", – сказав Міщенко, пише Сегодня.
На питання – хто поставив його підпис, – нардеп відповісти не зміг: "Вже декілька годин намагаюся додзвонитися до когось з тих, хто пов'язаний з цією справою, але ніхто не бере трубку".
Осмомисл _ 30.06.2009 11:23
IP: 91.124.42.---
АВТОРЕ, ПОПРИ ВАШУ ЗВИЧКУ ШВИДКО ЗАКРИВАТИ ОБГОВОРЕННЯ ВАШИХ БЛОГІВ КОЛИ КОМЕНТИ ВАМ НЕ ПОДОБАЮТЬСЯ, МОЖЕ, ЩЕ ВСПІЮ КІЛЬКА СЛІВ...
ТАК ОТ: ЯКЩО ВАС ТІШИТЬ, ЩО ПРИЗЕДЕНТА ОДНОГОЛОСНО НЕ ПІДТРИМУЮТЬ, ТО ОДНОГОЛОСНА ПІДТРИМКА Є НА ВАШ ПОГЛЯД НАЙВИЩИМ ПРОЯВОМ ДЕМОКРАТІЇ? ДУМАЮ ВИ ЦЕ ПЛУТАЄТЕ З СОЦІАЛІСТИЧНОЮ ДЕМОКРАТІЄЮ, А. ПО-ДРУГЕ – ПОВІРТЕ, ДУМКИ ТА ВРАЖЕННЯ ЧОЛОВІКА І ЖІНКИ ПРО СЕКС, ЯКИМ ВОНИ ЗАЙМАЛИСЬ І ОБОЄ ЗАДОВОЛЕНІ ВКРАЙ РІЗНЯТЬСЯ, ЯКЩО ВЖЕ ГОВОРИМО ПРО ДУМКИ ТА ЇХ ВИРАЖЕННЯ...
ПРО ОБРАЗИ (ВИ МЕНІ У ВІДПОВІДЬ НА ОДИН З КОМЕНТІВВКАЗУВАЛИ, ЩО НЕГАРНО ОБРАЖАТИ ПРЕМ"ЄР-МІНІСТРА) - ГАДАЄТЕ ЗАЯВА ПРЕМ"ЄР МІНІСТРА- ЩО ДІЮЧИЙ ПРЕЗИДЕНТ ТЕХ. КАНДИДАТ ЯЦЕНЮКА, ЦЕ НЕ ХАМОВИТО? Я РОЗУМІЮ У ВАС ТА ВАШОГО БОСА КОМПЛЕКС ДО ЯЦЕНЮКА, АЛЕ МІРУ ПОТРІБНО МАТИ...
ПОВІРТЕ, Я НЕ ЗАХИЩАЮ ТУТ ПРЕЗИДЕНТА... АЛЕ ПРО АДЕКВАТНИХ ЛЮДЕЙ- НАЗИВАТИ ОДНОГО НАБРІОЛІНЕНИМ ХЛОПЧИКОМ, ІНШОГО БОЯГУЗОМ, ТРЕТЬОГО КОРУПЦІОНЕРОМ- ЦЕ АДЕКВАТНІСТЬ ПО-ВАШОМУ? ЯК НА МЕНЕ ЦЕ ЗМАХУЄ НА ІСТЕРИКУ СТАРОЇ ПАНЯНКИ З АНЕКДОТІВ
львів-750 _ 30.06.2009 11:00
IP: 194.44.241.---
grafo:
Але дивує інше: геній сучасності Віктор Уколов не бачить впритул цих взаємоповязаних подій. Не коментує їх. Вичікує, що скажуть інші?
__Який він до біса геній, хіба без однієї літери.
Коли в БЮТі такі депутати, такі тупі коментатори, такий нікчемний лідер – то я не дивуюся чого з кожним роком парламент стає гіршим, чого в нас економічна криза і чому людей мають за дурнів – такими керувати легше. Я навіть припускаю, що Уколов не є таким тупим, яким себе тут кожного разу виставляє.Але ж робить це – тому на дурня заслуговує.
grafo _ 30.06.2009 10:40
IP: 194.44.153.---
Кабінет міністрів України має намір рекомендувати Національній комісії регулювання електроенергетики з 1 жовтня 2009 року переглянути ціни на газ, що поставляється населенню, до економічно обґрунтованого рівня.
Текст відповідного проекту постанови уряду "Про затвердження заходів для стабілізації фінансового становища "Нафтогазу" має у своєму розпорядженні "Дзеркало тижня".
"Рекомендувати НКРЕ з 1 жовтня 2009 року переглянути ціни на газ, що поставляється населенню, до економічно обґрунтованого рівня", – йдеться у документі.
Як відомо, раніше прем'єр-міністр Юлія Тимошенко заявляла, що протягом цього року ціна на газ для населення не зміниться.

А премєрка то вже вкінець забрехалася -:)
Разом зі своїми блогерами -:)
grafo _ 30.06.2009 10:35
IP: 194.44.153.---
"Наша Україна" заявляє, що висловлювання депутатів від БЮТ щодо ніби-то причетності Андрія Ющенка до інциденту в одному з київських ресторанів – наклеп, спрямований на відволікання уваги від розслідування вбивства, по якому проходить депутат від БЮТ.

Почерк знайомий.
Як тільки оголтелий алкоголік надебоширив у Німеччині, Юлька послала опричників перевіряти Єханурова.

Але дивує інше: геній сучасності Віктор Уколов не бачить впритул цих взаємоповязаних подій. Не коментує їх. Вичікує, що скажуть інші?
grafo _ 30.06.2009 10:01
IP: 194.44.153.---
Віктор Уколов_27.06.2009 17:20
Схоже Юлія Тимошенко таки мала рацію, коли заявляла... що щільно зачинить всі двері й кризу в країну не пустить.

Хе-хе... Схоже, що нешановна Юлія Тимошенко підманула і обшахраювала українців. 32% падіння національної економіки. Випадково до такої цифірки економіку важко довести. Але можна, якщо послідовно виконувати замовлення закордонного відділу кадрів.
kaxas _ 29.06.2009 18:22
IP: 92.249.123.---
Андрей-с-Востока _ 29.06.2009 10:55

Не переживайте. "Собственники собственников", если такие где-то бывают, обдурили сами себя.

Власники власників не помилились. Їм байдуже кому персонально належать матеріальні та фінансові цінності. Важливо аби ці ресурси концентрувались в руках небагатьох, оскільки це гарантує виродження тієї більщості, у якої ресурси відібрано
командор _ 29.06.2009 16:33
IP: 94.248.5.---
Андрей-с-Востока _ 29.06.2009 15:13

К кризису через невозврат кредитных ресурсов мировая экономика шла почти 30 лет.И не все так безнадежно было 30 лет назад...Мировая экономика сабильно развивалась и стимулировала дальнейшую активность в кредитовании.
Владельцы многих банков лишились своей собственности через механизм рефинансирования через национальные банки. Так было во всем мире,кроме Украины,где деньги на рефинансирование выдавались практически даром и тратились банками бесконтрольно.Вместо оживления кредитных возможностей банков,те скупали валюту и по липовым контрактам вывозили ее из Украины.
vadimtt111 _ 29.06.2009 16:18
IP: 93.72.146.---
Ангел_Д:

Ангел_Д:
Істерика, схоже, у Вас, Вікторе.

Про це свідчить, зокрема, Caps Lock в заголовку, а також відсутність будь-якої конкретики у дописі.

Ви стверджуєте, що ВО "Батьківщина" має якусь ідеологію, та ще й потрібну Україні? Будьте ласкаві, назвіть цю ідеологію.
Объективное следствие ПортноваКузьмина? Справедливый суд Бютовский судей (а иногда и судов)? И все это относительно народного депутата от БЮТ (кто тогда эти суды финансировать будет если не Юлька?)? Уважаемый Уколов – вы действительно считаете что ситуацию с убийством получится отбелить "правильным" судебным решением?))))))))
тогда дерзайте!!! ваши враги от этого только выиграют! и не забудьте о наградах для "отличившихся"...
Андрей-с-Востока _ 29.06.2009 15:13
IP: 92.112.37.---
командор _ 29.06.2009 14:04
"вообще-то,устраивало и правительства государств"
Вот! О чём я и написал несколько комментариев назад. И при этом правительство точно знало, чем кончится дутый успех, хотя их он устраивал. Издержки демократии, командор.

"Подзаконный актик расценивался бы как втручання государства в деятельность банка. "
Сейчас всё равно приходится вмешиваться. Сделали бы вовремя – было бы дешевле.
И потом, почему это вмешательство? Нормальная гос. политика. Можно и не подзаконный актик, а целый закон, чтобы избежать обвинений в ручном управлении.
командор _ 29.06.2009 14:04
IP: 212.109.39.---
Андрей-с-Востока _ 29.06.2009 13:27

Степень надежности заемщика определяли собственники банков. Увеличение количества заемщиков позволяло получать дополнительную прибыль.Увеличение покупательской способности населения при легком доступе к кредитным ресурсам, вообще-то,устраивало и правительства государств,т.к. позволяло развивать экономику и получать дополнительные рабочие места.Обрушение произошло в результате обвала ипотечного кредитования а США,а далее везде.Почему так подробно.Ваш тезис о всесильности собственников не совсем верен.Есть законы,и нравятся они нам или нет мы по ним живем. Несоблюдение законов -это соэдание вечного двигателя.То ли в технике,то ли в общественной жизни.
Подзаконный актик расценивался бы как втручання государства в деятельность банка. Кстати,в Украине,банки риски невозврата кредита включают в банковский процент по кредитам.
И если вы помните,кредит можно было получить очень просто.
Андрей-с-Востока _ 29.06.2009 13:27
IP: 92.112.37.---
командор _ 29.06.2009 12:14
"Глубина кризиса была такова"
каковой можно было избежать, если бы вовремя приняли маленький подзаконный актик об ужесточении требований к заёмщикам. Так что правительства виноваты однозначно.
vpk _ 29.06.2009 12:48
IP: 194.146.132.---
Политичний нікчема Ющенко якого провідни політики Європи, Америки не хочуть бачити і навіть говорити по телефону.
Це куЧмо 2 зробив все щоб сплюндрувати вибір народу у 2004. Була це помилка, недалекоглядність? Ні це був проект куЧмо зберегання бандитів при владі це стало очевидним через пів року, коли він почав руйнувати уряд і демократичну коалицію. Його історія починая з банку Україна який був розвалений при Ющенко і закінчуєтся коли він розвалив Україну. Яки ж треба очі щоб виходити до людей і щось пропонувати, критикувати БЮТ? Нічого окрім відчуття гадливості вже не відчуваєш, коли дивишся їого безглузді промови. Добре що осталось не довго...
Unique _ 29.06.2009 12:44
IP: 95.135.132.---
А коли найвищий пост у державі займає телепень із лексичним запасом колгоспного їздового, асоціативним мисленням забійника м'ясокомбінату і РЕМІНІСЦЕНЦІЯМИ гицля-петеушника – це, по-Вашому, демократія?
По-моєму, це порнографія.
У виконанні Божих Кульбабок.
Із будинку перестарілих та одиноких.
На костилях...
Порівняно із якою всесвітня фінансова криза – це дитячі пустощі...
Aтака Путіна1186 Уряд реформ391 Корупція1287 Україна та Європа1064 тітушки18
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter