Євген Бистрицький Доктор філософських наук, професор, завідувач відлілом Інституту філософії НАН України ім. Г.С. Сковороди

І ВАМ ЦЕ ЗАРАХУЄТЬСЯ!

06 жовтня 2017, 10:05

Зараз той особливий випадок, коли напівсистемна – вірю, що демократична – опозиція з лідерами всередині та майданчиками і майданами поза парламентом МАЄ ПІДТРИМАТИ ПРЕЗИДЕНТА. Це треба, щоб відстояти соборність України і перемогти агресора.

ПІДТРИМАТИ задля прийняття закону про реінтеграцію Донбаса та про продовження часу дії закону про особливий статус Донбасу.

ПІДТРИМАТИ ЗАРАЗ, незважаючи на небажання Президента обговорювати та переконувати політиків та суспільство у власній правоті. Незважаючи на його небажання, невміння чи нерозуміння як здійснювати публічну політику.

ПІДТРИМАТИ, втлумачуючи собі міжнародну необхідність включення у закон положення про Мінські угоди та переконавші Президента про включення рівноправної згадки про Крим.

ПІДТРИМАТИ, незважаючи на вашу послідовність – вірю, що не ситуативну – у боротьбі проти владної корупції, непослідовних реформ, неподолану олігархію та підняті прапори з образом несправедливо ображеного Міхаєла.

ПІДТРИМАТИ міжнародний досвід обраного Президента, незважаючи на власні політичні амбіції, щоб забезпечити цілісність – суб'єктність – нашоі зовнішньої політики у протистоянні смертельно небезпечному агресору.

ПІДТРИМАТИ, залишаючи для поступового майбутнього культурну соборність Украіни та поки що поступаючись власним різним культурним сумлінням.

Наполягаючи на своїй правоті та чеснотах, але підтримати.

І ВАМ ЦЕ ЗАРАХУЄТЬСЯ!

Коментарі — 23
meua _ 07.10.2017 05:06
IP: 35.195.195.---
Г-н Быстрицкий,
вот его поддерживают, НЕ ГЛЯДЯ, о опохмелившись, пугаются: за что голосовали, чет попутал.
Не черт, а президент, ни единому слову которого верить нельзя.
Orest Jj _ 06.10.2017 21:10
IP: 77.52.23.---
бог простит.
Anatol Zubenko _ 06.10.2017 16:44
IP: 35.190.198.---
Олександр Перший:
Александр Комарницкий:
А где Вы видите УКРАИНСКУЮ власть? Нет ее.
Коли я кажу українська влада, то маю на увазі владу, яка представляє державу Україна. Як що ви маєте на увазі національність, то хто по вашому президент Порошенко? Голова ВРУ Парубій, міністри Петренко, Кіриленко, Рева, Тука, Кубів, Розенко, Зубко, Семірак, Супрун, Кутовий, Насалик, Стець, Полторак, Гриневич, Ніщук, Данелюк, Саєнко?
Все выкрещенные евреи!
Олександр Перший _ 06.10.2017 14:38
IP: 188.163.12.---
Александр Комарницкий:
А где Вы видите УКРАИНСКУЮ власть? Нет ее.
Коли я кажу українська влада, то маю на увазі владу, яка представляє державу Україна. Як що ви маєте на увазі національність, то хто по вашому президент Порошенко? Голова ВРУ Парубій, міністри Петренко, Кіриленко, Рева, Тука, Кубів, Розенко, Зубко, Семірак, Супрун, Кутовий, Насалик, Стець, Полторак, Гриневич, Ніщук, Данелюк, Саєнко?
Александр Комарницкий _ 06.10.2017 14:18
IP: 188.163.10.---
Олександр Перший:
Так, це державницький підхід. Згоден з вами, пане Євген, підтримую повністю.
Звертаючись до адекватних дописувачів, скажу так: треба почути розумних людей, а не біснуватих ідіотів, які нічого путнього запропонувати на можуть, лише тупу ненависть до української влади.
А где Вы видите УКРАИНСКУЮ власть? Нет ее.
Нашихбють _ 06.10.2017 13:37
IP: 212.90.52.---
Розвелося цих словоблудних "дохторів" як тарганів на брудній кухні. Після так званої судової і пенсійної "реформи", я ще повинен цю шайку підтримувати? Не діждетесь, в мене життя одне. Респект Самопомочі і Батьківщині.
Олександр Перший _ 06.10.2017 12:40
IP: 188.163.12.---
dela test:
ПІДТРИМУВАТИ потрібно тільки ті закони, які захищають інтереси України, а не догоджають іншим країнам...
Саме про це мова: ці закони захищають інтереси України, про що і написав доктор філософських наук Євген Бистрицький.
Logic2009 _ 06.10.2017 12:18
IP: 91.196.178.---
Роман Богуцкий:
порошенко официально совершил государственную измену
Ви "проффесор" права?
Був у нас по економіці Янукович, а тепер є і у праві, "офіціальний професор".
Yaroslav Yurkiv _ 06.10.2017 12:17
IP: 146.148.120.---
Wolf Wiktor:
Мінськ, – пастка, не тільки для Порошенка, а і для України.
===============
Тобто, після прийняття Резолюції ООН, мінські угоди – це данність, яку треба виконувати беззаперечно?
Тоді виникає питання:
"Що ж то за такі Президенти в Україні, які підписують такі угоди та меморандуми, на підставі яких Держава змушена ставати на коліна?
Може це зальотні президенти-угоднікі?"
dela test _ 06.10.2017 12:06
IP: 79.110.128.---
З 1991 р. ми за мир. Дійсно, жодна нормальна людина у світі не хоче війни. Важливо за ЯКИЙ мир. Мир в 1933 році для України був не кращим за війну.
Верховна Рада так опікувалась і опікується тим, щоб усім сусідам догодити (аби ж зберегти мир), що країна й досі між двох стільців, хіба що зараз на європарламентський стілець пересунула трохи більшу частину своїх сідниць. Країни Прибалтики обрали з ким вони і вже в Євросоюзі, на їх території немає війни.
ПІДТРИМУВАТИ потрібно тільки ті закони, які захищають інтереси України, а не догоджають іншим країнам. Президентський закон про реінтеграцію і закон про продовження дії закону про особливий статус ОРЛДО влаштовують всіх окрім України та її громадян. Тому за них не можна голосувати.
Ситуація як в старому анекдоті: " Що це за слово російською "ср***вні". Ти зразу кажи або ср***в або ні".От і владі давно пора визначати в законах інтереси якої держави вона захищає, а не прикриватися складанням статей за принципом російського "ср***вні".
Олександр Перший _ 06.10.2017 11:22
IP: 188.163.12.---
Так, це державницький підхід. Згоден з вами, пане Євген, підтримую повністю.
Звертаючись до адекватних дописувачів, скажу так: треба почути розумних людей, а не біснуватих ідіотів, які нічого путнього запропонувати на можуть, лише тупу ненависть до української влади.
Микола Микитенко _ 06.10.2017 11:13
IP: 92.112.228.---
Дуже цікава пропозиція доктора філософії, може і в корупції підтримати президента?
Віктор Петренко _ 06.10.2017 11:10
IP: 35.196.88.---
Виктор Кривонос:
Багато мародерів у ВР? Так, дуже багато. Доводится купляти голоси у деяких нардепів, і це аморально і злочинно? Так, доводится і це аморально, по старому. Однак саме це є наша реальність. Саме так зараз функціонує Рада. Ну так і що тепер, нічого не робити поки ця рада при владі? Ці закони потрібні Україні і не приймати їх це зрада самих себе і це виграш для Москви. Ховати голову у пісок це дитяча помилка.
дуже слушна думка!!!підтримую на 100%!!!
Віктор Петренко _ 06.10.2017 11:09
IP: 35.185.15.---
Wolf Wiktor:
ну і чому саме пастка?може детально розпишеш з посиланням на відповідні документи?
Виктор Кривонос _ 06.10.2017 11:07
IP: 77.120.160.---
Багато мародерів у ВР? Так, дуже багато. Доводится купляти голоси у деяких нардепів, і це аморально і злочинно? Так, доводится і це аморально, по старому. Однак саме це є наша реальність. Саме так зараз функціонує Рада. Ну так і що тепер, нічого не робити поки ця рада при владі? Ці закони потрібні Україні і не приймати їх це зрада самих себе і це виграш для Москви. Ховати голову у пісок це дитяча помилка.
Olexandr Chiba _ 06.10.2017 11:06
IP: 77.122.97.---
Євген Бистрицький, і тобі це також зарахується! Будем пам'ятати шльондр продажних!
Іван Кайдашенко _ 06.10.2017 11:00
IP: 134.249.234.---
Дуже цікава пропозиція від пана Бистрицького: – Панове депутати, 1) Президент, дбаючи про свої особисті інтереси, занурив усю країну в лайно. 2) Але, незважаючи на це, ви, як патріоти України, повинні тепер витягнути країну з цього лайна!:)
Виктор Кривонос _ 06.10.2017 10:53
IP: 77.120.160.---
Безумовно, зараз треба підтримувати, тому що зараз саме ЦЕ головне. В політиці має значення лише реальність- те що можливо зараз, в умовах які є на зараз. А ідеальні мрії та фантазії до справи відношення не мають.
Anatol Zubenko _ 06.10.2017 10:39
IP: 94.153.158.---
Я извиняюсь, а какой у него международный досвид? торговать страной, попрошайничать, или стоять на коленках?...
Сергей Емельянов _ 06.10.2017 10:29
IP: 35.195.167.---
Убедительно изложил доктор философских наук. Поддержи и вам засчитается. Аргументы огонь. Сократ отдыхает.
Oleksiy Osiv _ 06.10.2017 10:28
IP: 93.72.227.---
Проголосити, що не повинно бути жодної критики Президента, або що ми всі повинні підтримувати Президента, правий він чи ні, – це не тільки НЕпатріотично і по-рабськи, але й зрадницьки аморально.

Останнє сказала не я.

Це Теодор Рузвельт.

Президент, який мав гідність та був сильним лідером у складні часи для своєї держави.

Не сприймають жодних питань по суті та будь-яких дискусій – тільки слабкі, нездатні, та ті, кому є, що приховувати. Вони ховають проекти історичних законів по півроку, а потім вимагають прийняти не читаючи за день.

А визнання РФ агресором, і захоплених територій – окупованими – мало відбутися дуже давно. Маємо вже рік законопроект про це у ВР.

І я за це обов'язково проголосую.

Тільки без ваших ігрищ про Мінськ, про вибори на окупованих територіях, про якісь майбутні неконституційні укази Президента та "геніальні" миротворчі плани про торгівлю з РФ і окупованими районами.

(с) Альона Шкрум
Oleksiy Osiv _ 06.10.2017 10:27
IP: 93.72.227.---
Ми вже вибрали "в один тур" на свою голову.
Елена Величко _ 06.10.2017 10:25
IP: 178.95.196.---
Я не можу наразі висловитись з суті та прогнозів з приводу закону,бо НЕ ЗНАЮ міжнародні норми та правила застосування,а також досвід, у таких складних ситуаціях, але треба проаналізувати, до чого все це призведе та може призвести – не орати та не поспіхом пропхати. Однак, пан Бистрицький у багатьох аспектах має рацію, тож й до нього треба прислухатись та мені хотілось висловитись з приводу безапеляційної підтримки Лідера. Коли Лідер у всьому іде за народ та народ це знає – тоді така підтримка є, й тарифи, й ціни, й пенсії, й соціалка, й медицина, й освіта...
Корупція1204 Уряд реформ357 Aтака Путіна1145 Україна та Європа982 Річниця Майдану74
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter