24 липня 2013, 12:47

Автосовок 6 або "хочется им кушать"

Тут останнім часом побільшало текстів про інвестиції та інвестиційний клімат. Пишуть, серед іншого, що бізнес не робиться "у білих рукавичках", а іноземні інвестори хай тікають, раз не витримують конкуренції з нашими акулами бізнесу.

Насмілюся сказати, що акули бізнесу тут у більшості випадків ні до чого.

Ворог у інвестора (хоч вітчизняного, хоч іноземного) один спільний – чиновник, який вважає, що бізнес повинен його годувати просто за те, що він є на цьому світі.

Ось черговий якскравий приклад.

Не так давно нарешті скасовано маразматичний спадок радянського ладу – подорожні листи для автомобілів.

Але рано радіти. Адже бізнесу ж треба якось списувати паливно-мастильні матеріали. І навіть не думайте, що хтось Вам дозволить робити це за фактичними витратами пального автомобілем. І навіть дані про витрати палива конкретної марки та моделі авто за даними виробника тут не допоможуть.

Бо що ж тоді їстимуть працівники Державного підприємства "Державний автотранспортний науково-дослідний і проектний інститут"?

Тому податківці наполягають на використанні ще одного радянського спадку – норм витрат палива.

Бо звідки інженерам якихось TOYOTA, Volkswagen чи там Renault знати, скільки палива витрачає їх продукція? Щоб вони робили без геніальних спеціалістів ДП "ДЕРЖАВТОТРАНСНДІПРОЕКТ", які у поті чола розробляють базові норми та формули, достатньо складні, щоб бізнесу життя малиною не здавалося?

Одна біда, не встигають ті фахівці за світовою автомобільною промисловістю, а тому не всі моделі машин є у розроблених інститутом нормах.

Але ж і тут автомобільні благодійники не полишають нас без допомоги. Для моделей (модифікацій) автомобілів, що не увійшли до нормативного документа, встановлюються тимчасові індивідуальні базові лінійні норми витрат палива за заявками заводів-виробників чи підприємств-власників автомобілів на договірних засадах. Гривень по шістсот за авто. На рік. Щоб не забували і знову зверталися.

То ж звертайтеся. І не забудьте повідомити інституту показники паливної економічності згідно з даними заводу-виробника, даними літературних джерел та даними експлуатації автомобіля. Бо без них навіть геніальні фахівці ДП "ДЕРЖАВТОТРАНСНДІПРОЕКТ" нічого не порахують.

Блог автора – матеріал, який відображає винятково точку зору автора. Текст блогу не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, яка у ньому піднімається. Редакція "Української правди" не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія. Точка зору редакції УП може не збігатися з точкою зору автора блогу.

ПРЕЗИДЕНТЕ ЗЕЛЕНСЬКИЙ, У ВАС УКАЗ ВІДКЛЕЇВСЯ!

На офіційному сайті Президента України лихоманить текст позавчорашнього "указу про санкції". Вже всім відомо, що народжуючи цей документ через одне всім відоме місце, члени РНБО на чолі з Президентом Зеленським наробили у тексті ідіо...

Президент Зеленський і небезпечний офіс

Читаю новини про бойові дії у президентському офісі у 2022 році. ...були постріли. Загинули деякі люди тут, усередині нашого офісу. Були люди, які захищали, була висадка десанту...

Судді в Україні і в США – дві великі різниці

Уявляю, як деякі українські судді обурені зараз нахабством своїх заокеанських колег. Федеральний суддя у Масачусетсі зупинив дію указу президента США про звільнення федеральних службовців...

Слуги народу затягують зашморг

Мережею буденно пройшла новина про зміну податкового періоду для подання податкового розрахунку сум ПДФО та ЄСВ з квартального на місячний. Відповідні зміни Податкового кодексу України та інших законів прийняті ще восени 2024 року...

Верещук домовилась з ТЦК

Славнозвісна Ірина Верещук (яку недобре пам'ятають маріупольці, що вибиралися під обстрілами з окупованого міста), повідомила радісну звістку...

Влада атакує родину Порошенка і в розпал війни готується до виборів

Медійні ресурси з орбіти Офісу Президента розпочали чергову інформаційну атаку проти лідера "Європейської Солідарності", п'ятого Президента Петра Порошенка, його родини та членів його команди...