Київенерго
Так сталось, що моє життя складається з неймовірної кількості абсолютно алогічних речей чи ситуацій. Речей, яких не повинно існувати, але мені вони трапляються. Це, в більшості, штуки несуттєві і, окремо одна від одної, абсолютно мирні (у них навіть є певний шарм чи екзотика). Але разом вони утворюють гіганську потвору, яку найкраще характеризує слово "дибілізм". Я підозрюю, що ви також стикаєтесь з цими речами/ситуаціями. І у вас також з"являється розгублено-здивований вираз обличчя при зустрічі з ними (наприклад 20-метрова брудна тряпка на доріжці у вагоні потяга чи новий голова Конституційного суду), але оскільки вони наче і неважливі, то вони одразу ж і забуваються. Я вирішив записувати їх. Далі мова піде про одну з таких ситуацій. Але спочатку я хочу звернутись до ПАТ Київенерго.
Шановне Київенерго. Ти – молодець. У тебе є сайт. Там є рубрика "споживачам" з приміткою "побутовим", а в дужках "населення" (мабуть, так, щоб я – населення – випадково не переплутав себе з кимось іншим).
Київенерго, ти загалом молодець. У мене вдома є світло. Дуже рідко воно зникає. І я лише чув історії про те, як у Києві від стрибків напруги горять електричні прилади. З моїми електричними приладами такого ніколи не траплялось. Тому, я можу написати, що впринципі, твоя робота мене влаштовує. Але є одне питання, на яке я не можу знайти відповіді.
Коли я хочу потрапити до когось із твоїх спеціалістів, дорогий Київенерго, то я дивлюсь на їх графік роботи. Погодься, дорогий Київенерго, було б дуже дивно, якби я приходив у твій офіс і грюкав тобі у двері годині о 8-й вечора.
А от і моє питання:
шановний Київенерго, чому твої контролери намагаються звірити покази лічильника у мене вдома, коли я на роботі? Чому вони котрий рік вперто приходять до мене додому у робочі дні з 10-ї до 18-ї і дзвонять мені в двері? На що вони розраховують? Вони думають, що тільки вони з 10-ї до 18-ї працюють, а всі інші в цей же час споживають електроенергію, при чому за місцем реєстрації?
Я розмію, що це їхня робота "звіряти лічильники". Але хтось же їм сказав "ходіть по квартирах"? Мені також цікаво дізнатись, в якому кабінеті у твоїх коридорах, дорогий Київенерго, з"явилось рішення "ходити по квартирах "населення", коли населення немає вдома"?
У тебе, шановний Київенерго, є цілий САЙТ! Є "місія", "цінності" і "бачення реалізації своєї стратегії". В тебе є топ-менеджмент в кінці-кінців! А твої контролери, як ходили звіряти лічильники з 10-ї до 18-ї, так і ходять.
Розумієш у чому парадокс? Я сподіваюсь, що так.
А в цілому до тебе, Київенерго, претензій немає. Просто питання.