Генеральний продюсер ютуб-каналу PRO: UA
Засновник і власник соціально-інжинірінгового агентства «Гайдай.Ком».
Brandfather «Фьючіпси»
Амбасадор українського годинникового бренду «KLEYNOD»
У 2004 році заснував агентство «Гайдай.Ком», команда якого успішно організовувала як виборчі кампанії, так й інші інформаційно-комунікаційні кампанії просування політиків, партій, громадських організацій, комерційних компаній і брендів. Агенція проводила агітаційні кампанії, кампанії соціальної адвокації та кризові комунікаційні кампанії.
Сергій Гайдай провів десятки виборчих кампаній в Україні, Росії, Киргизстані. Серед них — робота в кампаніях Президента України Віктора Ющенка (2002, 2004, 2010 рр.), Анатолія Кінаха (2004 р.), Петра Порошенка (2002 р.), Миколи Катеринчука (2002 р.), Володимира Майстришина (2002 р.) та інших кандидатів у Верховну Раду. Сергій Гайдай розробив стратегію «Громадського активу Києва» (2006 р.) 2007 р. — керівник виборчих кампаній у мери м. Черкаси (кандидат С. Одарич) і м. Кіровоград (кандидат О. Дануца). 2008 р. — керівник виборчої кампанії на позачергових виборах до Київради, (блок Миколи Катеринчука). 2014 р. — входив до стратегічної групи виборчого штабу партії «Народний фронт» на виборах до Верховної Ради. 2015 р. — входив до стратегічної групи політичної партії «УКРОП» на виборах до Київської міської ради. 2019 р. — працював у виборчому штабі кандидата у Президенти України Ю. Тимошенко над окремими проєктами. 2020 року — працював у виборчому штабі партії «Пропозиція» під час компанії в органи місцевої влади.
У 2023 році став генеральним продюсером ютуб-каналу PRO: UA