Віктор Уколов Політолог, колишній журналіст, екс-народний депутат ВР 6 скликання, співпрацює з Адміністрацією президента

Тимошенко про ''нікчемну'' і ''зомбуючу'' рекламу

13 червня 2018, 18:02

Це не вигадка – чотири роки тому Юлія Тимошенко сама заявила про категоричне несприйняття "зомбуючої реклами". 27 березня 2014 року тодішній кандидат у президенти, звертаючись до конкурентів, говорила:

"Я пропоную всім, хто буде балотуватися – і я почну з себе – відмовитися від цієї зомбуючої, пустої, нікчемної реклами, яка розташована завжди на всіх виборах по біг-бордам, стовпам, по підворіттям, на каналах телебачення".

Нагадую про цю заяву, бо не розумію, що змінилося у світогляді керівника Батьківщини, чиї, як вона казала, "зомбуючі" рекламні площини у велетенській кількості заповнили вулиці наших міст сьогодні.

Можу припустити, що для Юлії Володимирівни її власна реклама вже не "нікчемна" і не "зомбуюча". Сподіваюсь у "Батьківщини" вистачить офіційних білих надходжень, щоб прозвітувати потім у НАЗК про таку величезну рекламну кампанію.

А ще звертає увагу неймовірна схожість логотипу з білборду з лого відомої торгової марки "Novacel".

Для розробників борду Тимошенко повідомляю: "Novacel" – це марка захисних плівок, які легко приклеюються до будь-яких поверхонь.





Корупція1145 Уряд реформ329 Україна та Європа949 Вибори-2014153 Aтака Путіна1120
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter