Євген Бистрицький Доктор філософських наук, професор, завідувач відділом Інституту філософії НАН України ім. Г.С. Сковороди

НЕМАЄ ПРОТИСТОЯННЯ ГРОМАДЯН. Є ПОЧАТОК ПОЛІТИЧНОЇ БОРОТЬБИ

24 квітня 2019, 05:34

У зв'язку з роздмухуванням трагедії немовби розколу громадян по лінії – умовно! – 25%-75% варто заспокоїтись.

Хвилюватись треба по перспективам партбудівництва, з того, що оновленого вийде і ЩО саме вийде з теперішнього 25% та з гучно заявленого нового "служіння народу".

Немає протистояння громадян. Це ясно доводить об'єднуюча об'єктивність виборчих даних, позеленілих по всім областям. Навіть героїчного ентузіазму і еталонної національної свідомості Львівської області не вистачить для нової української фронди.

Тепер буде йтись про трансформацію виборчого взаємообурення, віртуального взаємопобиття та взаємопідозр у не зовсім фронтову політичну реальність парламентських бійок.

Війна громадянських позицій переноситься на вогнетримкий рівень парламентських боїв політичних друзів-ворогів. З незмінним результатом спільних сесій обранців під вцілилим від зазіхань куполом та з перемир'ями біля буфету.

Спостерігайте, ніт!, включайтесь, друзі і колеги, в більш справжнє і чесне – тому, що більш публічне, – (пере) будівництво партійної системи країни.

Це час політичних ліфтів для громадських активістів. Час поглибленого продовження реформ.

Політичні уподобання можуть бути войовничо різними. Втім, ані інших громадян, ані іншого часу, ані іншого ворожого сусіда у нас немає.

Час для політичної, громадянської, взаємодії в ім'я єдиної країни.

