26 квітня 2013, 18:44

Моя позиція щодо запрошення повернутись на ТВі

Я для себе вирішив, що не візьмусь за керівництво редакцією журналістських розслідувань на ТВі, якщо в ній не буде тих людей, з якими я працював раніше.

Тобто, свою роботу в ефірі програм "Знак Оклику", "Знак Оклику! Щодня", і "Особливий формат" я допускаю ВИКЛЮЧНО якщо нове керівництво каналу гарантує мені та іншим журналістам цих проектів:

- збереження попереднього колективу розслідувачів;

- збереження режиму свободи, який панував у нашій редакції, коли, наприклад, виходила "Лук'янівка";

- невтручання у вибір тем і редактуру сюжетів;

- невтручання у підготовку нашого власного, збалансованого розслідування подій, які відбулись із компаніями, причетними до заснування ТВі;

- вихід зазначеного розслідування в ефір;

Якщо вертатись на ТВі, то потрібно бути чесним і перед собою, і перед глядачами. Що ж до глухого страйку, який оголосили журналісти новин ТВі – на мою думку, їм також потрібно готуватись до повернення в ефір, але виключно на умовах, що дозволять цій частині колективу не втратити власне обличчя.

Блог автора – матеріал, який відображає винятково точку зору автора. Текст блогу не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, яка у ньому піднімається. Редакція "Української правди" не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія. Точка зору редакції УП може не збігатися з точкою зору автора блогу.

За що воює з киянами маршруточна мафія

Рівно місяць тому Комунальна служба перевезень почала робити те, що не робила 7 років поспіль, – почала по-справжньому перевіряти столичні маршрутки...

''Швидкість затору''. Чому європейські столиці їдуть 30 км/год

Берлін, Париж, Гельсінкі, Лондон, Вроцлав, Варшава, Осло, Брюсель, Мадрид, Барселона і вже Амстердам. Усі ці міста мають успішний досвід щодо зменшення аварійності та травматизму на дорогах завдяки обмеженню швидкості на міських вулицях до 30 км\год...

Моя позиція щодо запрошення повернутись на ТВі

Я для себе вирішив, що не візьмусь за керівництво редакцією журналістських розслідувань на ТВі, якщо в ній не буде тих людей, з якими я працював раніше...

ІНШИЙ ЛУЦЕНКО

Юрій Луценко пройшов це жорстоке випробування із мужністю, на яку мало хто здатний. Він не зламався, не прогнувся, і нічого ні в кого не просив...

''ЗАСНІЖЕНА ВЕСНА''. Армію – не орендують.

"ЗАСНІЖЕНА ВЕСНА" Вчора все було скромно, але щиро. Ми зібрались на Майдані, аби руками допомогти визволенню Києва з полону. Добирались метрополітеном, тримаючи по кілька лопат кожний...

''ЗАСНІЖЕНА ВЕСНА''. Майдан незалежності, 19:00. СЬОГОДНІ. З ЛОПАТАМИ

На $300 мільйонів доларів, які коштували б/у поїзди Hyundai, влада могла купити близько тисячі нових надпотужних снігоприбиральних машин. На неймовірні мільярди, вбухані в зведення найдорожчих у світі стадіонів, влада могла б побудувати дороги...