11 травня 2011, 15:28

КОНЦТАБІР АУШВІЦ. До уваги одного з олігархів.

Один із героїв списку "найбагатших українців", котрий має дозвіл на постійне проживання в Австрії, у приватній бесіді перед 9-м травня сказав: "Якби це залежало від мене, у Другій Світовій перемогла би інша сторона. Тоді, можливо, жили би так, як зараз живуть вони".

Не секрет, що такі як він не любили читати книжок, не мали хисту до наук і не цікавилися історією. Але картинки розуміє кожен.

***Присвячується всім, кому не вистачило життя про це розказати***



Пункт реєстрації в'язнів. Тут заповнювали особові картки, освідували та видавали форму.

Фотографували з трьох ракурсів. А не з двох, як заведено зараз в МВС.

З 1940 по 1945 рр. "табір смерті" не зміг самовільно залишити жодний арештант.

Після каторжних робочих днів спали в цегляних комірках, на сіні.



Неслухняні та буйні окремим рішенням гестапо засуджувались до смерті від голоду й поміщалися в цей карцер.

Ця одноповерхова споруда забрала життя сотень тисяч людей.

Тут засудженні до страти лишали одяг, перш ніж зайти "в душову".

В краниках ніколи не було води. З них ішов смертельний газ "Zyklon B". Все закінчувалося менше ніж за 10 хвилин.

За стінкою – печі для спалювання "біомаси", як висловлювались німці.

Речі закатованих...

використовувалися для потреб Рейху.



P.S. Готовий до дискусії на www.facebook.com/kostiantyn.usov

Блог автора – матеріал, який відображає винятково точку зору автора. Текст блогу не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, яка у ньому піднімається. Редакція "Української правди" не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія. Точка зору редакції УП може не збігатися з точкою зору автора блогу.

За що воює з киянами маршруточна мафія

Рівно місяць тому Комунальна служба перевезень почала робити те, що не робила 7 років поспіль, – почала по-справжньому перевіряти столичні маршрутки...

''Швидкість затору''. Чому європейські столиці їдуть 30 км/год

Берлін, Париж, Гельсінкі, Лондон, Вроцлав, Варшава, Осло, Брюсель, Мадрид, Барселона і вже Амстердам. Усі ці міста мають успішний досвід щодо зменшення аварійності та травматизму на дорогах завдяки обмеженню швидкості на міських вулицях до 30 км\год...

Моя позиція щодо запрошення повернутись на ТВі

Я для себе вирішив, що не візьмусь за керівництво редакцією журналістських розслідувань на ТВі, якщо в ній не буде тих людей, з якими я працював раніше...

ІНШИЙ ЛУЦЕНКО

Юрій Луценко пройшов це жорстоке випробування із мужністю, на яку мало хто здатний. Він не зламався, не прогнувся, і нічого ні в кого не просив...

''ЗАСНІЖЕНА ВЕСНА''. Армію – не орендують.

"ЗАСНІЖЕНА ВЕСНА" Вчора все було скромно, але щиро. Ми зібрались на Майдані, аби руками допомогти визволенню Києва з полону. Добирались метрополітеном, тримаючи по кілька лопат кожний...

''ЗАСНІЖЕНА ВЕСНА''. Майдан незалежності, 19:00. СЬОГОДНІ. З ЛОПАТАМИ

На $300 мільйонів доларів, які коштували б/у поїзди Hyundai, влада могла купити близько тисячі нових надпотужних снігоприбиральних машин. На неймовірні мільярди, вбухані в зведення найдорожчих у світі стадіонів, влада могла б побудувати дороги...