Автосовок 6 або "хочется им кушать"
Тут останнім часом побільшало текстів про інвестиції та інвестиційний клімат. Пишуть, серед іншого, що бізнес не робиться "у білих рукавичках", а іноземні інвестори хай тікають, раз не витримують конкуренції з нашими акулами бізнесу.
Насмілюся сказати, що акули бізнесу тут у більшості випадків ні до чого.
Ворог у інвестора (хоч вітчизняного, хоч іноземного) один спільний – чиновник, який вважає, що бізнес повинен його годувати просто за те, що він є на цьому світі.
Ось черговий якскравий приклад.
Не так давно нарешті скасовано маразматичний спадок радянського ладу – подорожні листи для автомобілів.
Але рано радіти. Адже бізнесу ж треба якось списувати паливно-мастильні матеріали. І навіть не думайте, що хтось Вам дозволить робити це за фактичними витратами пального автомобілем. І навіть дані про витрати палива конкретної марки та моделі авто за даними виробника тут не допоможуть.
Бо що ж тоді їстимуть працівники Державного підприємства "Державний автотранспортний науково-дослідний і проектний інститут"?
Тому податківці наполягають на використанні ще одного радянського спадку – норм витрат палива.
Бо звідки інженерам якихось TOYOTA, Volkswagen чи там Renault знати, скільки палива витрачає їх продукція? Щоб вони робили без геніальних спеціалістів ДП "ДЕРЖАВТОТРАНСНДІПРОЕКТ", які у поті чола розробляють базові норми та формули, достатньо складні, щоб бізнесу життя малиною не здавалося?
Одна біда, не встигають ті фахівці за світовою автомобільною промисловістю, а тому не всі моделі машин є у розроблених інститутом нормах.
Але ж і тут автомобільні благодійники не полишають нас без допомоги. Для моделей (модифікацій) автомобілів, що не увійшли до нормативного документа, встановлюються тимчасові індивідуальні базові лінійні норми витрат палива за заявками заводів-виробників чи підприємств-власників автомобілів на договірних засадах. Гривень по шістсот за авто. На рік. Щоб не забували і знову зверталися.
То ж звертайтеся. І не забудьте повідомити інституту показники паливної економічності згідно з даними заводу-виробника, даними літературних джерел та даними експлуатації автомобіля. Бо без них навіть геніальні фахівці ДП "ДЕРЖАВТОТРАНСНДІПРОЕКТ" нічого не порахують.
Блог автора – матеріал, який відображає винятково точку зору автора. Текст блогу не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, яка у ньому піднімається. Редакція "Української правди" не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія. Точка зору редакції УП може не збігатися з точкою зору автора блогу.