Анатолій Гриценко Голова партії "Громадянська позиція"

Настав час для плану Б.

28 травня 2020, 10:08

Свіжі заяви агресора вустами Гризлова: Росія виступає категорично проти будь-яких змін до Мінських угод і погрожує Україні "непоправними наслідками". Росія не віддасть Україні контроль над Державним кордоном – спочатку "особий статус" у Конституції, повна й безумовна амністія, вибори в ОРДЛО за присутності російських військ і техніки, і лише потім питання кордону (тобто ніколи).

Також ми знаємо, що Росія на окупованих територіях продовжує масово і за спрощеною процедурою видавати свої паспорти – скоро громадяни України залишаться там у меншості, якщо вже не залишилися.

Настрої мешканців ОРДЛО нам також відомі: понад дві третини підтримують Росію і своє майбутнє пов'язують з Росією – не з Україною. І не Росію – Україну там вважає агресором переважна більшість населення. Тож кого, куди і навіщо українська влада хоче прискорено реінтегрувати за таких умов? І чим для України обернулася б така реінтеграція? Думаю, наслідки всім зрозумілі й вони невтішні.

Подібними заявами Росія прямим текстом, вже вкотре, дає усім, в тч Зеленському, зрозуміти: позиції і наміри сторін – несумісні, абсолютно протилежні, Для тих, хто ще чогось очікував від Мінську й ТКГ, теж має бути ясно: в осяжній перспективі всі переговори в будь-яких форматах – будуть безрезультатними.

Що далі робити? Оскільки план А, який Україна в ході переговорів намагалася реалізувати протягом 5+ років, виявився безперспективним, значить, настав час задіяти план Б. Що в план Б заклала українська влада, мені невідомо. Знаю, що там має бути. Як мінімум:

1 – визнання ОРДЛО окупованими територіями (окремим Законом);

2 – розбудова повноцінного Державного кордону вздовж лінії зіткнення, закритого для переміщення людей і вантажів, крім окремих випадків з гуманітарних мотивів;

3 – зміцнення оборонних рубежів вздовж нової лінії Державного кордону;

4 – всім українцям, хто не хоче жити під окупантом – надається можливість протягом трьох місяців виїхати на вільну українську територію; держава має допомогти цим людям з розміщенням і працевлаштуванням;

5 – надалі Росія як держава-окупант несе повну відповідальність за життя на окупованих територіях тих людей, які вирішать там залишитися, в тч за виплату ім пенсій і соціальної допомоги, за постачання води і електроенергії;

6 – проведення інтенсивних переговорів із зарубіжними партнерами і міжнародними організаціями з метою отримання їхньої допомоги для додаткового фінансування п.п. 2,3,4;

7 – пріоритетний розвиток власної армії і власної економіки для зміцнення обороноздатності й підвищення стандартів життя на вільній українській території.

Думаю, є розуміння, що жити за планом Б нам з Вами доведеться не рік і не п'ять років – напевно кілька десятиліть. Бо реінтеграція окупованих територій зараз, на умовах Росії, по суті знищила б Україну і є неприпустимою. Тож наберімося терпіння і сил.

powered by lun.ua
Коментарі — 28
kriukov _ 01.06.2020 02:08
IP: 93.73.96.---
Начать надо с юридически значимого признания: 1) Факта неспровоцированной агрессии России против Украины; 2) России – агрессором; 3) Украины – жертвой агрессии; 4) Состояния Международного военного конфликта между Украиной и Россией. Сделать это надо на основании материалов Заседания РНБО Украины 28 февраля 2014 года...
Гоцка _ 31.05.2020 21:24
IP: 46.149.92.---
Допоки існує ерефія в сучасному виді, у нас нема надій розраховувати на щось добре – відгородитися і хай вони там хоч поздихають.
Alexander Vasilevsky _ 29.05.2020 21:52
IP: 93.73.67.---
Армія. Мова. Віра.
iip _ 29.05.2020 17:41
IP: 31.40.110.---
Ильяс Ростовский:
сами будем производить...
... лапти.
Ты скрываеш размер своей пенсии – ты идиот с нищенской пенсией.
Игорь Крикливый _ 29.05.2020 09:58
IP: 46.211.42.---
Повністю підтримую, все правильно.
Тільки в п. 2 треба дозволити переміщення громадян України. Не можна втрачати зв'язок із окупованими територіями.
iip _ 28.05.2020 21:16
IP: 31.40.110.---
Ильяс Ростовский:
всему свое время
Илья-сулька, ты залипнеш засранцем, если сейчас же не расскажеш народу про постыдное место Российки по ВВП на душу населения.
iip _ 28.05.2020 21:07
IP: 31.40.110.---
Ильяс Ростовский:
iip – жопа1:
Тебе очки выслать!?
- Россия 4 место в ВВП!
Это так надо расшифровать – Россия 4 место в заднице ВВПутина?

Ты давай нам начистоту – только ВВП на душу населения, никак иначе.
iip _ 28.05.2020 20:56
IP: 31.40.110.---
Ильяс Ростовский:
То есть ты – таки засранец, и пенсия у тебя нищенская.
Даже на стекломой не хватило.

Честно признаться всему честному народу в какой заднице Путина сидит Российка по ВВП на душу населения – у тебя кишка тонка.

Ясно.
iip _ 28.05.2020 20:48
IP: 31.40.110.---
Ильяс Ростовский:
Илья-сулька, дорогой – ты не уважаеш мокшанских пограничников?
Или стекломоя не достал.
Ты, засранец на нищенской пенсии.

Отвечай – на каком месте Россия по ВВП на душу населения?
iip _ 28.05.2020 18:16
IP: 31.40.110.---
Ильяс Ростовский:
Так какого хрена ты тут?
Ты, например, очень интересуешся.
Тебя в дверь, а ты в канализацию, и опять – интересуешся.
У тебя в голове г*вно.
Я тебе российскими достижениями показываю где место тупого хо хла!
- что бы ты знал, что ты есть на самом деле.
А зачем это тебе?
iip _ 28.05.2020 18:13
IP: 31.40.110.---
Ильяс Ростовский:
Да какая разница кто такие хо хлы, ими ни кто в мире не интересуется, они что есть, что их нет, в мире они не оставили следа ни в искусстве, ни в литературе, ни в спорте, тем более в достижениях промышленности.
Так какого хрена ты тут?
Ты, например, очень интересуешся.
Тебя в дверь, а ты в канализацию, и опять – интересуешся.
У тебя в голове г*вно.
iip _ 28.05.2020 18:03
IP: 31.40.110.---
Ильяс Ростовский:
Я всегда писал, что украинцы хо хлы, самая подлая и худшая ветвь славянских народов.
Нет, ты писал, что украинцы – это половцы или тюрки – не славяне.
"...но оставил половцев, в дальнейшем казаков и сейчас хо хлов. Большую часть времени после татар, киевщина оставалось заселена кочевниками половцами, затем поляки отловили половцев, назвали их казаками..." и так далее.

У тебя в голове г*вно.

"Поскоблите русского и вы найдете татарина"

"Русские – это бывшие, потомственные рабы. И ничего тут не сделаешь". – Эрнст Кудусов, глава московского землячества крымских татар
Сергей Папков _ 28.05.2020 17:53
IP: 93.73.23.---
Погоджуюся з сімома запропонованими Гриценком пунктами, але з деякими уточненнями:
1. Загальний окремий закон про визнання окупованими території має включати не лише ОРДЛО, а й Крим (їхній статус має бути однаковим).
2. Рубіж з окупованими територіями має вважатися не державним кордоном, а лінією фронту (узаконюючи його в якості держкордону, Україна погоджується з їхнім відторгненням). Між іншим, через лінію фронту (на відміну від держкордону) можна і пострілювти, якщо в полі зору з'явиться ворожа мішень.
3. Зміцнювати оборонні позиції потрібно не лише по рубіжу з ОРДЛО і Кримом, але й вздовжж всього старого україно-російського кордону (зі створенням інженерних загороджень (в т.ч. і мінно-вибухових) вогневих точок та з проведенням заздалегідь пристрілювання певних рубежів тощо).
iip _ 28.05.2020 17:44
IP: 31.40.110.---
Ильяс Ростовский:
пришли татары и вырезали русских – затем русские вновь вернули себе свои земли назвали...
...зомбилендом. Как вырезанные татарми русские могли вернуть себе землю?
Когда поляков разбили, перестала существовать колония Польши Речь Посполита, но теперь на этой части Руси живут половцы-тюрки, теперь их называют хо хлами – украинцами.
О – мы подобрались к сути.
Во-первых, до тебя таки дошло, что тут живут украинцы.
Во-вторых, половцы там, или кто – это не важно, но точно НЕ рузькие. Даже книжка такая есть – Украина не Россия.
И выходим на третье – мы тут живём, мы не русские – так что иди ты нахрен отсюда.
iip _ 28.05.2020 17:13
IP: 31.40.110.---
Ильяс Ростовский:
пришли татары и вырезали русских – затем русские вновь вернули себе свои земли назвали...
...зомбилендом. Как вырезанные татарми русские могли вернуть себе землю?
Олег Гехтман _ 28.05.2020 17:02
IP: 87.133.142.---
Скоро выборы, Толя Мостовой нарисовался!;)
iip _ 28.05.2020 16:48
IP: 31.40.110.---
Ильяс Ростовский:
В Великом Новгороде есть огромный памятник Руси.
Светлая ей память.
iip _ 28.05.2020 14:55
IP: 31.40.110.---
Ильяс Ростовский:
... но пришли татары и вырезали русских – затем русские вновь вернули себе свои земли...
Свят, свят – откуда пришли вырезанные русские? Это что – сценарий к продолжению зомболенда?
Тебе ж, притырку, сказали – нет таких "русских" и никогда не было. Была куча всех разных.
Теперь мы тут, украинцы – и нихрена ты по этому поводу не сделаеш.
iip _ 28.05.2020 14:36
IP: 31.40.110.---
Ильяс Ростовский:
если я напишу.
Я тебе опять отвечу.
Нет такой национальности – русский.
Как нет национальности – американец.
Русские сегодня – вонючий сброд рузькоговорящих отщепенцев без роду и племени.
Коли Ивановы с раскосыми мордами.
"Русские" это искусственно выведенная порода макак из отщепенцев других народов, живущая в Мокселе.

Повесть временных лет в начале XII века сообщала о событиях 862 года: "И пошли за море к варягам, к руси. Те варяги назывались русью, как другие называются шведы". Под 882 годом в том же источнике указывалось: "И сел Олег, княжа, в Киеве, и сказал Олег: "Да будет это мать городам русским". И были у него варяги, и славяне, и прочие, прозвавшиеся русью". Академик Дмитрий Лихачев уточнял, что оставалось неясно, прозывались ли русью только "прочие" или все вместе – варяги, славяне (вероятно, автор имел в виду племя словен) и другие.

Тут живём мы – украинцы. И хрен вам, москалям.
Vasyl Shtager _ 28.05.2020 14:17
IP: 178.133.102.---
Чим більше спостерігаю за "політичною" діяльністю полковника Гриценка, тим більше дивуюся. Як план "Б" припинити війну може бути у коміка, пане Анатолію? – зняти штани і стати за рояль? Так треба спочатку повернутися на сцену 95 кварталу, західна спільнота не зрозуміє. Хто буде виконувати Ваш 6-й пункт – Єрмак – маріонетка Путіна? Так він уже рік це робить – фактично розвалив проукраїнську коаліцію Заходу, створену Порошенком. Ви, як політик і бувший міністр оборони, пане Анатолію, не зрозуміли план А Порошенка, але то не тільки Ваша вина, то біда нашої країни.
iip _ 28.05.2020 14:15
IP: 31.40.110.---
Ильяс Ростовский:
русский.
Нет такой национальности – русский.
Как нет национальности – американец.
Русские сегодня – вонючий сброд рузькоговорящих отщепенцев без роду и племени.
Коли Ивановы с раскосыми мордами.
"Русские" это искусственно выведенная порода макак из отщепенцев других народов, живущая в Мокселе.

Повесть временных лет в начале XII века сообщала о событиях 862 года: "И пошли за море к варягам, к руси. Те варяги назывались русью, как другие называются шведы". Под 882 годом в том же источнике указывалось: "И сел Олег, княжа, в Киеве, и сказал Олег: "Да будет это мать городам русским". И были у него варяги, и славяне, и прочие, прозвавшиеся русью". Академик Дмитрий Лихачев уточнял, что оставалось неясно, прозывались ли русью только "прочие" или все вместе – варяги, славяне (вероятно, автор имел в виду племя словен) и другие.

Тут живём мы – украинцы. И хрен вам, москалям.
iip _ 28.05.2020 13:41
IP: 31.40.110.---
Ильяс Ростовский:
- и что, на каждую такую шавку как ты реагировать, что ты там пукнул!?
Ну ты ж реагируеш. Ещё как.
Тебя в дверь – ты в канализацию и опять – реагируеш.
Это как понять?
iip _ 28.05.2020 12:59
IP: 31.40.110.---
Ильяс Ростовский:
Ты, илья-сик, наверное обижаешся, когда россиян нехорошими словами обзывают. Ну, тебя понять можно. Но как тут не обзывать?

Вот опять про подводные лодки. Затеяли пиндосы переделать свои подлодки, шоб на спирте работали, а не на дизеле. Экология, воняет меньше. И макаки с Российки – давай и нам. Прикинь – плывёт по морю подлодка, на ней куча москалей и посередине цистерна со спиртом. Чуть флот российский не погубили.
Breda _ 28.05.2020 12:41
IP: 95.132.151.---
...санкції по відношенню до Росії прив'язані до Мінських домовленностей. На жаль.

План Б як в цьому плані?
iip _ 28.05.2020 12:41
IP: 31.40.110.---
Ильяс Ростовский:
Ильяс-ик, а чего ты убежал? Мы ж про подводные лодки не договорили.

Зачем вам – макакам, подводные лодки?
Незаметно на них вы напасть не сможете, бо пердите в подводных лодках так, что пузыри с космоса видно. Для красной армии подводные лодки – пустая трата времени. Пока до места доплывёт – все пьяные в дупель.
ONLINE
Україна та Європа1106 Aтака Путіна1257 Корупція1375 Свобода слова572 Зеленський44
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter