12 березня 2009, 13:11

Стратегія та брендінг міста під час кризи

Запізнившись сьогодні на один день, можеш загубити рік, і навіть й решту життя.

Східна мудрість




На сьогодні в Україні склалася наступна ситуація: криза фінансова й економічна стимулювала кризу довіри до інститутів влади, банків, національної валюти.

Ні політики, ні економісти і фінансисти не можуть дати чітких відповідей і тим більш прогнозів з приводу того, що буде завтра. В цій ситуації регіональним керівникам, що зацікавлені в розвитку власних регіонів, відповіді доводиться шукати власноруч.

В зв'язку з підсиленням конкуренції між окремими містами за частку споживачів, туристів, інвестицій, поваги та уваги мегаполіси стають центрами тяжіння і міжнародного суперництва в галузі капіталів, талантів, вражень та слави.

Системна побудова стратегії в епоху кризи дозволяє зв'язати бачення майбутнього розвитку міста з цілями конкретних програм, які, в свою чергу, конкретизуються в адекватні проекти і можливості.

Кожен регіон в світі, має свій імідж і є брендом. Створення позитивного міжнародного іміджу та брендінгу є однією з ключових задач, які ставить перед собою, в наш час, кожна держава, регіон, місто, яке прагне забезпечити своїм громадянам гідний рівень життя, а також стати активним учасником міжнародного співтовариства. Вдалий брендінг території дозволяє ефективно боротися за світові інвестиційні та туристичні потоки.

Сучасна криза відзначила декілька тенденцій:

1. Зміна підходів та парадигм. В зв'язку з прискоренням прогресу та кризових процесів – принципово змінюються правила гри в економіці, політиці, бізнесі. Всі, хто залучає новітні технології та підходи чи адекватні старі – вийдуть з кризи з найменшими втратами.

2. Конкуренція стала жорсткішою. Сегменти споживання скорочуються як в світі, так і в різноманітних галузях. Конкурентна боротьба переважно переходить в інформаційну сферу і стає більш технологічною та агресивною.

3. Віртуальна додана вартість зникає. Це стосується товарів, послуг, віртуальних цінностей. Залишається запит на реальні функціональні характеристики, оптимальне та конкурентноздатне співвідношення ціна-якість.

4. На перший план виступають адекватні стратегії. Той, хто має стратегію, знає, що робити в майбутньому, володіє необхідною інформацією та даними – знаходиться в принципово виграшному положенні порівняно з іншими.

5. Кожен сам за себе. Надія на державу, вищі інстанції, фінансову систему та глобальну зацікавленість в регіональних проектах тане на очах. Хто як підготувався, чи має відповідні стратегії, ресурси і технології – таким чином зможе вижити.

Що дасть стратегія і брендінг міста під час кризи?

Під час кризи головним питанням для лідерів територій є питання – що робити?

Для відповіді на це питання необхідно оперативно провести низку досліджень та стратегічну діагностику ресурсів і потенційних можливостей. А потім скласти адекватну ситуації стратегію та стратегічний план дій, так як в теперішній ситуації неправильні кроки в управлінні містом чи регіоном можуть призвести до катастрофічних наслідків.

Для цього необхідно залучати кращих спеціалістів в галузі стратегування, розвитку регіонів, брендінгу.

Адекватна стратегія розвитку міста в умовах кризи – має саме актуальне значення, як для виживання основних сфер життя міста, так і для планування розвитку пріоритетних напрямків, збереження соціальних програм для добробуту жителів.

В результаті відмітимо, що під час кризи необхідно направляти ресурси не лише на підтримку життєзабезпечення і виживання, але й на розробку стратегій. Це, по-перше, допоможе найменш боляче пережити кризу, а по-друге, після нього мати чітку уяву – що робити і куди пріоритетно направляти ресурси.

powered by lun.ua

Чи можливо приймати бюджет країни без програми Уряду?

Сьогоднішня ситуація з Державним бюджетом України показує що у країни немає стратегії. Тільки на рік і тільки у вигляді бюджету. Це не новина, адже Уряд Дениса Шмигаля давно працює без власної програми...

Вірусна загроза 2022

Коли розпочалася паніка у зв'язку з розповсюдженням нового вірусу по планеті в кінці 2019 на початку 2020 року, багато хто подумав, що це сезонний вірус по типу "пташиного або свинячого грипу", або навіть, простого грипу і за пару місяців він сам зникне без допомоги вакцин і різних карантинів...

ЧИ МОЖЛИВИЙ НОВИЙ ПОЛІТИЧНИЙ ПРОЕКТ В УКРАЇНІ?

Вибори – це стратегічна гра, але дуже різна для всіх, хто приймає участь. Одні вирішують і стратегічно контролюють процес, а інші – тільки споглядають, і не все бачать...

УКРАЇНА-2020: ВІДСУТНІСТЬ ЛОГІКИ

Україна вже більше ніж півтора року живе з новим президентом і новою владою. Президентом, який "із простого вчителя став Президентом", депутатів, які пишалися тим, що вони не були в політиці, державному управлінні і не мають досвіду...

ДЕНЬ ДИСКРЕДИТАЦІЇ ГІДНОСТІ

Сьогодні в Росії вже святкують проведення вдалої інформаціонної спецоперації по дискредитації Майдану Гідності і гордості українців за подвиг Небесної сотні...

ШОУ РОЗСЛІДУВАННЯ

Прийшли часи коли розслідування кримінальних справ проводять як шоу, з великим екраном, спікерами для телевізору і суд не має значення... І Президент України до суду (!) зовсім не тисне на слідство (!)...