Анатолій Гриценко Український політик, міністр оборони (2005—2007), голова Комітету ВР України з питань нацбезпеки і оборони (2007-2012), голова Підкомітету з протидії відмиванню брудних коштів (2012-2014), голова Координаційної ради партії "Громадянська позиція". Доцент Києво-Могилянської академії. Полковник запасу.

Через 100 днів Президент дає старт Земельному Клондайку

26 вересня 2015, 18:42

Кілька олігархічних родин, включно з президентською, зараз принишкли в очікуванні Нового року – 1 січня Президент дає старт Земельному Клондайку. У парламенті 226 голосів за продовження мораторію немає, тож стартує розпродаж, точніше скупівля за безцінь, мільйонів гектарів земель сільгосппризначення. Олігархічні родини знають реальну (не кризову) вартість українських земель, вони (і лише вони) зараз мають гроші для їх масової скупівлі по $500-1000 за гектар, тож нишком уже рахують свої майбутні надприбутки. А вони будуть захмарними – сотні мільярдів! Хтось ці сотні мільярдів заробить, значить хтось їх напевно втратить. Втратять селяни, ясна річ. Незалежно від бажання Президента чи позиції Ради, люди могли би зупинити, не допустити Земельного Клондайку. Згадаймо, Янукович теж планував скупити землі, але коли відчув несприйняття ринку земель майже 90% населення, він був змушений відкласти цю аферу і продовжив мораторій до 1.01.2016р. Зараз ситуація для олігархічних родин набагато "сприятливіша", адже плануючи Земельний Клондайк, влада завчасно "подбала" про масове збідніння людей – через обвал гривні втричі, через багатократне підвищення цін і тарифів. І з власного досвіду спілкування з людьми знаю: зараз дуже важко застерігати-переконувати селян не продавати за безцінь свою землю – фактично, свій добробут і своє майбутнє – коли поряд їм обіцяють сплатити миттєво по $2000-4000 за пай у чотири гектари. Виглядає так, що за цих умов Земельний Клондайк невідворотний. Втім, і я, і наша партія "Громадянська позиція" будемо продовжувати застерігати-переконувати людей. І Вас до того закликаю.

Юлія Самаєва написала на цю тему статтю "Тихий землетрус".

powered by lun.ua
Коментарі — 87
Степан Фаріон _ 29.09.2015 11:45
IP: 194.44.203.---
Ctarperch:
бо норма красти для абсолютної більшості населення, будівельник на будові краде цемент, водій зливає соляру, менеджер бере відкоти, вчитель – подарунки чиновник – справки, дозволи короче де працюєш там і крадеш

З, українцями все зрозуміло – всі поголовно злодії, особливо, ті, що заробляють по декілька тисяч на місяць. ТЕПЕР скажи, з якої такої ти "богообраної" та найчеснішої і найморальнішої нації. Думаю це буде дуже цікаво всім.
Максим Грицан _ 29.09.2015 10:59
IP: 109.122.28.---
спеціаліст хрінов, краще б ти свого часу про ЗСУ дбав, які за час твого міністрування розкрадались та знищувались.
Полковник хрінов
Ctarperch _ 28.09.2015 21:21
IP: 46.201.94.---
Степан Фаріон:
Проблема не в тому хто основний злодій а в тому що суспільством це толерується. От вкрав якийсь колєга Кличка 2-3 гектара землі в Києві і випадково це виплило – ну похвилювалась просунута інтелігенція ну і забулось до чергового хапка який випливе назовні. А через що? бо норма красти для абсолютної більшості населення, будівельник на будові краде цемент, водій зливає соляру, менеджер бере відкоти, вчитель – подарунки чиновник – справки, дозволи короче де працюєш там і крадеш. Але до продажу землі то не має ніц відношення – бо є загальнонаціональною проблемою а не конкретного сектору економіки. Я до того це казав що на арабів, китайців чи ше якихось чурок списувати наші проблеми то абсурд. Більшість з них в гробу бачили Україну. До речі в Китаї середня зарплата давно вище української))).
Працюю на себе при чому все своє життя. І тому можу вільно висловлювати свої думки через власну матеріальну незалежність.
Степан Фаріон _ 28.09.2015 17:33
IP: 194.44.203.---
Ctarperch:
... патологічна клептоманська суть середньостатистичного українця при тязі до державного патерналізму.

БРАВО!!!!!!!!!
Саме середньстатистичний українець з доходом (липень 2015р- 3574,24грн офіційні дані пенсійного фонду) і стане власником сотень тисяч гектарів, скупить Українські землі і ніколи не перепродасть арабам, китайцям, жидам. На кого працюєте "гаспадін карошій".
Ви відкрили мені та сотням тисяч громадян очі на те, що основні злодії в Україна це середньостатистичні Українці, а не олігархи, чиновники різних мастей і їх "прихлєбаї". З вами все зрозуміло. Давайте "роз"яснюйте" і далі в тому ж дусі:-)
Ctarperch _ 28.09.2015 14:45
IP: 46.201.94.---
Степан Фаріон:
Для "умінків" – ЗЕМЛЯ, не інше нерухоме майно. Вона дана Українському народу самим Богом. І повинна належити не тільки сьогоднішньому поколінню (далеко не наймудрішому в історії України), а і всім наступним. Не арабам, китайцям, євреям та іншим, які ласо облизуються і чекають тільки команди "фас".
Для "тупих" земля є саме нерухомим майном це такий самий факт обєктивної реальності як Сонце що стає на сході. Нема змісту в цілком конкретну розмову тулити вашого бога, з богом в церкву йдіть чи там мечеть. Українська земля в вашому абстрактному розумінні там де чобіт нашого вояка і держави. І тому цю землю в принципі не можна продати її можна втратити лише в наслідок байдужості чи програної війни. І не євреї чи араби з китайцями наша проблема а зажерливість, патологічна клептоманська суть середньостатистичного українця при тязі до державного патерналізму.
LYCIV_OLGA _ 28.09.2015 13:41
IP: 109.251.42.---
(закінчення)
До речі – стаття 404 договору України з ЄС, що відноситься до сільського господарства, включає в себе положення, яке в цілому залишилося мало ким поміченим: воно, серед іншого, вказує, що обидві сторони будуть співпрацювати в розширенні використання біотехнологій. І у "Монсанто" (найбільшого виробника насіння, в тому числі генномодифікованого) ВЖЕ є офіс в Україні. Це, звичайно, не привід для "звинувачувального вироку", але – вельми показово, чи не так?)
"...Эти факторы, в свою очередь, чреваты сокращением рабочих мест в АПК" (до речі – в розвинутих країнах доля сільського населення – 3-5% (!!!)) "...и ухудшением состояния грунтов и вод в Украини" (тобто – з нашими чорноземами, "глибокими/насиченими, які вважаються одними з найчистіших та недоторканих в Європі", можливо – доведеться розпрощатися!)
Тож і фраза про те, що Україна "...получит высокотехнологичную и динамично развивающуюся отрасль" – звучить дуже невтішно/непереконливо/обманливо!
LYCIV_OLGA _ 28.09.2015 13:36
IP: 109.251.42.---
(продовження)
Про головні ризики у – "Продажа земли. Что будет, если отменить мораторий" (Главком):
"...Представители украинского агробизнеса не будут иметь средств для того, чтобы выкупить арендованные ими земли. Это касается не только крупных агрохолдингов, которые сегодня имеют значительные долговые обязательства, но также и небольшие хозяйства, а также фермеров. В подобных условиях средства для выкупа земель будут иметь лишь два типа инвесторов. Первый – это иностранный капитал. Второй – это спекулятивный капитал, имеющий доступ на внешние рынки заимствования, представители которого впоследствии будут пытаться перепродать землю иностранным компаниям.
Важно и то, что полноценного законодательного алгоритма, который позволил бы не допустить иностранный капитал к покупке земли, до сих пор не существует... Это означает, что единственными полноценными игроками на рынке сельскохозяйственной земли Украины станут иностранные компании...
(див.закінчення)
LYCIV_OLGA _ 28.09.2015 13:33
IP: 109.251.42.---
(продовження)
...Продавать землю сегодня, когда у людей "затянут пояс", подняты цены на коммунальные услуги, отсутствует полноценная работа, гибнут на войне отцы и дети, означает превратить большую часть нации в рабов, унизить страну и лишить ее веры и надежды. Жестоко? Но так и есть. В ныне сложившихся тяжелейших военно-экономических условиях землю можно только сдавать в долгосрочную аренду" (Ольга Богомолец "Чёрный передел. Кому достанется земля украинцев" (uainfo))
В якості "інформації до роздумів" пропоную "початкові" статті Юлії Самаєвої: "Навстречу агроколониализму" (ЗН N15, 2015); "Приземленная агроприватизация" (ЗН N22, 2015)

НА ЯКІ РИЗИКИ ще СЛІД ЗВЕРНУТИ УВАГУ?
Їх дуже багато, наприклад – "кадастр, та реальна вартість землі/критерії оцінки", що потребує окремої розмови.
(див.продовження)
LYCIV_OLGA _ 28.09.2015 13:29
IP: 109.251.42.---
Звичайно, що земля, як і кожен інший товар "заслуговує" на вільний обіг! Але – в наших конкретних (!) умовах – чому такий поспіх? Та й виникає ще одне дуже (!) цікаве запитання – "ПОЧЕМУ ПРОДАВАТЬ ROSHEN В КРИЗИС НЕЛЬЗЯ, А ЗЕМЛЮ МОЖНО?" (Александр Карпец, Главком)
Та тому, що сьогодні український олігархат все ще не залишив думки за копійки привласнити вже останнє, що залишилося в українського народу – його землю. Присвоїти і її також, як у "лихі 90-ті" вони вже присвоїли промисловість. На світовому ринку українські чорноземи – глибокі і насичені, на яких може рости практично все, які вважаються одними з найчистіших та недоторканих в Європі – дорожче золота і діамантів, а для нашого народу вони в повному сенсі безцінні!

"Земля и ее недра являются общенародным достоянием, достоянием каждого, независимо от желаний земельных олигархов. В праве на землю равны все. Украинцы – свободная нация, поэтому каждый украинец должен ощущать свое право на родную землю...
(див.продовження)
LYCIV_OLGA _ 28.09.2015 13:21
IP: 109.251.42.---
radioamator:
Читайте на титульній сторінці УП публікацію "Основу "плану Мореля" розробляли Нуланд і Карасін – DW" – як Захід допомагає Україні позбутися Донбасу і Луганщини!
Як то кажуть – "ДОПРИЙМАЛИСЯ"!!!...
Адже ж попереджали "їх", що "так" і буде!...Але ця влада "рогами вперлася" і – "ні в яку"! А скільки довбо*йобів "сорочки на грудях рвали"/"з трусів вистрибували" – мовляв, "нічого страшного!"/"це – саме ми – всіх розводимо!"... Чотири людських життя за ЦЕ було віддано...
Ну, що ж – чекаємо продовження, подивимося як будуть "Порошенко & C˚" викручуватися, може, ще, і викрутяться; якщо їм самим не "викрутять руки" (краще б голови)...
Степан Фаріон _ 28.09.2015 12:44
IP: 194.44.203.---
Ctarperch:
бун:
Структура власності це не проблема окремо взятого ринку землі а загальна проблема економіки і тому казати що через це не можна дозволяти продаж землі с.г призначення – маніпуляція. Бо в іншому випадку слід забороняти продаж як мінімум іншого нерухомого майна.
Для "умінків" – ЗЕМЛЯ, не інше нерухоме майно. Вона дана Українському народу самим Богом. І повинна належити не тільки сьогоднішньому поколінню (далеко не наймудрішому в історії України), а і всім наступним. Не арабам, китайцям, євреям та іншим, які ласо облизуються і чекають тільки команди "фас".
Oleh Diakov _ 28.09.2015 11:18
IP: 104.197.133.---
Коли селяни такі тупоголові, щоб продавати те, що їх годує, то туди їм і дорога.
anno_domini _ 28.09.2015 11:11
IP: 188.239.8.---
Запам*ятався один випадок, коли почали виясняти кому ж належить продаж та купівля будинку на Андріївському узвозі в Києві – знайшли якогось чолов*ягу, який нібито проживає десь за кордоном,а власність на цей будинок була їм куплена через пере-перепродаж незнайомих хазяїнів. Розкриваючи спрут чи Фірташа чи ще когось з монополістів на власність української економіки, але туди вже ніхто не добереться, щоб вияснити звідкіля взялися у них статки на викуп цілих галузь, можна тільки здригнутися від того, що готують ці власники для всього народу.
Ctarperch _ 28.09.2015 11:03
IP: 46.201.94.---
бун:
Структура власності це не проблема окремо взятого ринку землі а загальна проблема економіки і тому казати що через це не можна дозволяти продаж землі с.г призначення – маніпуляція. Бо в іншому випадку слід забороняти продаж як мінімум іншого нерухомого майна.
бун _ 28.09.2015 10:38
IP: 77.123.173.---
Ctarperch:
radioamator:
Ну от не цікава людині земля і робота коло неї – най продає а кому цікаво – купує.
В цьому реченні ключове слово "кому". І ми всі знаємо того, кому. Ви приведіть структуру власності у відповідність із європейськими зразками, а тоді продавайте. Або давайте вже встановлюйте середньовічну азійську деспотію, вся власність країни належить халіфу і крапка.
Ctarperch _ 28.09.2015 10:15
IP: 46.201.94.---
radioamator:
Шось не зрозуміло чого це ви і схожі на вас не продали ще квартиру і не розбіглись по світу))). Що за дурна звичка вважати інших дурнішими за себе. Дайте право кожному дбати про власні інтереси самостійно. Ну от не цікава людині земля і робота коло неї – най продає а кому цікаво – купує.
Ото так іноземці побігли скуповувати українську землю – це ДУЖЕ ризиковане заняття враховуючи війну, економічну кризу і тотальну корумпованість "правоохоронної" системи. Для іноземних агрохолдингів копійчана оренда в рази вигідніша. Нерухоме майно довго продавати і не можливо вивезти а з рештою активів легше.
mihaylenco _ 28.09.2015 09:11
IP: 94.178.227.---
-Vesna-
ІМХО це контрпродуктивно – базувать щось на ненависті.

Звичайно, контрпродуктивно. Але нічого не поробиш. Людина, яка вже практично прожила життя, іншою не стане. Моє покоління виховувалося на ненависті. Нас постійно навчали ненавидіти. А заклики любити партію, та Леоніда Ілліча настільки остогидли, що перетворилися на ненависть. Вихідці з СССР крім ненависті нічого відчувати нездатні.

Може, я й неправий, але спостерігаючи за знайомими я жодних проявів любові до батьківщини ні вкого ніколи не бачив. Ні за часів СССР, ні за часів незалежної України.
Микола Злочевський _ 28.09.2015 07:12
IP: 46.185.103.---
Виктор Данилюк:
?
Микола Злочевський _ 28.09.2015 07:10
IP: 46.185.103.---
Артемий Николаев:
Микола Злочевський:
Артемий Николаев:
Уважаемый Артемизий, вы избирательно под себя народные средства подбираете...А нада проявлять широту интересов...Насколько помню, то пани Мурзик вы как-то рассказали про ваш недуг...Неизлечим он...Но она врач традиционной медицины... А я предлагаю вам на базе обыкновенного самогона...Даже Историчка согласилась, что вам бы подошел рецепт. А она толк знает в напитках...
Мыкола, вот шо вы несете? Вам не соромно такую ахинею строчить? У вас же, насколько я знаю, семья, дети, любовница, дети от любовницы и еще от одной женщины, живущей в Мелитополе (или Мариуполе – не помню точно), – а вдруг прочитают?
Уважаемый Артемизий, вот у вас определенно контент прозой намного лучше, чем ваши стихотворные спитчи...дерзайте в этом направлении и к вам потянутся люди...Будьте проще и не болейте...Не берите пример с Шеляженки Юры, у которого такие же стихи, как у вас...
Виктор Данилюк _ 28.09.2015 06:25
IP: 104.154.35.---
Микола Злочевський:
Артемий Николаев:
Микола Злочевський:
Артемий Николаев:
Реформы будут, потому что порох и яценюк на крючке у "Запада".
Андрюша, а не подскажете – день чего мы ежегодно празднуем 24 (кажись) августа?
Уважаемый Артемизий, у вас, как всегда, со здоровьицем проблемы.Имею очень даже интересные рецепты народные для вас...
Опять из вашей любимой книги Малахова "Лечение олигофрении редькой и сельдереем".
Пользуйтесь сами.
Уважаемый Артемизий, вы избирательно под себя народные средства подбираете...А нада проявлять широту интересов...Насколько помню, то пани Мурзик вы как-то рассказали про ваш недуг...Неизлечим он...Но она врач традиционной медицины... А я предлагаю вам на базе обыкновенного самогона...Даже Историчка согласилась, что вам бы подошел рецепт. А она толк знает в напитках...
Alexander Vasilevsky _ 28.09.2015 00:30
IP: 93.74.232.---
Про чому для максимальної ціни ринок повинен буди максимально ліберізований, тобто з правом продажу іноземцям.
Alexander Vasilevsky _ 28.09.2015 00:27
IP: 93.74.232.---
radioamator:
Alexander Vasilevsky:
Yury YuBey Bey:
Alexander Vasilevsky:

АБСОЛЮТНО ЗГОДЕН! Я ЗА ПРОДАЖ ЗЕМЕЛЬ. БО ЛАТИФУНДИСТАМ ВИГІДНО, КОЛИ ПЛАТЯТЬ ЛЮДЯМ ЗА ОРЕНДУ КОПІЙКИ, А ТІ РЕАЛЬНО ПРОДАТИ НЕ МОЖУТЬ!
[URL=tel:+100500]+100500[/URL]
- Латифундисти скуплять землю за смішні гроші, і тоді селяни навіть копійок мати не будуть! А фермери будуть платити оренду латифундистам! Селяням залишиться тікати в міста!!!
Повторю. Без зняття мораторію не може бути реальної ціни на землю.
Alexander Vasilevsky _ 27.09.2015 22:26
IP: 93.74.232.---
Yury YuBey Bey:
Alexander Vasilevsky:

АБСОЛЮТНО ЗГОДЕН! Я ЗА ПРОДАЖ ЗЕМЕЛЬ. БО ЛАТИФУНДИСТАМ ВИГІДНО, КОЛИ ПЛАТЯТЬ ЛЮДЯМ ЗА ОРЕНДУ КОПІЙКИ, А ТІ РЕАЛЬНО ПРОДАТИ НЕ МОЖУТЬ!
+100500
-Vesna- _ 27.09.2015 22:10
IP: 93.72.141.---
radioamator:
Читайте на титульній сторінці УП публікацію "Основу "плану Мореля" розробляли Нуланд і Карасін – DW" – як Захід допомагає Україні позбутися Донбасу і Луганщини!
Та якби позбутися... це було б ще пів-біди.
Втюхати цього троянського коня хотять.

Такі хитрі ці щоколадні... самі себе перехитрили.
Казали ж розумні люди ще рік назад – присвоїти Луган*донії статус окупованих територій.
І крапка. Хай бовтаються за рахунок Путіна. Путіну скоріше кирдик настане.
-Vesna- _ 27.09.2015 21:40
IP: 93.72.141.---
mihaylenco:
Моя позиція грунтується на ненависті до всього, пов'язаного з рускім міром.
ІМХО це контрпродуктивно – базувать щось на ненависті.
ONLINE
Уряд реформ376 Україна та Європа1030 Корупція1261 Aтака Путіна1171 тітушки14
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter