Василь Гацько Співголова політичної партії "ДЕМАЛЬЯНС"

Зеленський не став вибором ДемАльянсу

19 квітня 2019, 20:57

Президентська виборча кампанія добігає кінця. 21-го квітня українці робитимуть свій вибір. В ситуації, що склалася, визначальним для ДемАльянсу є спроможність кандидата забезпечувати суверенітет країни.

Існуючі загрози роблять питання безпеки, оборони, міжнародних відносин ключовими перед новообраним Президентом. Ми в ДемАльянсі чітко усвідомлюємо, що лідер перегонів, Володимир Зеленський ще не має достатнього рівня компетентності в цих сферах.

Брак компетентності міг би бути компенсований командою, зокрема кандидатами на посади, які згідно Конституції частково або повністю перебувають у повноваженнях Президента: Генеральний прокурор, керівник Служби безпеки України, секретар Ради національної безпеки і оборони, Міністр оборони та Міністр закордонних справ. Цінності і професійний шлях кандидатів дозволив би зрозуміти, що буде зі сферою безпеки та зовнішньою політикою.

Таке представлення було би чесним по відношенню до виборців та показало б державницький підхід з боку Володимира Зеленського. Натомість Володимир Зеленський представив лише експертів свого штабу.

Ми не виключаємо, що, у разі обрання, Володимир Зеленський може подати кандидатури гідних людей на ключові посади вже після виборів, проте зараз ми не маємо підстав зробити його вибором ДемАльянсу.

Результат виборів 21-го квітня вже відомий. Ми вже знаємо, що за будь-яких обставин олігархат зберігає міцні позиції в Україні. Тому реалізовувати наше завдання – побудову країни середнього класу – доведеться через парламентські вибори.

ДемАльянс переконаний, що тільки об'єднання неолігархічних політичних сил та мільйонів громадян на парламентських виборах може повернути країну на шлях невідворотних змін. Ми докладемо максимум зусиль, щоб 27-го жовтня ви отримали можливість проголосувати не "проти", а "за".

powered by lun.ua
Коментарі — 30
Білинська Ганна _ 22.04.2019 14:31
IP: 35.235.227.---
Демократичний альянсніколи не відзначавя глибиною державотворчого МИСЛЕННЯ
Борис Троян _ 22.04.2019 12:17
IP: 35.235.227.---
Прапор в руки, перо в зад...
Александр Длигач _ 22.04.2019 09:26
IP: 35.235.226.---
Тепер, остаточно – вічні аутсайдери!!!
Helena Herbst _ 22.04.2019 08:35
IP: 35.235.227.---
Jacques Piccard:
ДемАльянс – на смітник історії України. Замість того, щоб підтримати НОВЕ, надії суспільства на зміни, збирають в свою команду пройдисвітів: "євросміття", пташників, тощо, неявно підтримують діючого мародера, і ще з претензіями на осінні вибори?! ГАНЬБА
100%
Максим Ше _ 20.04.2019 20:35
IP: 35.235.226.---
Ну моим стал еще в 1 туре. Да и Лещенко возможно. Так, что за весь ДА может Гацько и может говорить. но это будут разговоры далекие от фактов...
Дмитрий Троян _ 20.04.2019 18:26
IP: 35.235.227.---
Навряд, чи покращите результат на парламентських від того, що одержали на президентських. Де ваші люди в об"єднаних громадах, скільки ви там назбирали? То оцінка вашої роботи з людьми, а віповідно і успіх на виборах.
Семен Бондарев _ 20.04.2019 17:08
IP: 35.235.226.---
Семен Бондарев:
Ну уж без пары сотен членов Демальянса и 64-х его сторонников Зеленский как-нибудь обойдется.
Ну уж без ГОЛОСОВ пары сотен членов Демальянса и 64-х его сторонников Зеленский как-нибудь обойдется.
Семен Бондарев _ 20.04.2019 16:58
IP: 35.235.227.---
Ну уж без пары сотен членов Демальянса и 64-х его сторонников Зеленский как-нибудь обойдется.
Jacques Piccard _ 20.04.2019 11:19
IP: 35.235.226.---
ДемАльянс – на смітник історії України. Замість того, щоб підтримати НОВЕ, надії суспільства на зміни, збирають в свою команду пройдисвітів: "євросміття", пташників, тощо, неявно підтримують діючого мародера, і ще з претензіями на осінні вибори?! ГАНЬБА
Сергей Папков _ 20.04.2019 11:10
IP: 35.235.227.---
Абсолютно згоден з Гацько.
На превеликий жаль законодавець прибрав норму, яка колись існувала в законі і за якою, якщо за жодного з кандидатів не проголосує більше виборців, ніж проти (при наявності графи "проти обох"), вибори вважаються такими, що не відбулися, а обидва кандидати втрачають право повторно висуватися.
САНДРО _ 20.04.2019 10:40
IP: 35.235.226.---
hrim:
sadam:
hrim:
"Ми в ДемАльянсі чітко усвідомлюємо, що лідер перегонів, Володимир Зеленський ще не має достатнього рівня компетентності в цих сферах"

Це не найбільша небезпека.
Небезпека у позиції чи відсутності позиції Зеленського. Чого тільки варта фраза "повстанці ДНР, ЛНР"
Не передёргивайте, – Зеленский озвучил вопросы избирателей, заданны по интернету.
Ви це серйозно?
Яких виборців, якого інтернету?
)))))))))))))
hrim _ 20.04.2019 10:39
IP: 35.235.227.---
sadam:
hrim:
"Ми в ДемАльянсі чітко усвідомлюємо, що лідер перегонів, Володимир Зеленський ще не має достатнього рівня компетентності в цих сферах"

Це не найбільша небезпека.
Небезпека у позиції чи відсутності позиції Зеленського. Чого тільки варта фраза "повстанці ДНР, ЛНР"
Не передёргивайте, – Зеленский озвучил вопросы избирателей, заданны по интернету.
Ви це серйозно?
Яких виборців, якого інтернету?
САНДРО _ 20.04.2019 10:13
IP: 35.235.227.---
Grenader45:
Василь – просився, Василю відмовили. Природно – "Зеленський не став вибором ДемАльянсу".
Таке життя.
Дозвольте трошки підкорегувати-
Гацько не став вибором ЕвреАльянсу.
САНДРО _ 20.04.2019 10:11
IP: 35.235.227.---
Автора Блога благодарю за чёткую, артикулированную позицию, идущую вразрез с всеобщим одобрямсом и восхищением восходящей "звездой" украинской (и не только, есть ещё и Израиль) политики.

Умные люди это увидят и оценят.
И на Парлам. выборах в октябре Вы можете очень прилично, порядочно и достойно выглядеть.
И это оценят.
Скажу даже больше- после невнятного бормотания (хотя можно понять её шок) ЮВТ, после того как на Украинском формате Александра Кужель (ранее очень достойный и умный политик) уселась в один ряд с Шуфричем и Червоненко и хором гавкали (извините, но более подходящего слова не нашёл) на Алексее Гончаренко, который высказывал своё мнение, так вот – после этого пересматриваю позицию приоритетного политика.

Браво!
Все-таки как это благородно сразу же не ложиться под назначенного кумира
Тем более в Украине
Grenader45 _ 20.04.2019 01:00
IP: 35.235.227.---
Василь – просився, Василю відмовили. Природно – "Зеленський не став вибором ДемАльянсу".
Таке життя.
Ritz Kvitz _ 19.04.2019 23:50
IP: 35.235.227.---
2. Что есть? Набирающая силу армия, но военного переворота ждать не приходится, я не знаю харизматичных и самостоятельных военных, способных на это. Остается медленное и неустойчивое развитие государства с бедным населением под присмотром олигархов, которые иногда, под давлением Запада, будут улучшать украинскую действительность. Это шоу не должно продолжаться, но как его остановить?!
Ritz Kvitz _ 19.04.2019 23:49
IP: 35.235.226.---
1. Мы стали свидетелями грандиозного шоу и неподготовленному человеку может показаться, что эти выборы способны изменить его жизнь. Но в действительности эти выборы не принесут много нового. Олигархи остаются у власти. Похоже, что и на выборы в парламент уже особо надеяться нечего, о них тоже побеспокоились заранее. Политической силы, способной разрушить олигархический консенсус, не видно даже на горизонте. Патриоты первыми бегут за финансированием к олигархам. Демократы слабы, им все еще трудно опереться на народ, не имеющий в своем багаже традиций по применению демократических практик, а гранты демократических институтов Запада недостаточны даже для медийного освещения деятельности украинских демократов. Либералов почти не слышно, уж очень маленькая прослойка избирателей с доходами, характерными для среднего класса. А независимых профсоюзов нет и в помине.
sadam _ 19.04.2019 23:12
IP: 35.235.226.---
hrim:
"Ми в ДемАльянсі чітко усвідомлюємо, що лідер перегонів, Володимир Зеленський ще не має достатнього рівня компетентності в цих сферах"

Це не найбільша небезпека.
Небезпека у позиції чи відсутності позиції Зеленського. Чого тільки варта фраза "повстанці ДНР, ЛНР"
Не передёргивайте, – Зеленский озвучил вопросы избирателей, заданны по интернету.
hrim _ 19.04.2019 22:10
IP: 35.235.226.---
"Ми в ДемАльянсі чітко усвідомлюємо, що лідер перегонів, Володимир Зеленський ще не має достатнього рівня компетентності в цих сферах"

Це не найбільша небезпека.
Небезпека у позиції чи відсутності позиції Зеленського. Чого тільки варта фраза "повстанці ДНР, ЛНР"
Сергій Лавренюк _ 19.04.2019 22:03
IP: 35.235.227.---
бла бла бла ніяких ні про що
анжелика кубатина _ 19.04.2019 22:02
IP: 35.235.227.---
ДемАльянс за эту каденцию не показали себя интересно и новаторски.Что они могут сказать о других?
Evgeniy Lisovskiy _ 19.04.2019 21:50
IP: 35.235.226.---
Добре, все чітко написано, але в мене ДУЖЕ просте питання.
В бюлетні ми не голосуємо проти корупціонера чи проти некомпетентногою
В бюлетні ви ЗА Порошенко чи ЗА Зеленського.

І якщо ми не отримаємо відповіді, це означає, що вашим постом ви прийняли позицію ЗА Порошенко.
Anatoliy Brigak _ 19.04.2019 21:44
IP: 35.235.226.---
Эх Вася, Вася. Это называется "многовекторность". Проще говоря – и рыбку съесть и на что-то сесть.
Grenader45 _ 19.04.2019 21:38
IP: 35.235.227.---
Василь Гацько – не став у принципі. Ніким. Твій голос – Василю, байдужий для мене.
Maxim Isaev _ 19.04.2019 21:28
IP: 35.235.226.---
Есть два кандидата. Сегодня за два дня до выборов вы говорите, что Зе не ваш выбор – значит ваш выбор "гарант". Очень по демальянсовски. Это вам поможет сколотить электорат к 27 октября.
Уряд реформ376 Україна та Європа1030 Корупція1261 Aтака Путіна1171 тітушки14
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter