24 липня 2013, 12:47

Автосовок 6 або "хочется им кушать"

Тут останнім часом побільшало текстів про інвестиції та інвестиційний клімат. Пишуть, серед іншого, що бізнес не робиться "у білих рукавичках", а іноземні інвестори хай тікають, раз не витримують конкуренції з нашими акулами бізнесу.

Насмілюся сказати, що акули бізнесу тут у більшості випадків ні до чого.

Ворог у інвестора (хоч вітчизняного, хоч іноземного) один спільний – чиновник, який вважає, що бізнес повинен його годувати просто за те, що він є на цьому світі.

Ось черговий якскравий приклад.

Не так давно нарешті скасовано маразматичний спадок радянського ладу – подорожні листи для автомобілів.

Але рано радіти. Адже бізнесу ж треба якось списувати паливно-мастильні матеріали. І навіть не думайте, що хтось Вам дозволить робити це за фактичними витратами пального автомобілем. І навіть дані про витрати палива конкретної марки та моделі авто за даними виробника тут не допоможуть.

Бо що ж тоді їстимуть працівники Державного підприємства "Державний автотранспортний науково-дослідний і проектний інститут"?

Тому податківці наполягають на використанні ще одного радянського спадку – норм витрат палива.

Бо звідки інженерам якихось TOYOTA, Volkswagen чи там Renault знати, скільки палива витрачає їх продукція? Щоб вони робили без геніальних спеціалістів ДП "ДЕРЖАВТОТРАНСНДІПРОЕКТ", які у поті чола розробляють базові норми та формули, достатньо складні, щоб бізнесу життя малиною не здавалося?

Одна біда, не встигають ті фахівці за світовою автомобільною промисловістю, а тому не всі моделі машин є у розроблених інститутом нормах.

Але ж і тут автомобільні благодійники не полишають нас без допомоги. Для моделей (модифікацій) автомобілів, що не увійшли до нормативного документа, встановлюються тимчасові індивідуальні базові лінійні норми витрат палива за заявками заводів-виробників чи підприємств-власників автомобілів на договірних засадах. Гривень по шістсот за авто. На рік. Щоб не забували і знову зверталися.

То ж звертайтеся. І не забудьте повідомити інституту показники паливної економічності згідно з даними заводу-виробника, даними літературних джерел та даними експлуатації автомобіля. Бо без них навіть геніальні фахівці ДП "ДЕРЖАВТОТРАНСНДІПРОЕКТ" нічого не порахують.

Блог автора – матеріал, який відображає винятково точку зору автора. Текст блогу не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, яка у ньому піднімається. Редакція "Української правди" не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія. Точка зору редакції УП може не збігатися з точкою зору автора блогу.

ДБР підбирається до шашликів

ДБР на сайті і у Telegram гордовито повідомило про те, що за матеріалами ДБР з СБУ та за чуйного процесуального керівництва Офісу Генерального прокурора оголошено про підозру у державній зраді чинному народному депутату України, який завдавав шкоди обороноздатності та інформаційній безпеці України...

Про темний бік юридичної допомоги військовим

Телебачення Торонто присвятило своє сьогоднішнє відео так званим "військовим юристам". Це, виявляється, "величезний ринок, де є багато громадських організацій, соціальних проектів та професійних адвокатів, які за притомні гроші або навіть безкоштовно надають послуги ветеранам"...

Крокодилячі сльози "слуги народу"

Тут фанатка Портнова "слуга народу" Василевська-Смаглюк бідкається, що поки не вдалося забезпечити поліцейським чиновникам без судового контролю отримувати інформацію про банківські рахунки і операції громадян...

Портнов звинувачує Зеленського і його менеджерів

Адвокат і одночасно сестра Портнова звинуватила мало не всю вертикаль Президента Зеленського у тому, що Верховний Головнокомандувач Збройних Сил України і його підлеглі намагаються виключити з військового обліку адвоката Голованя...

СБУ тремтить...

28 серпня 2024 року слідчим суддею Шевченківського районного суду м. Києва відмовлено у роз'ясненні ухвали слідчого судді Шевченківського районного суду м...

Портнов подавав Татарову патрони?

Вчора ми дізналися, чому Президент України Зеленський не може розлучитися з Татаровим. У нашій реальності Татаров... – самі знаєте хто. А у реальності Президента Татаров – могутній Рембо, що у кам'яних київських джунглях убивав...