"Збій" парламенту – два порядка денних в країні
В роботі парламенту сьогодні збій. Трибуна заблокована. В повені інформаційних повідомлень та взаємних звинувачень у популізмі, корупції, зриві ухвалення необхідних для країни рішень важливо зрозуміти суть подій. І я спробую її пояснити.
Порядок денний влади занадто відірвався від порядку денного української громади. Громада хоче, щоб в країні не було касти привілейованих і щоб перед законом депутат чи Президент відповідав у тій самій мірі, як і звичайний громадянин.
Вчинив злочин? Неси покарання.
Свідоме чи несвідоме ігнорування інтересів громади призвело і призводитиме далі до появи альтернативного владному порядку денного і, як наслідок, до протистояння.
Імунітет привілейованих не був звужений за три роки після Революції Гідності, антикорупційна інфраструктура не добудована, влада і далі використовується для незаконного збагачення і захисту награбованого.
Безперечно, порядок денний громади ширше, але та його частина, яка стосується рівності перед законом, невідворотності покарання, вже перезріла.
Чи може сьогодні влада усвідомити вже очевидну відмінність у двох порядках денних й зробити конкретні кроки для зменшення протистояння? Так.
Чи може сьогодні влада проігнорувати? Так.
Звідси очевидні два альтернативні сценарії: ігнорування заявленого інтересу громади призведе до нових масштабних протестів в країні, його задоволення – перехід до іншої частини порядку денного.
Блог автора – матеріал, який відображає винятково точку зору автора. Текст блогу не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, яка у ньому піднімається. Редакція "Української правди" не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія. Точка зору редакції УП може не збігатися з точкою зору автора блогу.