24 липня 2013, 12:47

Автосовок 6 або "хочется им кушать"

Тут останнім часом побільшало текстів про інвестиції та інвестиційний клімат. Пишуть, серед іншого, що бізнес не робиться "у білих рукавичках", а іноземні інвестори хай тікають, раз не витримують конкуренції з нашими акулами бізнесу.

Насмілюся сказати, що акули бізнесу тут у більшості випадків ні до чого.

Ворог у інвестора (хоч вітчизняного, хоч іноземного) один спільний – чиновник, який вважає, що бізнес повинен його годувати просто за те, що він є на цьому світі.

Ось черговий якскравий приклад.

Не так давно нарешті скасовано маразматичний спадок радянського ладу – подорожні листи для автомобілів.

Але рано радіти. Адже бізнесу ж треба якось списувати паливно-мастильні матеріали. І навіть не думайте, що хтось Вам дозволить робити це за фактичними витратами пального автомобілем. І навіть дані про витрати палива конкретної марки та моделі авто за даними виробника тут не допоможуть.

Бо що ж тоді їстимуть працівники Державного підприємства "Державний автотранспортний науково-дослідний і проектний інститут"?

Тому податківці наполягають на використанні ще одного радянського спадку – норм витрат палива.

Бо звідки інженерам якихось TOYOTA, Volkswagen чи там Renault знати, скільки палива витрачає їх продукція? Щоб вони робили без геніальних спеціалістів ДП "ДЕРЖАВТОТРАНСНДІПРОЕКТ", які у поті чола розробляють базові норми та формули, достатньо складні, щоб бізнесу життя малиною не здавалося?

Одна біда, не встигають ті фахівці за світовою автомобільною промисловістю, а тому не всі моделі машин є у розроблених інститутом нормах.

Але ж і тут автомобільні благодійники не полишають нас без допомоги. Для моделей (модифікацій) автомобілів, що не увійшли до нормативного документа, встановлюються тимчасові індивідуальні базові лінійні норми витрат палива за заявками заводів-виробників чи підприємств-власників автомобілів на договірних засадах. Гривень по шістсот за авто. На рік. Щоб не забували і знову зверталися.

То ж звертайтеся. І не забудьте повідомити інституту показники паливної економічності згідно з даними заводу-виробника, даними літературних джерел та даними експлуатації автомобіля. Бо без них навіть геніальні фахівці ДП "ДЕРЖАВТОТРАНСНДІПРОЕКТ" нічого не порахують.

Блог автора – матеріал, який відображає винятково точку зору автора. Текст блогу не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, яка у ньому піднімається. Редакція "Української правди" не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія. Точка зору редакції УП може не збігатися з точкою зору автора блогу.

Проникнення або перлина в купі лайна

Одразу скажу, що купа лайна – це Закон від 22 липня 2025 року N4555-IX. Той, що як законопроєкт 12414 був поспішно проголосований парламентом і підписаний Президентом Зеленським...

Президент Зеленський і будь-яке втручання

Президент України Зеленський вчора, 21 липня 2025р. о 20:32, побажавши нам здоров'я, серед іншого, повідомив: "Запроваджуємо мораторій – заборону – на перевірки бізнесів і взагалі будь-яке втручання правоохоронних органів, контролюючих, різних державних структур у діяльність бізнесу...

Про НАБУ, владу і обшуки без ухвали суду

НАБУ повідомляє про "щонайменше 70 обшуків, що проводяться працівниками СБУ, ДБР та ОГП стосовно співробітників НАБУ". За повідомленням НАБУ, обшуки проводяться без судових ухвал...

Країна незаконних обшуків

Пишуть, ДБР провело черговий "невідкладний" обшук. Без ухвали слідчого судді. На цей раз у Шабуніна. А якраз вчора, 10 липня 20225 року Європейський суд з прав людини опублікував рішення у справі KORNIYETS AND OTHERS v...

Відповідальність полковника Простакова

Я вже неодноразово писав як невтомно і послідовно влада продовжує політично мотивовані переслідування лідера опозиції Петра Порошенка. Обов'язковим елементом політично мотивованих переслідувань є систематичне перешкоджання закордонним поїздкам П'ятого Президента...

Президент Зеленський і ''шахеди''

Президент Зеленський вважає, що збиття "шахедів" – важлива тема. А в той час, коли Верховний Головнокомандувач на Ставці думу думає, як з "шахедами" боротися, у тюрмі під вартою сидить командир одного з кращих розрахунків, який з побратимами власноручно знищив не один ворожий безпілотник...