14 січня 2015, 21:31

Київ. Транспорт. "Нагнути", щоб переконати

Столичне метро відтепер їздить повільніше, а наземний громадський транспорт через скорочення його кількості та закриття окремих автобусних і тролейбусних маршрутів можна взагалі не дочекатися.

Це все, зі слів керівників двох найбільших комунальних підприємств Києва, спричинене тим, що тарифи на проїзд низькі.

Я проти халяви. Проти того, щоб за мій проїзд в метро сплачували мешканці інших населених пунктів, чиї податки щороку через державний бюджет приходять до Києва на підтримку столичної підземки.

Я вважаю, що ми маємо платити за транспорт рівно стільки, скільки він реально коштує. А ті, хто має з цим труднощі, повинні мати можливість отримати б для їх подолання адресну підтримку.

Але я проти того, щоб аргументом "переконання" киян у доцільності підвищення вартості проїзду став логістичний шантаж. Керівники обидвох КП призначалися на посади Кличком. Вони ніякі не самостійні фігури і явно погіршення умов проїзду в столиці здійснюється свідомо за ініціативи мера.

Я за те, щоб з киянами велася чесна дискусія про стан справ у місті. А ще я за те, щоб підвищенню тарифу передував незалежний аудит підприємства, викорінення корупційних схем, розміри яких сягають сотень мільйонів, мінімізація видатків і запровадження ефективного управління.

Останні кілька місяців представники цих комунальних підприємств були частими гостями і на Бюджетній комісії, і на засіданнях Київради. Вони приходили за грошима й отримували їх. І жодного разу столична влада не обміняла кошти платників податків на план розвитку.

Це ж так очевидно, що для змін у столиці потрібно змінити підходи в його управлінні



#київ

#транспорт

#тарифи

Залишити відгук можна на моїй сторінці в фейсбуці

Блог автора – матеріал, який відображає винятково точку зору автора. Текст блогу не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, яка у ньому піднімається. Редакція "Української правди" не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія. Точка зору редакції УП може не збігатися з точкою зору автора блогу.

Зеленський не став вибором ДемАльянсу

Президентська виборча кампанія добігає кінця. 21-го квітня українці робитимуть свій вибір. В ситуації, що склалася, визначальним для ДемАльянсу є спроможність кандидата забезпечувати суверенітет країни...

2 тур. Доведеться визначатися

Перед нами в ДемАльянсі такий самий непростий вибір, як і перед мільйонами громадян, які в першому турі голосували не за Зеленського, і не за Порошенка...

Чому ДемАльянс і Самопоміч разом

Сьогодні ДемАльянс та Самопоміч створили політичний союз. Для мене це важливий крок. Чому? Я виходжу із завдання збудувати за наступні 10 років країну освічених, заможних та щасливих громадян...

"Справа Кохновича": + 1 кримінальне провадження проти бандитів у формі

Давайте трохи новин по справі "бандити в формі проти Кохновича". Станом на ранок ми МАЛИ ситуацію, коли слідчі дійшли висновку, що всю історію з Кохновичем організував один маленький опер Голосіївської поліції Печений...

Справа бізнесмена Кохновича: система встає на захист бандитів у формі

Пам'ятаєте, як в грудні минулого року бізнесмену Тимофію Кохновичу поталанило? В його помешканні стояла камера, яка зафіксувала, як столичні поліцейські підкидають йому набої, після чого їх самі ж "знаходять", одягають йому кайданки і відправляють до Голосіївського РОВД...

Це цифрова економіка, дурню!

Коли Володимир Гройсман розповів на камеру про те, що держава розвиватиме цифрову економіку, то я, ніде правди діти, не повірив. Втім, вже наступного дня я був змушений визнати, що помилявся...