17 листопада 2009, 14:51

''Шедеври'' брендінгу країн і міст

Ефективний бренд території, позитивний імідж – є стратегічним елементом конкурентноспроможності країн. Але деякі рекламні ідеї можуть цей імідж і м'яко кажучи "не покращити".

Свіжим "шедевром" в компанії брендінгу країни – виділилася Латвія. На рекламних плакатах замість "Easy to go, hard to leave" ("Легко приїхати, важко покинути") написано "Easy to go, hard to live" ("Легко приїхати, важко жити"). посилання



Туристична кампанія, яка має розпочатися з23 листопада, розрахована на туристів з Естонії, Росії, Литви, Норвегії, Швеції, Німеччини та Фінляндії.

На цю рекламну кампанію, яка триватиме п'ять тижнів, виділено 500 тисяч євро. Метою кампанії є відмовитися від образу Риги як центру нічних розваг і підкреслити наявність у місті історичних пам'яток.

Ще "шедевр" брендінгу міст, на мою думку, видав російський дизайнер Артемій Лебедєв. Він розробив логотип для міста Пермі. Він наголошує, що цей логотип буде використовуватись в місті будь де – "от урн и скамеек до афиш и бланков".



Не так давно "шедевр" розробили і в Міністерстві культури і туризму України.

В 2007 році була запущена рекламна кампанія України про зимовий відпочинок "Україна. Для закоханих у сніг" в ефірі закордонних телеканалів EuroNews і NGC, та на біг-бордах у Загребі і Дубровніку в Хорватії, у Будапешті в Угорщині, у Братиславі в Словаччині, у Варшаві в Польщі й у Празі в Чехії. До речі, у всіх цих країнах є власні гірськолижні курорти...



рекламний ролік

Завдяки програмі Міністерство культури і туризму планувало збільшити потік іноземних туристів до країни на 20-30% (!). На мою думку ця кампанія не мала відношення до збільшення туристичного потоку. Для збільшення туристичних та інвестиційних потоків необхідна системна та інтегральна стратегія брендінгу України. Для цього необхідний цілий комплекс якісних та кількісних досліджень. На базі яких і робляться програми та рекламні кампанії територій. Маю надію, що Україна зробить системні кроки в цьому напрямку.

Також важлива комунікація між державними структурами, які займаються міжнародними відносинами, туризмом, інвестиційною діяльністю. Про соласованість керівництва державою, я вже взагалі мовчу.

Основною проблемою в цій справі є – вибір того, хто може зробити дійсно ефективну кампанію. І головне, хто вибере того, хто може зробити таку компанію. Чиновникам в цій ситуації потрібно покладатись або на власну інтуїцію, або на найдешевшу пропозицію, або на визнаних в світі спеціалістів...

powered by lun.ua

Чи можливо приймати бюджет країни без програми Уряду?

Сьогоднішня ситуація з Державним бюджетом України показує що у країни немає стратегії. Тільки на рік і тільки у вигляді бюджету. Це не новина, адже Уряд Дениса Шмигаля давно працює без власної програми...

Вірусна загроза 2022

Коли розпочалася паніка у зв'язку з розповсюдженням нового вірусу по планеті в кінці 2019 на початку 2020 року, багато хто подумав, що це сезонний вірус по типу "пташиного або свинячого грипу", або навіть, простого грипу і за пару місяців він сам зникне без допомоги вакцин і різних карантинів...

ЧИ МОЖЛИВИЙ НОВИЙ ПОЛІТИЧНИЙ ПРОЕКТ В УКРАЇНІ?

Вибори – це стратегічна гра, але дуже різна для всіх, хто приймає участь. Одні вирішують і стратегічно контролюють процес, а інші – тільки споглядають, і не все бачать...

УКРАЇНА-2020: ВІДСУТНІСТЬ ЛОГІКИ

Україна вже більше ніж півтора року живе з новим президентом і новою владою. Президентом, який "із простого вчителя став Президентом", депутатів, які пишалися тим, що вони не були в політиці, державному управлінні і не мають досвіду...

ДЕНЬ ДИСКРЕДИТАЦІЇ ГІДНОСТІ

Сьогодні в Росії вже святкують проведення вдалої інформаціонної спецоперації по дискредитації Майдану Гідності і гордості українців за подвиг Небесної сотні...

ШОУ РОЗСЛІДУВАННЯ

Прийшли часи коли розслідування кримінальних справ проводять як шоу, з великим екраном, спікерами для телевізору і суд не має значення... І Президент України до суду (!) зовсім не тисне на слідство (!)...