24 липня 2013, 12:47

Автосовок 6 або "хочется им кушать"

Тут останнім часом побільшало текстів про інвестиції та інвестиційний клімат. Пишуть, серед іншого, що бізнес не робиться "у білих рукавичках", а іноземні інвестори хай тікають, раз не витримують конкуренції з нашими акулами бізнесу.

Насмілюся сказати, що акули бізнесу тут у більшості випадків ні до чого.

Ворог у інвестора (хоч вітчизняного, хоч іноземного) один спільний – чиновник, який вважає, що бізнес повинен його годувати просто за те, що він є на цьому світі.

Ось черговий якскравий приклад.

Не так давно нарешті скасовано маразматичний спадок радянського ладу – подорожні листи для автомобілів.

Але рано радіти. Адже бізнесу ж треба якось списувати паливно-мастильні матеріали. І навіть не думайте, що хтось Вам дозволить робити це за фактичними витратами пального автомобілем. І навіть дані про витрати палива конкретної марки та моделі авто за даними виробника тут не допоможуть.

Бо що ж тоді їстимуть працівники Державного підприємства "Державний автотранспортний науково-дослідний і проектний інститут"?

Тому податківці наполягають на використанні ще одного радянського спадку – норм витрат палива.

Бо звідки інженерам якихось TOYOTA, Volkswagen чи там Renault знати, скільки палива витрачає їх продукція? Щоб вони робили без геніальних спеціалістів ДП "ДЕРЖАВТОТРАНСНДІПРОЕКТ", які у поті чола розробляють базові норми та формули, достатньо складні, щоб бізнесу життя малиною не здавалося?

Одна біда, не встигають ті фахівці за світовою автомобільною промисловістю, а тому не всі моделі машин є у розроблених інститутом нормах.

Але ж і тут автомобільні благодійники не полишають нас без допомоги. Для моделей (модифікацій) автомобілів, що не увійшли до нормативного документа, встановлюються тимчасові індивідуальні базові лінійні норми витрат палива за заявками заводів-виробників чи підприємств-власників автомобілів на договірних засадах. Гривень по шістсот за авто. На рік. Щоб не забували і знову зверталися.

То ж звертайтеся. І не забудьте повідомити інституту показники паливної економічності згідно з даними заводу-виробника, даними літературних джерел та даними експлуатації автомобіля. Бо без них навіть геніальні фахівці ДП "ДЕРЖАВТОТРАНСНДІПРОЕКТ" нічого не порахують.

Блог автора – матеріал, який відображає винятково точку зору автора. Текст блогу не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, яка у ньому піднімається. Редакція "Української правди" не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія. Точка зору редакції УП може не збігатися з точкою зору автора блогу.

Верховний Суд блискавично рятує уряд

Маємо повний текст Постанови Шостого апеляційного адміністративного суду від 03 листопада 2025р. у справі N320/20473/24. Прем'єр-міністерка Юлія Свириденко за звичкою сказала неправду, мовляв, не може офіційно реагувати без повного тексту...

Кабмін метушиться

Під Постановою Шостого апеляційного адміністративного суду про визнання протиправним і нечинним пункту 2-14 Правил перетинання державного кордону громадянами України ще не висохли підписи суддів, ще не оприлюднено повний текст тієї Постанови та окрема думка одного з суддів, а Кабінет Міністрів України вже подав касаційну скаргу...

Урядове беззаконня – перешкода на шляху до Європейського Союзу

Вчора оприлюднено комунікаційний документ від Європейської Комісії до Європейського Парламенту, Європейської Ради та профільних комітетів з питань політики розширення Європейського Союзу за 2025 рік...

ДБР і катування

Керівництво ДБР чомусь вирішило ще раз нагадати суспільству, що чиновники цього відомства у своїй діяльності законами не керуються і керуватися не збираються...

Проникнення або перлина в купі лайна

Одразу скажу, що купа лайна – це Закон від 22 липня 2025 року N4555-IX. Той, що як законопроєкт 12414 був поспішно проголосований парламентом і підписаний Президентом Зеленським...

Президент Зеленський і будь-яке втручання

Президент України Зеленський вчора, 21 липня 2025р. о 20:32, побажавши нам здоров'я, серед іншого, повідомив: "Запроваджуємо мораторій – заборону – на перевірки бізнесів і взагалі будь-яке втручання правоохоронних органів, контролюючих, різних державних структур у діяльність бізнесу...