powered by lun.ua
Коментарі — 45
Ksenia Stefanyk _ 25.04.2019 01:48
IP: 35.235.226.---
Якщо Порошенко збирається створювати потужнішу національно-демократичну партію, варто в першу чергу відійти від префіксу "БПП", зробити невеликий ребрединг, взяти назву на кшталт Національно-Демократичне Об'єднання "Солідарність", а "Блок Петра Порошенка" якщо дуже треба під вибори для ідентифікації, додати у дужках.
Grenader45 _ 24.04.2019 19:54
IP: 35.235.227.---
Александр 1:
Grenader45:
...
Ще раз кажу, не з твоїм розумом поради давати. Тобі – "мовчати і слухати", що говорять такі розумні люди, як Євген Бистрицький, Юрій Андрухович, Оксана Забужко, Лесь Подерев'янський, Юрій Щербак... Коротше, Гренадер 45-ий диванний, ПНХ.
...) ти, лошарик, правильно не включив до розумних – себе. От і господаря свого кудись послав від невеликого розуму. Доречі я з самого початку казав П (ороха) НХ. До тебе тільки дійшло. Не переймайся. Знайдеш ще кому годити, у тебе це виходить. І запам'ятай – з дорослими не сперечайся. Виглядаєш кумедно. Адью, невдахо.
Александр 1 _ 24.04.2019 16:33
IP: 35.235.226.---
Grenader45:
...
Ще раз кажу, не з твоїм розумом поради давати. Тобі – "мовчати і слухати", що говорять такі розумні люди, як Євген Бистрицький, Юрій Андрухович, Оксана Забужко, Лесь Подерев'янський, Юрій Щербак... Коротше, Гренадер 45-ий диванний, ПНХ.
Grenader45 _ 24.04.2019 15:10
IP: 35.235.226.---
Александр 1:
Grenader45:
Не лізь з коментарями...
Сам не лізь зі своїми порадами до розумної людини. Саме із-за таких дурнів, як ти, маємо в Україні такий сором, як Муму-президент.
...то вчини самоспалення із сорому, чи виїжджай к бісу з країни., раз твій, сонцеликий профукав му-му. А про розум... Хоча, про розум то не до тебе. Біжи до АП, бухайся на коліна та дякуй Петру...
Александр 1 _ 24.04.2019 13:10
IP: 35.235.226.---
Grenader45:
Не лізь з коментарями...
Сам не лізь зі своїми порадами до розумної людини. Саме із-за таких дурнів, як ти, маємо в Україні такий сором, як Муму-президент.
Ritz Kvitz _ 24.04.2019 11:17
IP: 35.235.227.---
21 апреля начался новый пятилетний политический цикл и избиратели уже начали оценивать первые шаги президента Зеленского. Думаю, многим хочеться узнать его позицию по поводу последних решений, принятыми судами по делам, связанным с Приватбанком и с бывшими мажоритарными акционерами этого банка. Многие эксперты высказались нелицеприятно о судьях, принимавших участие в этих заседаниях по Приватбанку. Похоже, что многие судьи кинутся сейчас искать себе новую "крышу". Гарант Конституции Украины должен защитить честных судей и сделать все необходимое для того, чтобы нормы статей конституции, фиксирующие равенство всех граждан перед законом, выполнялись.
Grenader45 _ 24.04.2019 10:48
IP: 35.235.226.---
Сергей Папков:
Grenader45:
Автору – скромна порада.
Почитати тут на УП: Дацюка, Дубинянського, і трохи "потупцяти по землі"...
Звичайно, запропоновані Вами ця пара авторів УП є "невизнанними, але беззаперечними геніями світової думки").
Та навіть я зісвоїми аж надто скомними аматорськими епісолярними здібностями часто густо можу постібатися ледь не над кожною тезою в їхніх дописах 9просто формат коментів на сайті та брак вільного часу цього не дозволяє).
...а брак інтелекту не дозволяє перечитати і виправити свої "ск_омні" "епіс_олярні " потуги. І "9просто" – цьому підтвердження.
Не лізь з коментарями...
Сергей Папков _ 24.04.2019 10:41
IP: 35.235.226.---
Viktor Luss:
Александр 1:
Ждем рекомендаций, что можно (или обязательно) смотреть
Це до Медведчука і тепер вже до Розумкова.
Сергей Папков _ 24.04.2019 10:39
IP: 35.235.226.---
Grenader45:
Автору – скромна порада.
Почитати тут на УП: Дацюка, Дубинянського, і трохи "потупцяти по землі"...
Звичайно, запропоновані Вами ця пара авторів УП є "невизнанними, але беззаперечними геніями світової думки").
Та навіть я зісвоїми аж надто скомними аматорськими епісолярними здібностями часто густо можу постібатися ледь не над кожною тезою в їхніх дописах 9просто формат коментів на сайті та брак вільного часу цього не дозволяє).
Viktor Luss _ 24.04.2019 10:34
IP: 35.235.227.---
Александр 1:
Ждем рекомендаций, что можно (или обязательно) смотреть
Сергей Папков _ 24.04.2019 10:32
IP: 35.235.226.---
mali:
Сергей Папков
не фантазуй.
включи раду.
там якраз пояснюють.
голови обласних і районних адміністрацій – це керівники парторганізацій і відповідабть за партійну структуру...
Дурниця! Голови держадміністрацій мають відповідати не за партійні структури, а здійснювати державний контроль над всім, що відбувається на відповідній території. Вони взагалі мали б бути безпартіними префектами (у випвадку призначення згори).
Сергей Папков _ 24.04.2019 10:28
IP: 35.235.226.---
mali:
!
не сумнівайся.
включи раду.
там вже товпа біля трибуни[/QUOTE
А тепер серйозно.
Конгрес США складається зі 100 сенаторів і 435 депутатів – загалом 535 осіб.
Населення США більше українського у 8 разів, площа США більша за площу України в 16 разів.
Тобто за пропорцією представництва склад ВР мав би бути десь 60 депутатів (посилання на важкодоступність виборців до свого депутата не приймається, бо за пропорцією території їх взагалі мало б бути 30).
З огляду на необхідний мінімум для організації роботи над законами нехай їх буде не 60, а цілих 100 (майже в 2 рази більше) – в переважній більшості парламентів світу цього абсолютно достатньо для законодавчої роботи.
Ось тоді вони (депутати) дійсно будуть зайняті виключно роботою на благо країни, а не зрідка ходити на засідання, щоб створювати натовп біля трибуни. Та й нам, платникам податків, обходитиметься така Рада значно дешевше.
Grenader45 _ 24.04.2019 10:27
IP: 35.235.227.---
Автору – скромна порада.
Почитати тут на УП: Дацюка, Дубинянського, і трохи "потупцяти по землі"...
mali _ 24.04.2019 10:25
IP: 35.235.227.---
Сергей Папков
не фантазуй.
включи раду.
там якраз пояснюють.
голови обласних і районних адміністрацій – це керівники парторганізацій і відповідабть за партійну структуру...
Александр 1 _ 24.04.2019 10:20
IP: 35.235.227.---
САНДРО:
Погоджуюсь з Вами, що те, що трапилось – це великий сором для українців і велика небезпека для нашої держави.

Але пан Євген звертає увагу на другий бік подій. На те, що зараз буде і вже йде переформатування політичних сил. Причому, не через майданну/революційну політику, а через парламент. На те, що тут відкриваються нові можливості. Нові ліфти. І це треба використовувати.

Не погоджуюсь, що це кінець парламентаризму. Але вважаю, що склад нового парламенту буде гіршим за теперішній, про що писав давно. І що справжнє відродження почнеться після того, як ці нові "зелені" остаточно відродять своєю ганебною політикою українську національну свідомість.

Все буде добре. Україна переможе, тому що за нами правда.

PS. Не раджу Вам дивитись 112 і Ньюзван. Бережіть себе, по переду буде багато цікавого.
Miroslaw Paranchak _ 24.04.2019 10:18
IP: 35.235.226.---
70 процентів безмозглої маси у потрібне собі русло скеровують політики
Grenader45 _ 24.04.2019 10:14
IP: 35.235.227.---
Євген Бистрицький:
Grenader45:
Варто пам'ятати, що у філософа самооцінка тут: "лінки заборонено) "
Іншого не дано.
КОМУ варто пам'ятати??? У ЯКОГО "філософа" там самооцінка?
Як і зазвичай – нічого крім словоблуддя і словесної полови. Та і питання, власне, було риторичним.))
Сергей Папков _ 24.04.2019 10:11
IP: 35.235.226.---
mali:
І всі вони готові померти прямо зараз? Дійсно?
Сергей Папков _ 24.04.2019 10:09
IP: 35.235.227.---
mali:
Євген Бистрицький
где деньгі на будівництво партійної системи країни...??
куда зажал деньгі Сороса...???
Гроші Сороса? Ви теж дуже бажаєте долучитися до їхнього розпилу?
А так, в країні грошей достатньо, потрібен лише їх перерозподіл.
Жодних грошей не потрібно для зміни законодавства:
1. Партії – не менше, як 100-150 тис. членів (тих, які регулярно платять внески). Всі інші "диванні" партії геть з реєстрації.
2. Партія має право брати участь в місцевих виборах через 3 р., а в загальнодержавних – через 5 р. після заснування (потрібні партії, які прийшли на довго, а не проекти під вибори).
3. Не повинна реєструватися партія з тотожніми партійними програмами (щоб не бу по 3 комуністичні, 5 націоналістичних чи 4 соціал-демократичних тощо).
4. Від партії на всіх виборах можуть висуватися лише їх дійсні члени з партійним стажем не менше 1 року (перебіжчики, яких висунуть за гроші не потрібні).
То які додаткові кошти потрібні, щоб це запровадити?
Євген Бистрицький _ 24.04.2019 10:06
IP: 35.235.226.---
Grenader45:
Варто пам'ятати, що у філософа самооцінка тут: www.bystrytsky.org
Іншого не дано.
mali _ 24.04.2019 10:02
IP: 35.235.226.---
Сергей Папков:
mali:
Breda:
Варто заспокоїтись? Та вашу шоблу порохоботську судити треба – як ви людям в голову насрали, скрутили їм счьотчік повністю.
пощолкал по каналам последніє пару дней, только об етом і гаварят.
судіть не только шоблу порохоботську
но і всех кто до 2014.
іначе снова влезут в раду і нікто іх неприкосновенних іх оттуда не виковиряєт...

вон собірают подпісі шоб стащіть картавого с презідії – пока не получаєтся.
так і со всемі...
А Ви особисто були на Майдані в 2014-му? Може знову готові вийти? Відкрию Вам "велику таємницю": для того, щоб прибрати "шоблу" порохоюотську, ригівську, "зелену" і всю іншу потрібно робити революцію і повне перезаснування країни. Бо конституційними методами це неможливо в принципі. При цьому десь половина революціонерів загине. Можливо Ви будете серед них. Ви готові? Напевно – Ви ж пасіонарій!
не сумнівайся.

включи раду.
там вже товпа біля трибуни...
Grenader45 _ 24.04.2019 10:00
IP: 35.235.226.---
Розумний знає – як, мудрий знає – як і навіщо, дурень не знає, але намагається навчити двох перших.
Євгене, чи не очевидне твоє місце у наведеній, спрощеній конструкції. Як воно із самооцінкою, філософе на вимогу?
Питання риторичне.)
Сергей Папков _ 24.04.2019 09:59
IP: 35.235.226.---
Breda:
mali:
Breda:
У зв'язку з роздмухуванням трагедії немовби розколу громадян по лінії – умовно! – 25%-75% варто заспокоїтись. (с)

Варто заспокоїтись? Та вашу шоблу порохоботську судити треба – як ви людям в голову насрали, скрутили їм счьотчік повністю.
пощолкал по каналам последніє пару дней, только об етом і гаварят.
судіть не только шоблу порохоботську
но і всех кто до 2014.
іначе снова влезут в раду і нікто іх неприкосновенних іх оттуда не виковиряєт...

вон собірают подпісі шоб стащіть картавого с презідії – пока не получаєтся.
так і со всемі...
Картового с рады...
Картавий (ПОП) протаскивает закон – Сыроид будет сегодня его представлять, что б у президента вообще забрать все полномочия по сути. А мы зайдем с другого боку...
І правильно Парубій зробить. Досить нам месій з IQ нижче середнього – країна може загнутися. І мій попердній пост, адресований male, також і для Вас.
Сергей Папков _ 24.04.2019 09:55
IP: 35.235.227.---
mali:
Breda:
Варто заспокоїтись? Та вашу шоблу порохоботську судити треба – як ви людям в голову насрали, скрутили їм счьотчік повністю.
пощолкал по каналам последніє пару дней, только об етом і гаварят.
судіть не только шоблу порохоботську
но і всех кто до 2014.
іначе снова влезут в раду і нікто іх неприкосновенних іх оттуда не виковиряєт...

вон собірают подпісі шоб стащіть картавого с презідії – пока не получаєтся.
так і со всемі...
А Ви особисто були на Майдані в 2014-му? Може знову готові вийти? Відкрию Вам "велику таємницю": для того, щоб прибрати "шоблу" порохоюотську, ригівську, "зелену" і всю іншу потрібно робити революцію і повне перезаснування країни. Бо конституційними методами це неможливо в принципі. При цьому десь половина революціонерів загине. Можливо Ви будете серед них. Ви готові? Напевно – Ви ж пасіонарій!
Breda _ 24.04.2019 09:52
IP: 35.235.226.---
mali:
Breda:
У зв'язку з роздмухуванням трагедії немовби розколу громадян по лінії – умовно! – 25%-75% варто заспокоїтись. (с)

Варто заспокоїтись? Та вашу шоблу порохоботську судити треба – як ви людям в голову насрали, скрутили їм счьотчік повністю.
пощолкал по каналам последніє пару дней, только об етом і гаварят.
судіть не только шоблу порохоботську
но і всех кто до 2014.
іначе снова влезут в раду і нікто іх неприкосновенних іх оттуда не виковиряєт...

вон собірают подпісі шоб стащіть картавого с презідії – пока не получаєтся.
так і со всемі...
Картового с рады...
Картавий (ПОП) протаскивает закон – Сыроид будет сегодня его представлять, что б у президента вообще забрать все полномочия по сути. А мы зайдем с другого боку...
Уряд реформ376 Україна та Європа1030 Корупція1261 Aтака Путіна1171 тітушки14
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter