Ірина Федорів Журналіст та викладач

Штахетний паркан за 100 000 в селищі теж до Євро-2012?

21 квітня 2011, 13:19

Селищний бюджет приймається дуже швидко, як і більшість бюджетів в країні: депутатів обдзвонюють, наступного дня депутати прибігають на позачергову сесію, більшість отримує купу проектів рішень на руки в день голосування й за день до Нового року заповзято волевиявляються.

Проти Нового року затягувати не можна.

В селищі Коцюбинське, що поблизу столиці, з-поміж стосу паперів одним із найцікавіших було рішення, яким депутати ухвалювали витрати на реконструкцію паркану поблизу кількох будинків.

Ну, якщо екс-столиця Харків планувала витратити на лавку в метро 63 тисячі гривень, то заможне українське селище потішило мешканців парканом за 99 700 гривень.



"На паркан тратимо із бюджету на розвиток селища, який всього становить 455 800 гривень," – розповідає Ганна Настенко, голова комісії з планування бюджету, фінансів і цін.

На сесії депутатам пояснили, що селище має мати пристойний вигляд. І поступово благоустрій прийде в кожний район населеного пункту. Такий аргумент задовольнив фактично весь депутатський корпус (один голос проти). Як витрачаємо, так і розвиваємось.

(Це вже потім, коли введуться нові тарифи на опалення, в депутатському корпусі почнуть обговорювати доцільності придбання й встановлення лічильників обліку теплової енергії, один з яких в середньому коштує 35 тисяч й може заощаджувати немалі кошти мешканців багатоповерхових будинків).

Така сума змусила задуматись, не лише над тим "нахіба" громаді паркан. Цікавило з чого паркан, скільки метрів, хто виготовлятиме.

"Паркан виготовлений, чекає весни. Він дерев'яний, стоїть на ДОЦі. Замовляв депутат Концеба. Він писав заявку," – повідомила ще взимку телефоном в планово-економічному відділі селищної ради Олена Лютенко.

Депутат Концеба – комуніст. Очевидно, це останні штрихи побудови комунізму в окрузі. Оскільки, якщо витрачаємо на паркан такі суми, то це вже точно завершальний етап благоустрою.

ЗАТ "Білицький ДОК", де виготовили штахетний паркан, очолює Тетяна Садовська. Так повідомили телефоном у приймальні організації.

У селищі ця особистість відома як дружина селищного голови та член виконкому селищної ради.

Телефоную в відділ збуту. Там довжину паркану не говорять. Не зважаючи на те, що представляюсь і кажу, що є депутатом селищної ради, питають навіщо мені така інформація. Просять перетелефонувати.

Так і роблю. Там вибачаються, кажуть, що цю інформацію треба довго "вибирати і рахувати", тому цього робити не будуть.

Правильно: проголосували, гроші з бюджету витратили. Чого ще хотіли? Підзвітності? Вибачте, це дуже важко й марудно.

Інші депутати пояснюють, що самі ж люди проходу не дають, а просять поставити паркан довкола клумб.

Перевірити, на який благоустрій мешканці в дійсності хотіли б витратити такі кошти вирішила одна з коцюбинчанок. Пропонувала як альтернативу спрямувати таку суму на лічильники обліку тепла, щоб менше платити за опалення.

Так і не назбирала жодного підпису. І не дивно.

"Вони ж трясуться над своїми папірцями і вірять в право власності на землю. Ніхто не хотів підписувати. Я питала, вони погоджувались, що лічильники це краще, але підпис ставити ніхто не хотів, навіть ті, хто мене добре знає," – пояснює коцюбинчанка, яка просила не згадувати ні імені, ні прізвища, бо теж боїться санкцій селищної влади.

(Магічні папірці в силу яких вірять мешканці комуністичного округу – це дійсно просто папірці, які не дають їм права власності на омріяні 10 соток лісу. А роздали їх людям перед виборами, щоб переобрали стару владу).

Хотілось вірити, що не кожен представник народу, що мешкає в селищі, голосує за 2 кілограми гречки і папірці вартістю в 10 віртуальних соток.

Вирішила сходити в округ, перепитати мешканців особисто, ну, й повчитися, в старшого й досвідченого колеги депутата. Як таки йому вдалося побудувати комунізм, до якого за десятки років так і не дійшов союз держав?

Дорога до комунізму виявилася стандартною пост-радянською.



Під'їзди теж потребують ремонту.





Якось аж важко вірилось, що першочерговим тут для людей став паркан довкола клумб.

Виявилось, Дехто вже й сам вирішив цю проблему.



"Я хтіла посадити квіти – я зробила паркан. Якби давали гроші, то треба було б обгородити парканом дитячий майданчик. Це безпека для дітей. Ринви треба поставити, бо з під'їзду без парасолі у дощ не вийдеш. У людей дахи течуть. В хаті грибок, бо в підвалі течуть труби. Тільки на тому тижні зробила ремонт. У мене в під'їзді цього року росли гриби. Сирість. Ми в ліс вже не будемо ходить, бо його продали," – говорить Наталія Кузьменко.



Грибок пішов по нових шпалерах.



На вологому штукатурка не тримається. Через такий благоустрій кошти на ремонт мешканці витрачають даремно.

"Повести на пилораму і показати скільки паркан коштує? Питала я Концебу, коли буде той паркан. Каже, спитай щось полегше. Нащо втретє балотувався? Зате він мене, мати трьох дітей, запросив на суботник цеглу вантажити," – додає вона.

Привернула увагу клумба огороджена простим українським тином. Замість тину, тут має бути штахетний паркан.



На тому ж дитячому майданчику гралася з дитиною коцюбинчанка Олена Мельник. Саме вона з чоловіком обгородила клумби довкола свого будинку. Каже, це було не важко: матеріал знайшли в лісі й за півдня все завершили.

Олена пояснює, що треба зробити конкретно для її дому.

"На двері вхідні в під'їзд ми самі скидалися. По нашому 3 будинку дах нам не перекрили. Так, зробили косметичний ремонт. Дах тече. Обіцяли перед виборами. Вибори пройшли," – пояснює вона ситуацію з благоустроєм.

Оскільки кошти виділили на паркан довкола 5 будинків, то теоретично Олена Мельник могла б зробити за 5 днів тин для всіх клумб й матеріали при цьому навіть не коштували б громаді ані копійки. Але от 100 тисяч за такий паркан їй ніхто ніколи не дасть, бо вона не ЗАТ "Білицький ДОК".

powered by lun.ua
Коментарі — 34
Uruz _ 22.04.2011 00:17
IP: 46.175.160.---
Zvarranik:
Ірино, доброго вечора.
Що ж, описана Вами ситуація аж ніяк не дивує... Не вважаю себе революціонером, але бачу, що зараз нас, нормальних людей просто вимушують бути рішучими. Підтримую вашу ідею про створення такого собі маленького партизанського загону. Я живу в Ірпені, так що місцем дислокації обираємо наш спільний ліс) Буду вдячний за відповідь
Я не живу в Ирпене, но душою я с вами, я не хочу жить в стране, в которой скоро будут боятся собственной тени,а потом начнут строчить доносы. За 20 лет так и не стали цивилизованными.
Критикан-2 _ 21.04.2011 19:50
IP: 46.30.167.---
От і я хочу спитати: а на який хрін нам це Євро-2012? Що з нього людям? Тільки не треба про імідж держави...
Ірина Федорів _ 21.04.2011 18:14
IP: 91.209.55.---
Zvarranik:

Ну, давайте гуртувати принаймні регіон.

Відбийтесь мені на корпоративну fedoriv.i#stb.ua або на аську 62988971 (з поміткою, що з Ірпеня)
Zvarranik _ 21.04.2011 17:55
IP: 95.132.64.---
Ірино, доброго вечора.
Що ж, описана Вами ситуація аж ніяк не дивує... Не вважаю себе революціонером, але бачу, що зараз нас, нормальних людей просто вимушують бути рішучими. Підтримую вашу ідею про створення такого собі маленького партизанського загону. Я живу в Ірпені, так що місцем дислокації обираємо наш спільний ліс) Буду вдячний за відповідь
Якщо не я, то хто? _ 21.04.2011 16:56
IP: 195.162.81.---
В селищі вже все є, діло за парканом, за якийзаплатять 1/4 річного бюджету!;-)
Bohdan Kutiepov _ 21.04.2011 15:26
IP: 212.26.158.---
Отуди б Андрушка запулити))) Хай би поставив кілька запитань!
kremma _ 21.04.2011 15:25
IP: 77.121.188.---
Нужно думать как решать эту проблему которая пошла еще со времен правления Юща и Тимошенко а не сидеть и жаловаться на всех и все...
Ірина Федорів _ 21.04.2011 15:24
IP: 91.209.55.---
Олександр Акименко:

Олександре, давай. Тільки я не думаю про голоси на своєму окрузі (хочеться вірити, що це буде не така гостра проблема). Треба 30 штиків, щоб по округах розкидати по одному кандидату в депутати:) = треба команда. Оце проблема.

Я вже агітую низку наших не просто йти в депутати селища командою, а реально переїхати в село, три роки ударно пропрацювати (а це найважче), взяти більшість 16 голосів і ми спасєни:)
Black&White _ 21.04.2011 15:22
IP: 92.113.187.---
у на там в стране заведено: депутат творят, что хотят, а что хочет и думает народ – все равно
Олександр Акименко _ 21.04.2011 15:13
IP: 94.76.82.---
Федорів, срочно переїжджаю жити в Коцюбинське, шоб у тебе був ще один голос "за" на наступних виборах! Сірйознокажу!
Охтанась _ 21.04.2011 15:02
IP: 95.132.64.---
Кузнець:
...От якби ще прокуратура зайнялася цією справою.

Блажен, хто вірує в нашу прокуратуру!
SOLO12 _ 21.04.2011 15:00
IP: 213.111.254.---
Вы пишете об одном случае, а таких миллион! Не всегда средства выделяются туда, куда они необходимы! К большому сожалению это не новость, это зарождалось много лет, и вопрос в том, как эту систему поменять?
Ірина Федорів _ 21.04.2011 14:53
IP: 91.209.55.---
Кузнець:

Питання не так до старого депутата-комуніста. Він просто ланка. Є ж ДОК, який зрозуміло кому належить:) і гроші отримає замовник. Може, за кілька років паркан згниє і варто буде його оновити:) хороша схема. Або ж такі паркани зробити не лише для 250 мешканців, а кожному будинку в 15-тисячному селищі:)

Депутати попереднього скликання отримали акти на землю (ліс). от тепер такими пропозиціями і голосуванням "відробляють" Бо я дійсно не можу повірити, якщо він там жив і народився, то чи він не знає, що для мешканців є першочерговим не паркан довкола клумб, а мінімум нормальний санепідемстан без плісняви, безпека майданчиків і т п.

= врахуйте відповідальність кожного, хто це підтримав. = проблема не в одному комуністі:)
Кузнець _ 21.04.2011 14:42
IP: 194.242.103.---
ЄВРО зробило свою справу і слава про депутата комуніста пішла по всій Україні.
От якби ще прокуратура зайнялася цією справою.
Ivan7 _ 21.04.2011 14:40
IP: 178.94.149.---
Це не народ- це отара овець, бо дозволяють над собою збиткуватись! Краще ніж Тарас не скажеш:
У тім хорошому селі:
Чорніше чорної землі
Блукають люди. Повсихали
Сади зелені, погнили
Біленькі хати, повалялись,
Стави бур'яном поросли.
Село неначе погоріло,
Неначе люди подуріли,
Німі на панщину ідуть
І діточок своїх ведуть!...
Led_Zeppelin _ 21.04.2011 14:33
IP: 193.43.95.---
Govard:
Led_Zeppelin:
Увы, не угадали, я комменчу то, что считаю интересным, будь то статья по Тимошенко или статья о национальной идентичности. Евро я действительно жду и очень огорчился тем, что заголовок аж никак не отображает суть статьи.
_____________________________________________________
Щиро вірю, що саме Ваша уболівальницька пристрасть і є причиною такого ставлення до кожної згадки про очікувану для Вас подію. Я особисто не бачу аж так багато "євро" в текстах. (власне, самі "виконавці" занадто багато хочуть "повісити" на Євро, отже,журналісти відповідно реаґують: згадайте харківські лавки для метро...)
Black&White _ 21.04.2011 14:32
IP: 92.113.187.---
наших депутатов, олигархов и ПРезика надо собрать в Чернобыльской зоне, оградить забором и не выпускать, тогда жить станет легче
Govard _ 21.04.2011 14:27
IP: 92.112.19.---
Led_Zeppelin:
Увы, не угадали, я комменчу то, что считаю интересным, будь то статья по Тимошенко или статья о национальной идентичности. Евро я действительно жду и очень огорчился тем, что заголовок аж никак не отображает суть статьи.
Led_Zeppelin _ 21.04.2011 14:24
IP: 193.43.95.---
Govard:
...Скажите, действительна ли информация, по которой журналистам отдельно доплачивают за слово Евро в заголовке?...
_______________________________________________
Скажите, действительна ли информация, по которой...Вам особисто платять за те, що Ви аналізуєте і відповідно реаґуєте на кожне "євро" в статтях? Мабуть у когось дуже рило в пушку, якщо така реакція на кожне "євро"...
Govard _ 21.04.2011 14:21
IP: 92.112.19.---
Serge-JPN:
вот уже и первый клоун, который начинает под статьей (не имеющей отношение к Евро) разводить срач о Евро и распиле.
Вы своего добились, Ирина!
Serge-JPN _ 21.04.2011 14:20
IP: 89.162.253.---
Govard:
Ирина, а Евро-то тут при чем????
--------
Просто подготовка к Евро2012 – образец для подражания. "Радостно", что эта методика распила доходил до глубинки Укриаины. А вы, Говард, спокойно смотрите футбольное обозрение. Сам футбол здесь точно НИ ПРИ ЧЕМ.
Govard _ 21.04.2011 14:13
IP: 92.112.19.---
Ірина Федорів:
Хотелось бы верить, что это действительно так.
Ірина Федорів _ 21.04.2011 14:07
IP: 91.209.55.---
Govard:

Блоги на УП пишуться авторами безкоштовно. Їх ніхто не редагує, крім автора.:) Але якщо це приверне більше уваги до цієї теми, то вірте, її ніхто не замовляв:)

Перед Вами, як читачем, вибачаюсь за створений ефект "обманутого очікування".

Думала, що з назви зрозуміло, навіщо знак питання і що в селищі Євро-2012 не буде.:)
Умберто _ 21.04.2011 14:06
IP: 195.20.96.---
Govard:
Не тупи.
4-й абзац сверху.
Govard _ 21.04.2011 14:00
IP: 92.112.19.---
Ірина Федорів:
просто на правде сейчас видать модно любую статью с помощью одного заветного словца приплетать к Евро, вы тоже по-овечьи поддались этой моде.
Скажите, действительна ли информация, по которой журналистам отдельно доплачивают за слово Евро в заголовке? Ибо сейчас это верный способ привлечь внимание для тех, чьи статьи не читают.
Серега-то хоть видимость расследования создает, а тут кроме слова в заголовке вообще 0.
Aтака Путіна1186 Уряд реформ391 Корупція1287 Україна та Європа1064 тітушки18
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter