Імідж України 2010 – нові реалії
В останній час активізувалися в нашій країні заходи з іміджу та брендінгу України.
Ситуацію з міжнародним іміджем України, сприйняття України в середині країни наша компанія моніторить постійно. Іноді ми оприлюднюємо цю інформацію для широкого загала.
Ця галузь і тема іміджу України була завжди недофінансована в нашій країні.
В останній час, в контексті проведення ЄВРО-2012 навіть декілька програм профінансовано і виконано державою. Але про системну роботу в цій галузі годі й говорити...
Темою покращення іміджу країни дуже важливо займатись в принципі, але вкрай важливо – цим займатись професійно.
За методологією Bohush Communications імідж і брендініг України можна оцінювати за трьома показниками: інвестиції, туризм та міграція на міжнародному національному та регіональному рівнях. По цим показникам Україна, на жаль, має стійке падіння (!).
Це вже не говорячи про рівень демократії та проведення чесних і прозорих виборів, легітимність дій влади. Ці пункти ми не враховували ще декілька років, тому що вважали, що з цим в нашій країні все Оk. Після останніх місцевих виборів, я розумію, що показники рівня демократіїї теж особо актуалізувалися.
Хочу представити декілька слайдів презентації з цієї теми
Імідж лідерів держави – є складовою інформаційної безпеки. Дискредитація керівництва країни – розцінюється як атака в сучасних інформаційних війнах.
Востаннє на перших шпальтах світових ЗМІ Україна висвітлювалась як дикунська країна, з такими ж депутатами в парламенті.
Потрібно дуже багато працювати, щоб попасти на перші шпальти цих газет в позитивній тональності.
Ще раз – огляд досліджень в галузі іміджу України
Інвестиції – найболючіша тема сьогоднішньої України. Іноземні інвестори не йдуть сюди навіть під проекти ЄВРО – 2012.
Французька агенція Coface оцінювала на протязі 2007-2009-х років рейтинг інвестиційних ризиків України як "С" (прим.- найкращий "А", найгірший "D"). В 2010 році Україну вперше оцінено "D". Це дуже поганий показник для іноземних інвесторів.
Якщо говорити про міграційну складову іміджу України, то працездатне населення скоріше хоче виїхати з України, ніж сюди приїхати та жити і робити бізнес, та вкладати інвестиції в цю країну. Про цифри можна сперечатись це 6 мільйонів чи 10. Але факт є факт – високопрофесійні наукові кадри ідуть з України шукати кращої долі.
Якщо говорити про програми брендінгу, тут багато різних активностей в різних напрямках.
А що робити на першому етапі?
Якщо цікавлять мої статті з цієї теми:
Майбутнє іміджу України
Инвестиционный имидж и климат Украины
ЄВРО-2012. Стратегія комунікації
Можливості покращення іміджу України в контексті ЄВРО-2012
Имидж Украины в Санкт-Петербурге
Імідж України: український космос
Міжнародний імідж України: проблеми і перспективи
Імідж України: можливі перемоги і поразки
''Шедеври'' брендінгу країн і міст
Промоція та брендінг міста-курорта Трускавець
Брендинг регионов: Одесса
Мнения по поводу нового логотипа и слогана Одессы
Стратегія та брендінг міста під час кризи
Две новости для инвестиционного имиджа Украины
Блог автора – матеріал, який відображає винятково точку зору автора. Текст блогу не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, яка у ньому піднімається. Редакція "Української правди" не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія. Точка зору редакції УП може не збігатися з точкою зору автора блогу.