29 жовтня 2018, 11:35

#UkraineNow – перемога в Берліні

В п'ятницю в Берліні відбулася церемонія нагородження однієї з найпрестижніших премій в сфері дизайну та реклами – RedDot Award. Для України це був вечір перемог – не тільки визнання бренду UkraineNow, але й Гран-прі, багато нагород best of the best.

І нарешті – про Україну заговорили в заключному слові на фінальній церемонії – про війну, про виклики, і водночас – про реформи та бажання мінятися:



Адже саме агенція Банда стала агенцією року, Red Dot Agency of the year 2018!



Міністр Юрій Стець написав у себе в фб: "Ще півроку тому #зрада охоплювала всіх і вся – куди пішли наші державні гроші? Ми відповідали: спокійно, жодної копійки державних грошей на створення бренду Ukraine NOW не витрачено.

#зрадники стогнали – чому ці діти, а не мега професіонали? Ми відповідали: це не діти, це мега професіонали, просто ви в тому нічого не розумієтесь.

Тепер вони визнані світом рекламісти. #banda, присвятіть цю перемогу #вічноневдоволеним... Ми пишаємось Вами!"

П.С. Звичайно ж, це перемога великої команди – Уряду, який підтримав єдиний бренд, британських радників, які запропонували концепцію Ukraine Now, усіх учасників Комісії з популяризації України в світі, а також всіх, хто вірить в перемоги України!

П.П.С. А ще в Берліні на туристичних автобусних маршрутах hop on hop off є чудовий український переклад Соні Сотник – кращий навіть за англійську версію! І це теж один з проектів, який минулого року підтримало Міністерство інформаційної політики.

#БранціКремля

#ТвояКраїнаFest

#УкраїнськіАмаzонки

#МаркетМов

#ЗапросиМенезВійни

#ДніУкраїнськогоКіно

#ОсвітніПроекти

Як стати хорошим міністром

Якось моя подруга спитала мене, що б я змінив в міністерстві культури, якби став міністром. Я відповів, що тут не вкластися у два слова, що має бути комплексна історія, і тільки тоді зміни стануть не косметичними, а реальними...

Як вийти з трикутника Карпмана

В ці дні загострилася дискусія щодо "хороших росіян", категорій "свій – чужий", і за подачі Дмитра Золотухіна – рефлексії про замкнутість українців в трикутнику Карпмана (схема "жертва-рятівник-переслідувач")...

Апологія The Gaze Media

Скоро буде рік, як я допомагаю проекту The Gaze Media – як радник Мультимедійної платформи іномовлення. Хоча сам проект публічно існує лише чотири місяці, до цього була підготовча фаза, включно зі зйомками та написанням...

Як вижити в інформаційному хаосі

Пандемія коронавірусу виявила багато неусвідомлених раніше проблем людства, держав та індивідів. Так, чи не найбільш сильний вплив на наше майбутнє матиме інформаційний вплив на людей та їхню поведінку...

Стратегічні комунікації з широко заплющеними очима

Роль інформаційних технологій давно зросла в усіх аспектах нашого буремного життя. Особливо це стосується публічної політики. Неправильна комунікація реформ, недостатність інформації для споживачів, помилкове визначення стратегічних пріоритетів – і навіть хороші ініціативи ризикують потонути в хвилях критики...

Чи можливо виграти в інформаційній війні?

Існує коротка і неприємна відповідь на винесене зверху запитання. Неможливо. Так само, як неможливо забезпечити безпеку – затерте словосполучення багатьох офіційних документів, яке перестрибнуло до нас через паркан незалежності з країни абсурду і безглуздя...