27 жовтня 2010, 15:38

Партія регіонів хоче витіснити з зовнішньої реклами усіх?

27 жовтня, Бориспільська траса: 54 бігборди та 24 сітілайти Партії регіонів плюс 18 бігбордів з Віктором Януковичем, – сумарно 96 площин на 35 км, тобто більш як по дві площини на кілометр. І ці люди критикували рекламну кампанію Тимошенко, яка в кращі часи розміщувала на Бориспільській трасі по 3-4 щити! Як рекламіст я шокований – таке засилля реклами влади свідчить про несмак, кіч і... величезну невпевненість.



Немає мови, кожна політична партія намагається розмістити у Києві максимальну кількість зовнішньої реклами. Причина не лише в тому, що тут мешкає понад півтора мільйони виборців. Столиця є місцем роботи для значної кількості мешканців Київщини та сусідніх областей. А завдяки концентрації органів управління державою та бізнесом зовнішню рекламу у Києві можуть побачити у кілька разів більше людей.

Однак, партія, що перебуває при владі мусить завжди стримувати свій апетит. Так не зважаючи на досить значну кількість бордів Юлії Тимошенко на останніх виборах, кияни мали можливість спостерігати не меншу кількість площин конкуруючих кандидатів. Мотив для стримання – дотримання нових для України демократичних традицій, коли діюча влада, щоби уникнути звинувачень у зловживанні своїми можливостями, залишає рекламну площу для своїх опонентів

З іншого боку, на користь стриманості – розумний розрахунок: більшість виборців живуть у спальних масивах, а працюють в центрі. Тому зовнішня реклама найбільш ефективна на мостах через Дніпро, на початку Троєщини, проспекті Перемоги, перед Теремками, Виноградарем та на Хрещатику. І аж ніяк не по дорозі Пущу Водицю, Кончу Заспу, а тим більше в аеропорт:)

Така величезна щільність реклами на Бориспільській трасі свідчить, що це театр для невеликої кількості глядачів і насамперед для Президента. Саме він та зарубіжні гості найчастіше користуються дорогою з Києва до міжнародного аеропорту. Однак саме тут рекламісти ПР, якраз і роблять найбільшу помилку. Хоч це, очевидно, і подобається Віктору Януковичу, але таке засилля реклами правлячої партії говорить про її недемократичність більше, ніж десятки заяви Ганни Герман.

Втім, впевнений, якби не її хвороба, принаймні у рекламі Партія регіонів діяла б дещо хитріше.

Блог автора – матеріал, який відображає винятково точку зору автора. Текст блогу не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, яка у ньому піднімається. Редакція "Української правди" не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія. Точка зору редакції УП може не збігатися з точкою зору автора блогу.

Україна має визначитись із стратегією на Закавказзі.

Довгий час Україна цікавилась виключно внутрішньополітичною проблематикою. Спроби вийти на регіональний рівень, як то утворення ГУАМ, що замислювалось як економічний союз Грузії, України, Азербайджану та Молдови, на жаль успішно були погашені російською агентурою...

Продаж телеканалів Порошенка – свобода слова понад усе.

Правду кажучи, я вражений елегантністю рішення Порошенка, який позбавив владу головного важелю тиску на непідконтрольні їй телеканали П'ятий і Прямий...

Чому Зеленський не засудив сексизм Корнієнка та Арахамії?

Відповідь можна знайти в інструкціях, які отримали перед ефірами народні депутати від Слуги народу. Я так розумію автор цих темників-інструкцій Михайло Подоляк...

Мюнхенське шоу і традиційний скандал

Участь Зеленського у щорічній мюнхенській конференції з питань безпеки вже традиційно для нового президента привернула увагу низкою скандальних заяв на фоні відсутності системного змісту...

Соцопитування – підтримка ЄС зросла у півтора рази

Сьогодні чорний день для опонентів Петра Порошенка – всього лише через 8 місяців після обрання Зеленського президентом з'ясувалося, що рейтинг партії його головного опонента відчутно зростає...

Чому задоволений Путін і як ДБР працює в інтересах Росії?

Після зустрічі із президентом Зеленським, що відбулася одразу після переговорів у Нормандському форматі, президент Путін заявив, що він задоволений...