26 жовтня 2021, 17:43

За що воює з киянами маршруточна мафія

Рівно місяць тому Комунальна служба перевезень почала робити те, що не робила 7 років поспіль, – почала по-справжньому перевіряти столичні маршрутки.

На дорогах Києва – купа мотлоху, якого треба позбутися, замінивши його на повнорозмірний, комфортний транспорт. Ми хочемо прибрати маршрутки з міських доріг. Для цього місто змінило умови конкурсу на здійснення пасажирських перевезень і висунуло конкретні умови перевізникам: пристосування автобусу для маломобільних груп населення, дотримання температурного режиму, відсутність шумового та візуального забруднення в салоні, інформаційний плакат з інформацією про водія, перевізника та контактами для звернень, обслуговування пасажирів державною мовою тощо. Тим, хто поки що їздить за діючими договорами ми запропонували підписати додаткові угоди, які містять більшість цих вимог. На більше половини маршрутів – 79 із 150 – вже підписано нові договори.

Ті, які не погодились, усіма засобами намагаються зірвати нашу реформу. Маршруточна мафія воює з нами у трьох площинах: фізичне насильство, юридичні диверсії та інформаційні атаки на менеджерів міста. Витрачають багато часу, сил і фінансів. Це ті перевізники, бенефіціари яких в традиціях 90-х влаштовували стрілянину під Броварами, відправляли бійців зривати конкурс перевізників, а зараз організовують блокування комунального транспорту, трощення автобусів молотками, збройні напади на водіїв та брудні публікації в медіа. І це ті перевізники, які через ручні суди хочуть заборонити місту робити перевірки та розривати договори.

Влітку місто звільнило за втратою довіри увесь склад Комунальної служби перевезень, після чого почався аудит КСП. Під час проведення аудиту виявлено чисельні порушення конкурсних документів минулих років. Порушники заради перемоги на конкурсах діяли за відпрацьованою схемою:

1. На конкурс подавалися документи про те, що у випадку перемоги перевезення здійснюватимуться хорошими транспортними засобами.



2. На кожний з різних маршрутів подавались одні й ті самі автобуси в обмеженій кількості з однаковими держномерами.

3. Дублювання поданих автомобілів не перевірялось. Мафії всюди надавалась безпідставна перемога, прості перевізники та "Київпастранс" – системно програвали.

4. На маршрут замість обіцяного транспорту виходили іржаві бляшанки.

5. Нормальні автобуси, наявні в обмеженій кількості, в якості ширми використовувались для перемоги в наступних конкурсах.



В результаті сьогодні на вулицях Києва замість нормальних автобусів, які мали їздити згідно поданих документів, їздять іржаві Богдани.

Але місто має твердий намір реформувати галузь пасажирських перевезень і захистити киян.

Вже до кінця жовтня ми оголосимо новий конкурс на визначення перевізників на міських маршрутах загального користування.

Блог автора – матеріал, який відображає винятково точку зору автора. Текст блогу не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, яка у ньому піднімається. Редакція "Української правди" не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія. Точка зору редакції УП може не збігатися з точкою зору автора блогу.

За що воює з киянами маршруточна мафія

Рівно місяць тому Комунальна служба перевезень почала робити те, що не робила 7 років поспіль, – почала по-справжньому перевіряти столичні маршрутки...

''Швидкість затору''. Чому європейські столиці їдуть 30 км/год

Берлін, Париж, Гельсінкі, Лондон, Вроцлав, Варшава, Осло, Брюсель, Мадрид, Барселона і вже Амстердам. Усі ці міста мають успішний досвід щодо зменшення аварійності та травматизму на дорогах завдяки обмеженню швидкості на міських вулицях до 30 км\год...

Моя позиція щодо запрошення повернутись на ТВі

Я для себе вирішив, що не візьмусь за керівництво редакцією журналістських розслідувань на ТВі, якщо в ній не буде тих людей, з якими я працював раніше...

ІНШИЙ ЛУЦЕНКО

Юрій Луценко пройшов це жорстоке випробування із мужністю, на яку мало хто здатний. Він не зламався, не прогнувся, і нічого ні в кого не просив...

''ЗАСНІЖЕНА ВЕСНА''. Армію – не орендують.

"ЗАСНІЖЕНА ВЕСНА" Вчора все було скромно, але щиро. Ми зібрались на Майдані, аби руками допомогти визволенню Києва з полону. Добирались метрополітеном, тримаючи по кілька лопат кожний...

''ЗАСНІЖЕНА ВЕСНА''. Майдан незалежності, 19:00. СЬОГОДНІ. З ЛОПАТАМИ

На $300 мільйонів доларів, які коштували б/у поїзди Hyundai, влада могла купити близько тисячі нових надпотужних снігоприбиральних машин. На неймовірні мільярди, вбухані в зведення найдорожчих у світі стадіонів, влада могла б побудувати дороги...